Bekijk Poll Resultaten: Gaan we naar TP 12 ?

Stemmers
29. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Het trekt mij niet zo. Vooral het sjouwen met de pc.

6 20,69%
  • Ik kijk wel even.

7 24,14%
  • Het wordt minder. Ik sla dit jaar over.

1 3,45%
  • Uiteraard! Ik ben van de partij.

15 51,72%
+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Onderwerp: Animo check TP 12

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52

Animo check TP 12

Het is al bijna december. Dat schiet al op dit jaar. Kortom 2014 staat voor de deur.

Is er ook belangstelling voor een HF meeting op TP 12 in Eindhoven op 18-20 april?

De afgelopen jaren (TP11 was ik zelf niet bij) vanaf 2010 t/m 2013 was Highflow erbij.

TP8 was leuk. De eerste keer dat we mekaar irl zagen en dat we mekaars waterkoelingen ook in het echie konden bekijken en bewonderen.

TP9 was groots! Iedereen die alleen de foto's had gezien van TP8 en spijt had gekregen dat die niet mee was geweest, was erbij. De hele middenas was van Highflow en het was een grote reunie.

TP10 was ook een feest der herkenning. Vooral de gigantische Caselabs kast van Homienator en de geniale Star Wars case van Asphiax staan me nog goed op het netvlies.

TP11 was ook een succes, maar ik kreeg het idee dat de belangstelling minder werd (ondanks dat de meesten van de harde kern er wel weer waren)

Of hebben we het eventjes gehad?
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    enigste lan die ik elk jaar mee pak!
    Long time lurker

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    2.921
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    zowie is tp master altijd gezellig en elkaars cases zien vorig jaar alleen op zaterdag even wezen kijken ivm werk hoop er dit jaar weer de volledige dagen te zijn is het niet met hf ( hoop ik natuurlijk wel weer ) dan ben ik er met maat weer
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Ik wil ook weer komen, vorig jaar ook alleen op zaterdag wezen kijken maar toen gelijk spijt gekregen dat ik er niet de hele lan was.

Senior Member Dark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of light Dark-NighT's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 13-Mar-10
    Credits
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Ik ben zeker wel van plan om weer te komen, TP11 overgeslagen en kan tp12 niet missen.

Senior Member Reinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really nice Reinoud Ramaker's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Uiteraard ben ik er weer bij!

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Ik kom sowieso weer even een bakkie doen.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    weet nog niet,

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.347
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    ekkes kieke, misschien, mits het nieuwe huis het toelaat
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Ik ben ook zeker weer van de partij Ik lijk misschien al een paar maand van de aardbol verdwenen, maar da's omdat ik met al die drukte nauwelijks nog aan forums checken toekom Een goede LAN zal me deugd doen

Senior Member arwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant future arwin74's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Blijham, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Credits
    2.026
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    uiteraard weer aanwezig, heb tegen die tijd me build helemaal klaar te hebben. weet het duurt nog ff, maar in het tempo dat me build nu gaat duurt het ook nog wel ff

Arwin

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.127
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Misschien dat ik ook nog een dagje kom kijken. 2jaar geleden ook even geweest, was een leuke middag

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_cyberspace Bekijk Berichten
    Misschien dat ik ook nog een dagje kom kijken. 2jaar geleden ook even geweest, was een leuke middag
    Ah dat weet ik nog. Toen was je meen ik nog net niet (of net wel) vader geworden toch?
    . .

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.127
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Ah dat weet ik nog. Toen was je meen ik nog net niet (of net wel) vader geworden toch?
    Haha toen zat de kleine uk nog in mama`s buik en hij kwam er in September pas uit. Ik denk dat ik toen net bekend had gemaakt dat ik papa zou worden inderdaad.

Als ik de volgende keer mee ga dan kan ik je wel vertellen dat ik weer papa ben geworden als alles goed gaat....

Senior Member Frostii will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Mon 02-Jan-12
    Credits
    613
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Ben zeker van plan om te gaan! Of het me toegelaten wordt... druk met school en nog geen idee hoe het zit met de liquide middelen!
    i5-2500k @4.5ghz | ASRock Z68 Extreme3 | Asus GTX670 DCII | 8GB G.Skill RipJawz CL7-7-21

A.k.a. Aliennized

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.127
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Toch nog een leuk en aardig ploegje die zouden gaan.
    Dus zoals ik het nou inschat, komen we met n bescheiden ploegje op TP12.
    Tot nu toe ruim 10 man, maar met Freddy en zn neefjes en zn broer en nog wat mensen die nog niet gereageerd hebben (Forseti, Demolisher etc) kunnen we toch wel 20 man op de been brengen.
    Dat betekent dat als we het slim aanpakken, we die euro korting gewoon meepakken.

Ik zit erover te denken om een prijsje uit te delen aan diegene die de leukste foto op TP12 maakt van een vrouw met het HF logo of met Freddy ergens zichtbaar in beeld (niet gefotoshopt). Het hoeft niet perse een foto te zijn die is gemaakt in het Beursgebouw. Het mag ook in het hotel of in het steakhouse zijn. Of heeft iemand nog andere suggestie's?
    . .

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Als de prijs maar goed genoeg is duik ik met een HF shirt onder de arm een bordeel in in eindhoven

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    224.246
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Ik ga het wederom proberen!

Waiting for a Lan MrMdemiC is a jewel in the roughMrMdemiC is a jewel in the roughMrMdemiC is a jewel in the roughMrMdemiC is a jewel in the rough MrMdemiC's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 16-Aug-10
    Credits
    2.290
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Tuurlijk ga ik mee!!

Senior Member BravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Tue 03-Sep-13
    Credits
    1.087
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    tp 8 was mijn laatste daarna veel dreamhack gedaan en ga steeds naar drome ... (inschrijvingen voor drome zijn ook open maar kost wel wat www.drome.nl)
    ga maar weer eens in eindhoven kijken

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten