• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtrafresh

It never hurts to help
Verhaal:

Ik heb vijf jaar op Sint Maarten gewoond. Hurricane Irma heeft de boel ggrondig voor me vergald, dus ik heb hald over kop mn koffer gepakt en ben weer in NL. Ik heb mn PC ontmanteld en de onderdelen los meegenomen, anders paste het nooit in de koffer. Hier aangekomen blijkt... ik ben twee fittingen vergeten! Ik wil eigenlijk zsm weer aan de slag, dus ik ben op zoek naar iemand die twee 3/8 fittingen voor me heeft, enigzins in de buurt van den Bosch zodat ik ze op kan halen. Liefst vandaag of morgen, anders moet ik hele bestelling bij Freddy gaan plaatsen voor twee fittingen. :101:

TLDR:
gezocht: twee 3/8 fittingen in regio den Bosch. Liefst vandaag of maandag ophalen. Prijs zal voor zoiets kleins geen probleem zijn, roep maar wat je redelijk vind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
HighFlow Sony toont uiterlijk PlayStation 5: zwart met wit, twee varianten Gaming 4
Freddy EKWB breidt complete kits portfolio uit met twee nieuwe RGB versies! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
A twee pompen op 1 loop Waterkoeling 13
R Airflow in Cooler Master CM 690II Advanced met twee 240mm rads Advies Waterkoeling Setup 2
animal baars Het grote "Ik twijfel tussen twee producten" topic Electronica 20
boefmans twee pompen in een dual bay reservoir Waterkoeling 14
boefmans 6970 videokaart: twee vraagjes Waterkoeling 1
J [IN-ACTIVE] twee indentieke bigtower pc kasten Gevonden 3
F Hoe porten forwarden met TWEE routers? Hardware & Software 37
Xtrafresh Gaan twee 120mm rads mijn setup koel weten te houden? Advies Waterkoeling Setup 10
MASTERBLASTER twee verschillende koelvloeistoffen mengen? Waterkoeling 7
K Waterkoeling twee Xeon-processors (771-socket) Waterkoeling 3
T Fittingen te dicht bij elkaar ???? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 Aqua Computer fittingen,fans,radiator etc... Handleidingen en Installatie Tips 5
Jason 60% SALE ?️ op Coolforce CF1 Compressie/ Adaptor Fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Bokeh Bitspower reserve rubbers voor EMLA16 fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy EK-Quantum Torque Satin Titanium, nieuw 'kleurtje' fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
G EK Black Nickel Fittingen krijgen raare vlekken Waterkoeling 2
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
G FS: Bitspower, EKWB, Koolance en Barrow Fittingen en koppelingen Verkocht 1
Freddy EK-Torque fittingen! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
FactoryDefaults [TKA Diversen] Bitspower fittingen | waterblocks| res | en meer! Verkocht 4
Freddy 40% Korting op Fittingen met EKWB Supremacy EVO waterblokken HighFlow Computer Cooling Shop 0
M Veilige hardtube fittingen Waterkoeling 13
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
K Fittingen, reservoir en pomp mounts. Waterkoeling 12
P Juiste fittingen Waterkoeling 3
Bas9466 alphacool 90 graden 10x13 fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
F Fittingen spuiten Waterkoeling 2
TinusB Fittingen D5 mod top Waterkoeling 2
D PrimoChill Revolver SX fittingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
volcom 4x 90 degree rotary g1/4 fittingen Gevonden 1
D fittingen en tubing Waterkoeling 3
E Zwarte fittingen niet meer zwart Waterkoeling 3
R Koolance producten en ander merk fittingen Waterkoeling 2
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9
D Alphacool fittingen op Alphacool UT60 Handleidingen en Installatie Tips 3
Freddy *VERKOCHT* Aanbieding: Doosje Feser Fittingen €50,- HighFlow Computer Cooling Shop 3
Hightower feser tfc f1 90 graden fittingen. HighFlow Webshop 2
l3p [CANCELLED] Bitspower fittingen! Verkocht 0
aadje93 Lekgevoeligheid SLI/crossfire fittingen Waterkoeling 0
M Fittingen D5 pomp Waterkoeling 1
gerjanlubbers [IN-ACTIVE] 2 EK en 8 Feser fittingen. Verkocht 0
S EK-Fittingen & Primochill Advanced LRT tubing Waterkoeling 4
P [ADVIES] fittingen Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan