Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 75

Onderwerp: [CANCELLED] Ledstrips by WWWicked

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123

[CANCELLED] Ledstrips by WWWicked

Compleet gesoldeerde ledstrips in de kleuren wit, blauw, groen, UV, rood of oranje. Een combinatie van rood en oranje of een combinatie van wit, blauw, UV of groen is ook mogelijk.

Wat zit er in de levering:

- Ledstrip van 30,5 of 15 centimeter die bezet is met 24x of 12x 5mm leds,
    - Een kabel (circa 20 cm) met molex-connector,
    - Een stuk dubbelzijdig tape voor montage van de strip.

Weerstanden zitten standaard aan de bovenzijde gemonteerd (zichtzijde tussen de leds in). Indien gewenst, is het alsnog mogelijk om de weerstanden aan de onderzijde te monteren, gelieve dit aan te geven bij uw bestelling. Hou dan wel rekening met minder plakkracht van de dubbelzijdige tape.

Prijzen (*):

1x Ledstrip Rood : 25,00 euro (15,00)
    1x Ledstrip Oranje: 25,00 euro (15,00)
    1x Ledstrip Fel Wit : 27,50 euro (16,00)
    1x Ledstrip Warm Wit: 30,00 euro (18,00)
    1x Ledstrip Blauw : 27,50 euro (16,00)
    1x Ledstrip Groen : 27,50 euro (16,00)
    1x Ledstrip UV : 27,50 euro (16,00)
    1x Ledstrip Roze : 27,50 euro (16,00)

(*) Genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
    (*) Prijzen tussen () zijn de prijzen voor halve strips a 15 centimeter.
    Andere afwijkende maten (tot een lengte van 30,5 centimeter) op aanvraag.

Extra's voor een strakkere look (toeslag is 2 euro per ledstrip):

- Carbonfolie,
    - Geborsteld RVS folie,
    - Sleeving met Paracord, in alle kleuren leverbaar als het maar zwart is (voorbeeld volgt nog).

Verzendkosten binnen Nederland: 6,75 euro incl. track & trace code.
    Verzendkosten buiten Nederland: informeer naar de verzendkosten (deze zijn nogal erg afhankelijk van het gewicht).

Voor elke 10 euro van het totaalbedrag (exclusief verzendkosten), krijg je 1 waardepunt. Heb je dus een totale orderwaarde (excl. verzendkosten) van 50 euro, dan krijg je 5 waardepunten (deze worden hier bijgehouden in Excel). Elk waardepunt staat gelijk aan 0,50 euro. Deze zijn op een door jou gekozen moment in je wisselen voor korting op een volgende bestelling.
    Waardepunten zijn niet inwisselbaar voor contanten.

Levertermijn:

Afhankelijk van drukte, wordt in onderling overleg afgesproken en vastgelegd.

Contact en wijze van bestellen:

Via email (leds@vanwilligenburg.eu) of PM.

Facturatie, betaling en garantie:

- De factuur dient vooruitbetaald te worden, ben niet steenrijk dus het moet wel te behappen zijn voor me.
    - Alle ledstrips die ik lever, krijgen 6 maanden garantie op het soldeerwerk en werking van de leds mee (dit hou ik ook bij in een Excel-sheet). Met uitzondering van de ledstrips met UV leds, aangezien UV leds ook afnemen in sterkte (zoals CCFL dat ook doet). Defecten door gebruikersfouten zijn uitgesloten van garantie.

Sponsoring:
    Aangezien ik geen bedrijf ben en het geld niet op mijn rug groeit, kan ik hier niet aan voldoen.

Kan je ook dual kleuren strips maken, die afzonderlijk te bedienen zijn?
    Ik kan wel meerdere kleuren op 1 strip plaatsen, maar de kleuren kan je niet apart bedienen. Wil je ze apart kunnen bedienen, dan kan je je daarvoor het beste melden bij Cygleds.

Voorbeelden:

Voorbeeld met carbonfolie.
    Laatst gewijzigd door Sw333t; 18-03-13 om 08:38.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

OC noob Harjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud of Harjo's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 25-Oct-10
    Credits
    871
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Veel succes er weer mee !!

electronica werkt op rook is de rook er uit dan werkt het niet meer

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    goed om te zien dat deze terug zijn. Krijgen de cygleds natuurlijk wel zware concurrentie nu

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enthernal Bekijk Berichten
    goed om te zien dat deze terug zijn. Krijgen de cygleds natuurlijk wel zware concurrentie nu
    Ik verwacht dat ik nog veel concurrentie van hem ga krijgen, aangezien hij meer opties heeft.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    dat werkt meestal in beide richtingen he Voor zover ik weet staat het bij hem nog op een laag pitje door zijn verhuis, dus direct gevaar zal er niet zijn. Daarna zal het zich wel uitwijzen, maar zijn eigen prints zijn inderdaad wel een voordeel voor hem.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    Voor de 4e(of meerdere) keer een herstart kwa verkoop?
    Long time lurker

OC noob Harjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud ofHarjo has much to be proud of Harjo's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 25-Oct-10
    Credits
    871
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Mark blijft ledverkoper in hart en nieren

electronica werkt op rook is de rook er uit dan werkt het niet meer

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    Voor de 4e(of meerdere) keer een herstart kwa verkoop?
    3e of 4e geloof ik. Maar kunnen er ook meer zijn, hou het niet bij.

Af en toe een pauze er tussen moet ook wel, anders lijkt het te veel op werk in plaats van hobby.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Twello, GLD DieHard has a spectacular aura aboutDieHard has a spectacular aura about DieHard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 12-Mar-12
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    PM!

Senior Member Homienator is just really niceHomienator is just really niceHomienator is just really niceHomienator is just really niceHomienator is just really nice Homienator's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 08-Feb-09
    Credits
    728
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    BAM!! Wwwicked zen ledstrips terug in actie
    Vanaf zen 1e start dat hij begon met zen ledstrips steken ze in men case en nog altijd tevreden over!
    Nickname:Homienator
    Clan:Invictus Clan
    Fear my TH10:Proud owner of the Caselabs TH10

Senior Member Cygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond repute Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Credits
    582
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Ook ik ben nog steeds een tevreden klant. Succes met de verkoop.

Senior Member Dark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of lightDark-NighT is a glorious beacon of light Dark-NighT's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 13-Mar-10
    Credits
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Yay Wicked strips!

Succes ermee weer tot de volgende pauze ^^

Senior Member MrMilco has a spectacular aura aboutMrMilco has a spectacular aura aboutMrMilco has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 17-Mar-11
    Credits
    -2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    suc6 er weer mee mark!!

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Dank u allen.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Kick, zijn nog steeds te koop. Wel 2 orders gehad, maar niet van mede Highflowers helaas .
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Member soul will become famous soon enoughsoul will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 23-Mar-11
    Credits
    554
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Over 2 weken geef ik wel een bestelling door moet nog even kijken hoeveel leds ik nodig heb in mijn build en dan krijg ik ook mijn loon.
    Als ik nu bestel ben ik bang dat ik volgende week zonder benzine sta.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Benzine is pittig he, afgelopen weekend nog bij de BP getankt in Nieuwegein .
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Toevoeging qua afwerking van de pron strips:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwicked Bekijk Berichten
    Extra's voor een strakkere look (toeslag is 2 euro per ledstrip):

- Carbonfolie,
    - Geborsteld RVS folie.
    Laatst gewijzigd door Sw333t; 02-12-12 om 09:15.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    had net dat stukje gezien (sinterklaas kwam eens lezen )
    Ik ben van plan er eentje te bestellen maar ben wel benieuwd naar die spiegel folie. Ik stuur je nog een PM.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Voorbeelden van de folies:

Geborsteld RVS look.

De zilvergrijze folie en de spiegelfolie zal ik niet aanbieden aangezien de zilvergrijze snel beschadigd bij assemblage en de spiegelfolie me erg tegenvalt.

En even de power erop:

Met flits.

Zonder flits.
    Laatst gewijzigd door Sw333t; 02-12-12 om 09:17.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten