• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow OC team topic

Ik heb hier voor de teamleden nog een droogijstube liggen.
Inclusief isolatiemateriaal en kneedgum.
Die mag van mij rustig geleend worden.
Als ik die zelf niet nodig ben bedoel ik dan.
Ik wil de verzendkosten naar jou toe wel betalen alleen moet je dan zelf de verzendkosten naar mij toe betalen.

282grd2.jpg


5vq5c1.jpg


2hpovid.jpg


Ik heb die grote lappen nooit gebruikt maar die zaten erbij.
Je moederbord isoleren met kneedgum werkt perfect.

Zo kun je dus zonder erg veel extra kosten een keertje stoeien met droogijs en de fun die het met zich mee brengt.
Tenminste dat was mijn ervaring er wel mee.
Ik hoor het wel als er iemand interesse heeft.

Greetz Ries
 
wie heeft op hwbot als nick bullus??
ik kreeg net bericht dat een van je score submissies is geschrapt :(
een of andere franse *** heeft dat gereport, waarschijnlijk omdat je niet je cpu-z mobo tab vergeten was in je screenie (wat wel verplicht is)
 
Ik had ook nog nooit met dice gewerkt.
Maar had me redelijk ingelezen.
Ik kan deze week wel een tutorial schrijven hoe ik het allemaal heb aangepakt.
Nu ga ik eerst een paar uurtjes maffen
;-)
 
Me :) aka Charly ;)

Maar welke inzending was het dan?

jou Wprime1024 inzending....
waren niet veel punten maar toch...


Ik had ook nog nooit met dice gewerkt.
Maar had me redelijk ingelezen.
Ik kan deze week wel een tutorial schrijven hoe ik het allemaal heb aangepakt.
Nu ga ik eerst een paar uurtjes maffen
;-)
maak er dan een echte mooie van dan kunnen we hem mischien als howto gebruiken ;)
 
ok mensen, we hebben dezelfde vervelende team als eerder loopt nu waarschijnlijk AL onze score te bekijken, voor het allerkleinste gemis en gaat die dan reporten zodat ze geblocked worden....

ik heb nu bericht gekregen over een van mijn scores (die wel gewoon helemaal netjes is, weet iemand hoe je dit kan aanvechten??)

bericht over: Don holio's core i7 920 pcmark 05 score
daar is mis mee: je mist je memory tab, en je mist het details schermpje van de pcmark 05 score...

bericht over: Ries zijn core i7 920 pcmark 05 score...
ik weet niet wat er mis mee is... volgens mij ook niets


edit: ik ben nu zijn scores aan het nagaan (allereerst degene met de meeste punten) en ben die ook aan het reporten ;)



LET DUS ALLEMAAL OP dubbelcheck nog een keer hoe de screenshot MOET zijn anders is de kans groot dat hij "weg" is.... en dus de moeite voor niets!
 
Ik ben inmiddels ook bij t HF team :039:
zoals vele geemigreerd zijn
hoop dat dit team wel wat vastigheid gaat kennen
en niet zo users steeds verlaten dan kunnen we er wat van gaan maken
 
welkom parci ;) we doen ons best he :)

Thor941 is nogsteeds bezig met al ons teams scores te checken, dus denk erom zorg voor screenshots waar letterlijk NIETS mis mee is ;)

ik heb hem waarschijnlijk ook al aardig wat punten gekost (door zijn beste scores na te gaan :p) en hem ook al een PM gestuurd via HWbot forum voor een "wapenstilstand" maar hij is nogsteeds bezig en niet gereageerd..


edit: ok mensen hij heeft gereplayed en heb hem bericht terug gestuurd.....
voorlopig effe niet zijn submissions blocken...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
K Team Thermaltake VS Team HIGHFLOW! VOD Gaming 1
Freddy Team HighFlow wishes you a Merry Christmas and a Happy New Year 2012! HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy Team HighFlow wishes you a Merry Christmas and a Happy New Year! HighFlow Computer Cooling Shop 19
Freddy HighFlow OC Team + moderator OC subforum Overclocking 65
Wouter De HighFlow Forum Team lijst HighFlow Computer Cooling Shop 2
damunk HighFlow WCG Folding Team Hardware & Software 47
Johnny [Team HighFlow] GTA IV? [PC] Gaming 35
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan