Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: Gezocht: Sleeving dienst

Senior Member AQuAKiNG has a spectacular aura aboutAQuAKiNG has a spectacular aura about AQuAKiNG's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 03-Aug-14
    Credits
    726
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7

Gezocht: Sleeving dienst

hallo mensen, ik ben op zoek naar iemand die het ziet zitten om de voedingkabels voor mijn nieuwe build te sleeven.
    ik heb een super flower voeding en aan de kant van moederbord/videokaart zitten gekleurde connectors, die wil ik ook vervangen. zelf zie ik het niet zitten dus als iemand dit als hobby heeft hoor ik het graag

alvast bedankt

Tijgervarken knor roar tijgervarken has a spectacular aura abouttijgervarken has a spectacular aura abouttijgervarken has a spectacular aura about tijgervarken's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 30-Sep-14
    Credits
    1.451
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Wat wil je allemaal van de voeding sleeven en in welke kleuren? En wat wil je er voor uitgeven, iets specifieker zijn mag best.
    [Technasium] FTW

Senior Member AQuAKiNG has a spectacular aura aboutAQuAKiNG has a spectacular aura about AQuAKiNG's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 03-Aug-14
    Credits
    726
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    ik wil de 24pin, de 8pin cpu en 2x 8pin pcie (deze connectors wil ik graag in zwart) en 1x sata ( alleen eerste stuk) laten sleeven, graag in deze kleuren:

naamloos.jpg

pexon pcs biedt complete kabelset aan voor 80pond, aangezien ik zelf de kabels lever dacht ik aan 60-70 euro
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails naamloos.jpg  

Tijgervarken knor roar tijgervarken has a spectacular aura abouttijgervarken has a spectacular aura abouttijgervarken has a spectacular aura about tijgervarken's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 30-Sep-14
    Credits
    1.451
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AQuAKiNG Bekijk Berichten
    ik wil de 24pin, de 8pin cpu en 2x 8pin pcie (deze connectors wil ik graag in zwart) en 1x sata ( alleen eerste stuk) laten sleeven, graag in deze kleuren:

Bijlage 17259

pexon pcs biedt complete kabelset aan voor 80pond, aangezien ik zelf de kabels lever dacht ik aan 60-70 euro
    En wil je dan met paracord of met een ander type sleeve, van e22.biz bjv.
    [Technasium] FTW

Ingeschreven
    Sun 03-Aug-14
    Credits
    726
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tijgervarken Bekijk Berichten
    En wil je dan met paracord of met een ander type sleeve, van e22.biz bjv.
    zit daar veel verschil tussen?

Ingeschreven
    Tue 30-Sep-14
    Credits
    1.451
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Ja, paracord is moeilijk mee te werken, goedkoop en dicht bewoven. Terwijl pet sleeving (wat e22 verkoopt) is duurder, makkelijker te sleeven maar duurder. Heeft vaak iets mooiere kleuren vindt ik.
    [Technasium] FTW

Ingeschreven
    Sun 03-Aug-14
    Credits
    726
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Ja, paracord is moeilijk mee te werken, goedkoop en dicht bewoven. Terwijl pet sleeving (wat e22 verkoopt) is duurder, makkelijker te sleeven maar duurder. Heeft vaak iets mooiere kleuren vindt ik.
    maakt mij niet zoveel uit, zolang het maar zonder heatshrinks gedaan wordt, dat vind ik niet zo mooi

Ingeschreven
    Tue 30-Sep-14
    Credits
    1.451
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Ik zal er over nadenken, een foto van de voeding en kabels zou wel handig zijn.
    [Technasium] FTW

Ingeschreven
    Sun 03-Aug-14
    Credits
    726
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Ik zal er over nadenken, een foto van de voeding en kabels zou wel handig zijn.
    hierbij een foto met uitleg:20150406_200834.jpg

hoop dat het duidelijk is, anders kan ik een foto van hogere kwaliteit mailen

Ingeschreven
    Tue 30-Sep-14
    Credits
    1.451
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Ik zal je een offerte sturen begin volgende week.
    [Technasium] FTW

Ingeschreven
    Tue 30-Sep-14
    Credits
    1.451
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Je hebt een PB!
    [Technasium] FTW

Ingeschreven
    Sun 03-Aug-14
    Credits
    726
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Je hebt een PB!
    Heb de pb al gelezen, ik heb een video gezien van pet sleeving, ik zie het wel zitten om dat zelf te doen zonder heatshrink. Is e22 ook sleeving van kunstof gemaakt wat je om een ader kan smelten?

Ingeschreven
    Tue 30-Sep-14
    Credits
    1.451
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AQuAKiNG Bekijk Berichten
    Heb de pb al gelezen, ik heb een video gezien van pet sleeving, ik zie het wel zitten om dat zelf te doen zonder heatshrink. Is e22 ook sleeving van kunstof gemaakt wat je om een ader kan smelten?
    Ja, e22 is een pet sleeving (namelijk van mainframecustoms, ook wel bekend als lutro0 customs)
    [Technasium] FTW

User Tag List

Forum Rechten