Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: [VERKOCHT] Diverse WC Onderdelen XSPC/Bitspower/Thermaltake

Member rhuizergros has a spectacular aura aboutrhuizergros has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Wed 25-May-16
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5

[VERKOCHT] Diverse WC Onderdelen XSPC/Bitspower/Thermaltake

Beste mensen,

Omdat ik stop met het bouwen van mijn build bied ik bij deze nieuwe componenten aan welke de afgelopen 2 maanden zijn besteld.

Alles is compleet en komt incl factuur en van bijna alles heb ik de complete verpakking nog.

Omdat de componenten nieuw zijn hanteer ik 80% van de nieuwprijs als verkoop richtprijs. Hieronder alles incl de nieuw prijzen.

Mocht je interesse hebben in meerdere componenten dan kan ik natuurlijk altijd een leuke prijs maken.

6 x Bitspower Enhance 90-Degree Dual Multi-Link Adapter - Silver Shining - BP-E90DML €12,95 per stuk
    13 x Bitspower G1/4 Enhance Multi-Link For OD 12MM - Silver Shining - BP-EML €5,95 per stuk
    Bitspower Metal Hard Tubing Internal Reamer / Deburring Tool - BP-CMMTC €6,95
    2 x Bitspower Silver Shining T-Block With Triple IG1/4" - BP-TB €8,95 per stuk
    EK-XTOP Revo D5 PWM - Plexi - incl. pump €109,95
    2 x XSPC EX240 Slim Line Dual Fan Radiator €59,90 per stuk
    XSPC Photon 270 Tube Reservoir €69,95
    XSPC LCD Display Temperature Sensor - Blue/White - V2 - G1/4 Plug Sensor €8,95
    Bitspower Flow Sensor Clear/Black/Silver Shiny - BP-FS-CLBKSL €44,95
    Thermaltake Riing 12 LED RGB 256 Colors - 120mm Fan - Triple Pack - CL-F042-PL12SW-B VERKOCHT
    Thermaltake Riing 12 LED RGB 256 Colors - 120mm Fan - CL-F042-PL12SW-A VERKOCHY

Laatst gewijzigd door rhuizergros; 18-07-16 om 20:19.

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.725
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Je bent een briefje vergeten er bij te leggen met je nickname en datum.
    Laatst gewijzigd door Hightower; 16-07-16 om 12:59.

Member rhuizergros has a spectacular aura aboutrhuizergros has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Wed 25-May-16
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Heb ik net alles weer netjes ingepakt.... Zal straks even een papiertje bij de componenten leggen en een extra foto plaatsen!

Ingeschreven
    Wed 25-May-16
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Laatst gewijzigd door rhuizergros; 17-07-16 om 19:51.

Senior Member Ubbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to behold Ubbidude's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 24-Jan-15
    Credits
    3.893
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Intresse in de fans, heb je een DM gestuurd

Ingeschreven
    Wed 25-May-16
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ubbidude Bekijk Berichten
    Intresse in de fans, heb je een DM gestuurd
    Bericht terug!

Ingeschreven
    Wed 25-May-16
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Thermaltake fans zijn verkocht!

Ingeschreven
    Wed 25-May-16
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    De rest is beschikbaar tegen elk aannemelijk bod.... bij interesse in alles zal ik een hele mooie prijs maken!

Ingeschreven
    Wed 25-May-16
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Alles is verkocht dus mag dicht!!

User Tag List