Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: [GEVONDEN] 8threads S1155 CPU

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23

[GEVONDEN] 8threads S1155 CPU

Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een 8 threads socket 1155 CPU, dwz een i7-2600(k) of i7-3770(k), of als iemand een gelijkaardig Xeon CPU zou hebben liggen, nog beter , maar daar is een igp wel vereist.

Het maakt me niet uit of hij ooit overklokt of gelapped is geweest, het enige wat ik verwacht is dat hij in degelijke staat is en op een degelijke manier verzonden kan worden (bij voorkeur in het originele plastiekje/doosje). Voor iets minder dan 250 heb ik al een nieuwe, dus heb ik een prijs van rond de 150 euro voor ogen, afhankelijk van de staat en het exacte type kan er mogelijks nog iets bij.

Wie interesse heeft reageert best via DM, gezien ik het forum niet frequent kan lezen.

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    *schop* niemand die iets heeft liggen?

Spy Member Zwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond repute Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Credits
    539
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    je zou nog even geduld moeten hebben denk .
    Al weet ik nog niet wat ik precies met me 3770k ga doen.
    Maar wil eerst wachten of haswell-e wat is voor dat ik hem misschien de verkoop in doe.
    Denk dat er meerdere zijn die dit afwachten.
    Grote kans dat er meerdere tweede hands op de markt kommen op dat moment.

Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Ik had eerlijk gezegd gehoopt nog een van de overstappers naar de gewone haswell te kunnen strikken Maar blijkbaar is die boot al goed gaan varen

Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    En mijn ongeduldige kant heeft het weeral gewonnen, toch maar een nieuwe 3770 gekocht
    Hier mag een slotje op.

User Tag List

Forum Rechten