+ Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 101 tot 115 van de 115

Onderwerp: Highflow's Friendly Winter OC Compo 2012/2013 :D

Senior Member Mitssz has a spectacular aura aboutMitssz has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 30-Aug-12
    Credits
    693
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Ik heb hier de foto's, straks bij mn pa de screenshots van de pc afhalen

Sent from my iPod touch 4G using Tapatalk 2

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Zo de lente is begonnen en deze compo loopt weer tegen zijn einde dit weekend/begin volgende week zou het nog eens lekker koud moeten worden, dus ga ik 17/03 de compo 'afsluiten' en 'alle' resultaten verzamelen in een voting topic. Wie dus nog wil meedoen of nog resultaten heeft liggen, snel ingeven. Dan gaan we tot de 27ste laten stemmen, zo is het eventueel mogelijk om prijzen op The party uit te wisselen als beide daar aanwezig zijn

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Nou, de compo is ten einde (hoewel er hier nog niet veel lente in zicht is), tijd om te gaan stemmen. Als we het officiele resultaten topic bekijken dan zie ik echter maar 3 entries, met de resultaten die hier gepost zijn zitten we aan 6 geloof ik. Wat denken jullie, strict by the book of mogen ze ook meedoen?

Het stem-topic maak ik later deze avond na wat respons aan

Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Gezien de weinige interesse, hebben jullie eigenlijk wel zin om te stemmen?

Hardware Master X-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of light X-Tripiot's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Jul-09
    Credits
    45
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    hahaha het is nog te koud om te stemmen denk ik

Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Misschien dat ik deze beter nog even on hold zet tot na TP11 dan? We zien dan wel wat er uit de bus rolt. En te koud? hoe zijn de temps daarboven dan wel?

Hardware Master X-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of lightX-Tripiot is a glorious beacon of light X-Tripiot's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Jul-09
    Credits
    45
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enthernal Bekijk Berichten
    Misschien dat ik deze beter nog even on hold zet tot na TP11 dan? We zien dan wel wat er uit de bus rolt. En te koud? hoe zijn de temps daarboven dan wel?
    nu -3 alleen windkracht 7 dus voelt als -20 brrrr

Senior Member Mitssz has a spectacular aura aboutMitssz has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 30-Aug-12
    Credits
    693
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Idd niet veel animo om te stemmen, iedereen zit in een winterslaap denk ik

Senior Member canonchiel will become famous soon enoughcanonchiel will become famous soon enough canonchiel's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 26-May-12
    Credits
    364
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    mag je nog een nieuwe score uploade?

Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Wat mij betreft mag je alles doen, wat er mee doen zien we wel
    Zoals het er nu naar uitziet is er geen/weinig animo, en gezien de lage temps kunnen we het best nog wat laten door lopen.
    PS; als je nog scores submit let er wel op dat je het in het juiste topic doet en met alle verieste vensters open, dat was bij je vorige niet zo.

Senior Member canonchiel will become famous soon enoughcanonchiel will become famous soon enough canonchiel's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 26-May-12
    Credits
    364
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    welke waren dat presies allemaal weer mag de nieuwe benschmark ook?

mvg

Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Zie de beginpost, ik neem gewoon de regels hier binnen het OC-forum over. Je gaat dus moeten kijken afhankelijk van de test die je wilt draaien welke extra info vereist is. Zolang je daarmee in orde bent mag je het in het result topic gooien

Ingeschreven
    Sat 26-May-12
    Credits
    364
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enthernal Bekijk Berichten
    Zie de beginpost, ik neem gewoon de regels hier binnen het OC-forum over. Je gaat dus moeten kijken afhankelijk van de test die je wilt draaien welke extra info vereist is. Zolang je daarmee in orde bent mag je het in het result topic gooien
    ik zie dat je 3d mark vantage mag en 3dmark 11 mar de 2013 verzie ook.?

dat is de enige verzie die bij mij lekker loopt.
    waneer ik 3dmark vantage doe valt altijd me 3dmark uit

en ik hoorde dat dat aan de clocks zou moeten liggen dan maar dat kan niet want het is allemaal stock momenteel

Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Ik was het even uit het oog verloren, maar ik denk dat vandaag een goede dag is om er een eind aan te brijen?

Ingeschreven
    Thu 30-Aug-12
    Credits
    693
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    van mij mag het, de temperaturen zijn weer aan het stijgen

+ Plaats een Reactie