Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: 'GEVONDEN'betere videokaart''

Senior Member Chilliewillie will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 27-Feb-13
    Credits
    137
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7

'GEVONDEN'betere videokaart''

hallo,

ik heb nu een 430gt van een vriend die ik aan het lenen ben maar ik wil een beter... voor 50euro het liefst dat ik bf3 op low zonder lag kan spelen

mvg

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    3.128
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    nVidia GeForce 9800GT, m'n pa speelt bf3 op medium met die kaart in combinatie met quad core, 4gb ram en full hd scherm.
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.245
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Voor 50 euro heb je echt wel wat beters dan een 9800GT.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Ingeschreven
    Wed 27-Feb-13
    Credits
    137
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    ik dacht eerder aan een 470 of een 550 of een 290 heeft iemand iets liggen misschien?

Spy Member Zwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond repute Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Credits
    539
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30

Ingeschreven
    Wed 27-Feb-13
    Credits
    137
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    nah ik wil gewoon een goedkope 2e handse waar ik bf3 kan spelen totdat ik geld heb voor een nieuwe pc

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    3.128
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    Dan kan je toch even zo goed die kaart kopen die zwelgje aanraad, en die dan later overzetten naar je nieuwe pc, in plaats van je ouwe pc gewoon weg te gooien? Zo heb ik dat mijn mijn harde schijven gedaan.

Spy Member Zwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond repute Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Credits
    539
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Dan Lekker geld sparen en geen kaart kopen

Ingeschreven
    Wed 27-Feb-13
    Credits
    137
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalk

Ik ga nog een jaar wachten met een ander pc bouwen in die tijd wil ik wel gamen gewoon bf3 on minimaal low

Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    3.128
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    ja dan kan je ook even zo goed tweakers of marktplaats afschuimen naar een goedkope kaart.
    Of je koopt een 50 euro kaart die nog maar 1 jaar mee gaat, of een wat duurdere die wat langer meegaat en die je ook kan overplaatsen naar je nieuwe pc.

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.245
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie Bekijk Berichten
    Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalk

Ik ga nog een jaar wachten met een ander pc bouwen in die tijd wil ik wel gamen gewoon bf3 on minimaal low
    Waarom wel 50 euro uitgeven aan een tweedehands gpu, maar niet 15 euro meer neertellen voor een nieuwe inclusief garantie waar je waarschijnlijk langer dan een jaar mee kan doen.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

User Tag List

Forum Rechten