Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig!

It never hurts to help Xtrafresh will become famous soon enoughXtrafresh will become famous soon enough Xtrafresh's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 19-May-09
    Credits
    701
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig!

Verhaal:

Ik heb vijf jaar op Sint Maarten gewoond. Hurricane Irma heeft de boel ggrondig voor me vergald, dus ik heb hald over kop mn koffer gepakt en ben weer in NL. Ik heb mn PC ontmanteld en de onderdelen los meegenomen, anders paste het nooit in de koffer. Hier aangekomen blijkt... ik ben twee fittingen vergeten! Ik wil eigenlijk zsm weer aan de slag, dus ik ben op zoek naar iemand die twee 3/8 fittingen voor me heeft, enigzins in de buurt van den Bosch zodat ik ze op kan halen. Liefst vandaag of morgen, anders moet ik hele bestelling bij Freddy gaan plaatsen voor twee fittingen.

TLDR:
    gezocht: twee 3/8 fittingen in regio den Bosch. Liefst vandaag of maandag ophalen. Prijs zal voor zoiets kleins geen probleem zijn, roep maar wat je redelijk vind.
    Hardware:
    Asus Rampage III Gene | I7-870 @4,45 GHz | MSI Lightning 5870 @ 1000/1300 | 4GB Geil Black Dragon DDR3-1333 @ 1600| Postville 40GB | 3x F1 750GB: 2TB RAID0 | CoolerMaster M1000

Cooling:
    AquaComp XT - Ultra Pomp | WaterCool HeatKiller rev3.0 | Swiftech MCW60-4870/4890 | 2x XSPC RX120 rads | 4x Sanyo Denki 109R1212H1011 fans | Antec Big Boy | mCubed TBalancer BigNG

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Gezien het aantal echte actieve leden op het forum ben je denk ik sneller klaar door 2 fittingen te bestellen.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

It never hurts to help Xtrafresh will become famous soon enoughXtrafresh will become famous soon enough Xtrafresh's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 19-May-09
    Credits
    701
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    I guess so.
    Oh well, worth a shot :p
    Laatste keer dat ik hier was was t nog vrij actief, vandaar
    Hardware:
    Asus Rampage III Gene | I7-870 @4,45 GHz | MSI Lightning 5870 @ 1000/1300 | 4GB Geil Black Dragon DDR3-1333 @ 1600| Postville 40GB | 3x F1 750GB: 2TB RAID0 | CoolerMaster M1000

Cooling:
    AquaComp XT - Ultra Pomp | WaterCool HeatKiller rev3.0 | Swiftech MCW60-4870/4890 | 2x XSPC RX120 rads | 4x Sanyo Denki 109R1212H1011 fans | Antec Big Boy | mCubed TBalancer BigNG

User Tag List

Forum Rechten