Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.530
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk

De zijplaten van de voeten van de Cross Desk, kan heel makkelijk los geschroefd worden.

Ideaal, want zo kan de plaat gemakkelijk aangepast worden.

Ik wil graag de HighFlow logo erin.
    Erachter een stuk rode UV actieve plexi plaat en een lichtje erachter

Zie hier mijn paint skills:

Wie kan mij hiermee helpen?

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.971
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Hallo freddy, moet dat gefreesd worden?anders even skyrip pm sturen die kan dat denk ik frezen voor je.
    chef prutsert

Senior Member kier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond repute kier's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Yup net als mijn teken skills

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    242.981
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    0035.460072.jpg

User Tag List