+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: [Overclock] Kleine Vragen Topic

Senior Member Joren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to all Joren's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-Jan-09
    Credits
    615
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18

[Overclock] Kleine Vragen Topic

Overclock Kleine Vragen Topic

Dit lijkt me een mooie toevoeging aan het forum.

Post hier je vraagje m.b.t. je overclock. Eventueel gevolgd door een foto of screenshot van je actuele instellingen.
    Zowel CPU als GPU en geheugen zijn hier welkom
    Vervolgens zullen er zeker leden van dit forum jou tips, trucks en antwoorden kunnen geven.

Het is niet de bedoeling dat je hier komt en simpelweg vraagt; " hoe kan ik nog hoger overclocken? :B "

Aftrap en meteen voorbeeld:

Zodra ik gtx470 gpu clock hoger gooi dan 827mhz knalt hij eruit, op welk voltage dan ook. Kan dit liggen aan de shaders die in gelijke mate meeklokken? En ook kan ik mijn geheugenklok niet verhogen, ook dan is het meteen einde verhaal.
    Dankuwel!

Moderator dopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to all dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Credits
    468
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    al een andere driver versie geprobeerd, en ook andere gpu bios versie?

Senior Member Joren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to all Joren's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-Jan-09
    Credits
    615
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dopestuff Bekijk Berichten
    al een andere driver versie geprobeerd, en ook andere gpu bios versie?
    Daar had ik zelf nog niet aan gedacht, gaan we even proberen!

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.018
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Je moet de bios flashen voor de complete overvolt te krijgen 825 is al niet slecht er staat ergens een tutorial op het net ivm de nvidia voltage op de gtx 470

Ik kan je altijd eenbios mailen als je dat wil

Sent from my Sony Tablet S using Tapatalk 2

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Probeer idd eens een oudere driver.... Met de 285.58 en de 285.62 kon ik mijn 470's toen der tijd tot 930mhz brengen.
    In de nieuwere drivers zitten wat oc blokkades in, te veel kaartjes gingen rma na dat ze kapot geoced werden vond nvidia.

Had ik niet 1 van die kaarten aan jou verkocht?

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten