• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

hoogste superpi score ooit!!

Foto05052.jpg
:119:
Foto05032.jpg
:119:

:icon_weed:
 
Is natuurlijk fake (bug waarschijnlijk), maar geen fotoshop ofzo:eusa_naughty:

Ik was namelijk aan het benchen op 221x23 en zag opeens dat superpi supersnel klaar was. Ik cpu checken :| wou natuurlijk screenshot maken, maar pc bleef natuurlijk hangen, vandaar met mobiel pic gemaakt.
Vond het wel geinig om hem te posten.Zoiets maak je niet elke dag mee.
 
Laatst bewerkt:
Klopt heb ik ook gehad met me W3570 & 920.. Dit komt op een punt dat die net onstabiel wordt dan schiet ineens de multiplier alle kanten op(het laatste stukje voordat die uitvalt haha)
Haha zo heb ik ook weleens 31000 Mhz gezien.. En op XS heb ik het ook veel vaker gezien.. Officieel is er niks mis mee maar iedereen weet wel met 11 ghz dat het een bug is.. Als het nou eens 6 ghz was haha..
 
Ja ik dacht eerst alleen met me W3570.. Maar toen dacht ik aan een bench sessie met me 920 op droogijs die had het ook maar dat was alleen op cpu-z daar heb ik geen pi gedraait te onstabiel.. Zo heb ik ook weleens 19.8 Ghz geboot ect haha.. Komt volgens mij ook alleen voor als je op minder core's gaat draaien..

Oh en btw het is niet de hoogste score maar de laagste super pi ooit.. /bitchmode j/k
 
Rekensommetje...

bloomfields staan bekend om tussen de 40.000 44.000 Efficientie te hebben met pi 1m..

Speed x Time = Eff
11292 x 2.808 = een EFF van 31707 en dat is onmogelijk op de bloomfield architectuur.. BUSTED.. haha
mythbuster-cat.jpg
 
Nee rekenen heeft die niet gedaan.. loop 0 tm 3 is 1 sec dat is vrij normaal...Kijk maar ff vanaf loop 12 tm 19 gewoon doorgeteld..
Als die het normaal had uitgerekend @ 11929 Mhz was de eind tijd rond de 3.630.. Nu is die gewoon blijven hangen bij dezelfde tijd het is echt een wonder dat die hem heeft uitgerekend.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan