+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 86

Onderwerp: [TKA] Computerstickers op maat

Republic of Gamers sir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant future sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Hoi Reinoud

Ik moest mn pc ff opnieuw instaleren..zodra alles erop staat zal ik je mijn voorbeeld sturen via pm.
    alvast bedankt!

Everyone has the right to be stupid, but some people abuse it!

Senior Member Reinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really nice Reinoud Ramaker's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Prima, ik zie het wel verschijnen.

Junior Member D3NNIS is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 15-Feb-12
    Credits
    605
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Heb al sinds juli het idee om een sticker de laten drukken toen ik ineens dit topic zag.
    Hoeveel kost het om een sticker van het volgende formaat te drukken?
    Breedte : 40 cm
    Hoogte : 10 cm

Het bestaat uit 4 strepen zoals te zien op deze foto : http://img29.imageshack.us/img29/6950/stickerf.png

Mvg,

Dennis

Gio
    Gio is offline.
    Senior Member Gio will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Sat 13-Oct-12
    Credits
    738
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Kan je ook grotere stickers maken?
    Om bv de gehele case te doen?

Senior Member Reinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really nice Reinoud Ramaker's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    @Dennis, Prima mogelijk, zie hieronder

@Gio Prima mogelijk, maar word wel via externe leverancier geprint. Ik ben dan enkel tussenpersoon etc.

Senior Member gerjanlubbers has a spectacular aura aboutgerjanlubbers has a spectacular aura about gerjanlubbers's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 11-Sep-11
    Lutten Aan De Dedemsvaart, Overijssel, Netherlands, Netherlands
    Credits
    529
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    hey Reinoud stickers op me ram lijkt me ook wel wat ik heb deze RAM : Corsair 16 GB DDR3-1333 Quad-Kit

zou jij een voorbeeldje kunnen maken ? , het is voor mijn casemod *Pink Phantom* http://forum.highflow.nl/f34/orange-...project-13869/

ik zat zelf te denken aan iets met : freshasf*ck.

ik hoor het wel

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Neem even contact op via PM svp

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.974
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Ben van plan om een PSU sticker te bestellen bij je Reinoud en dacht aan de volgende afbeelding voor aan de zijkant:
    sulaco-logo.png

En misschien dit logo ergens verwerkt:
    weyland-yutani_corp._logo.gif

Zat te denken aan de complete PSU cover te doen (zijkanten en bovenop).
    Aangezien ik niet echt super ben met photoshop, is er iemand die een opzet kan maken?
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Is prima mogelijk dit, al lijkt het me wel handig dat je even zelf een opzetje maakt wat je wenst.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.974
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Dacht zelf aan iets als dit:
    sulaco_psu.jpg

Misschien het Weyland logo een kwartslag gedraaid en ook in het wit.
    Of
    USS Sulaco in het grijs...

Iemand beter in photoshoppen, ik nl niet. Andere ideeen zijn altijd welkom
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Weet je de maten van de PSU zo?

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.974
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Zo van de CoolerMaster website: Dimension (W / H / D): Standard ATX 150 x 86 x 180mm
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Neem even contact op via PM.

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.974
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    je hebt pm
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.974
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Moet toch nog even melden!! Communicatie is super!! De stickers, zoals te zien in de start post, zijn prima in orde!!
    Tnx Reinoud!!
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Senior Member dave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nice dave-firsttimer:)'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 17-Jun-12
    Credits
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    hoi reinoud,

is het ook mogelijk om lettertype in spiegelend zilver/aluminium kleur te laten drukken op je stickers?
    Heb een corsair ax1200i en wilde de standaard sticker die daar op de zijkant zit verwijderen en opnieuw gebruiken, maar de sticker is niet meer mooi genoeg om te herbruiken.
    En mocht dit lukken bestel ik misschien gelijk een paar ram stickers bij je.

alvast bedankt!

Goetjes Dave

ax1200i.png

Het gaat om deze sticker. Je ziet het op de foto niet goed, maar de de cijfers en de ''i'' en het laatste verticale streepje is wat er in spiegelende zilver/aluminium kleur zou moeten.

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Het is wel mogelijk voor mij om Silver/alu stickers te beprinten. Wel krijg je dan dat alles een beetje in deze look word. Het is voor mij niet mogelijk een deel in silver te printen en de rest met gewoon white.

Groet,
    Reinoud

Senior Member dave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nicedave-firsttimer:) is just really nice dave-firsttimer:)'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 17-Jun-12
    Credits
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Dus een zwarte kleur en rood ofzo kan je op alu stickers drukken, alleen zal het spiegelende effect daar ook op te zien zeg maar. Begrijp ik je zo goed, want als dat zo is ga ik ff om sturen met maten e.d.?!

Groet dave

Om moet pm zijn...bericht via mobiel
    Danger Den Copper build

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    In principe is dat wat ik bedoel ja. Heb eerlijk gezegd geen idee wat het resultaat is, nog nooit met de zilver/alu folie gewerkt. Kan eventueel na t weekend is even wat samples opvragen.

Ingeschreven
    Sun 17-Jun-12
    Credits
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Zou graag van je horen hoe de samples zijn. Ga ik alvast wat ontwerpjes maken!!

Bedankt alvast
    Danger Den Copper build

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten