+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 86

Onderwerp: [TKA] Computerstickers op maat

Senior Member Reinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really nice Reinoud Ramaker's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

[TKA] Computerstickers op maat

Stickers voor RAM, PSU en eventueel meer computerdoeleinde denkende aan stikkers voor mobo's, GPU's of Casebadges. Uiteraard mogelijk in eigen ontwerpen of ontwerpen door mij gemaakt.

Wat krijg je:

- Gewenste Stikker(s)
    - Keuze uit voorgesneden (Rechte vlakken) of als compleet vel om zelf uit te snijden/knippen.

Prijzen:

Prijzen zijn eigenlijk niet vast. Het is altijd even uitzoeken wat het mij gaat kosten aangezien ik veel kleine dingen uiteraard zelf kan doen. Stickers in groot formaat of met kleine letters laat ik extern bedrukken. Prijzen daarvan zijn niet enorm veel hoger als dat ik het binnenshuis zou laten drukken.

Genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten!
    Klein stickers worden verzonden in een normale briefpost envelop. Kosten hiervan zijn 1 euro.
    Groot formaat stickers worden in grote a4 envelop verzonden. Kosten hiervoor zijn €4,50.

Eventueel kunnen de verzendkosten afwijken.

Custom ontwerpen op aanvraag.

Custom ontwerpen zijn mogelijk voor alle doeleinden. Wensen graag doorspreken via PM of Mail, Hierna zal ik pre-ontwerp sturen en deze op eventuele wensen nog aanpassen. Ook mogelijk om zelf ontwerpen aan te leveren. Stickers mogelijk tot a4, boven a4 formaat is op aanvraag.

Levertermijn:

Levertermijn zal ongeveer een week duren. Natuurlijk is dit net aan de drukte.

Contact en bestellen:

Via PM, eventuele bestanden kunnen per email worden uitgewisseld na contact.

Facturatie, betaling en garantie:

- De kosten dienen vooruitbetaald te worden, Na ontvangst betaling worden stickers gedrukt en geleverd.
    - Bestelling op eigen risico, verzekerde zendingen (bij pakketten) mogelijk voor kosten eigen rekening.
    - Drukfouten behoren niet tot garantie, Hier word voor verzending op gecontroleerd.
    - Beschadigingen van stickers behoren ook niet tot garantie. Vooraf word hierop gecontroleerd en verzending is op eigen risico.

Voorbeelden:

Corsair Triple3X 6GB DDR3 1600Mhz - Obsidian Pro - Reinoud Ramaker

siNAS - wwwicked

RoG Warmachine - sir serial

FAST! - Reinoud Ramaker

U.s.s. Sulaco
    - XenoMorpH

Laatst gewijzigd door Reinoud Ramaker; 26-12-12 om 18:49.

Senior Member ForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud of ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    6.270
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Ik vind het een heel leuk idee, pas je echter wel op met het copyright (auteursrecht) dat er op sommige logo's en merken rust. hier een site met meer informatie daarover. Ik denk zelf als je het niet te groot maakt dat je niet bang hoeft te zijn voor het copyright (auteursrecht), maar alsnog wees wel voorzichtig.

Ik zie voor mijn mod ook wel wat leuks, maar alles op ze tijd.

Gr. Basje

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    Ik heb er ook laten designen !
    Long time lurker

Senior Member Reinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really niceReinoud Ramaker is just really nice Reinoud Ramaker's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basje Bekijk Berichten
    Ik vind het een heel leuk idee, pas je echter wel op met het copyright (auteursrecht) dat er op sommige logo's en merken rust. hier een site met meer informatie daarover. Ik denk zelf als je het niet te groot maakt dat je niet bang hoeft te zijn voor het copyright (auteursrecht), maar alsnog wees wel voorzichtig.

Ik zie voor mijn mod ook wel wat leuks, maar alles op ze tijd.

Gr. Basje

Ben hier wel van op de hoogte uiteraard. Ben niet van plan t teveel op te pompen. Zo binnen Highflow vind ik t prima wil ook nog iets van tijd en ruimte over houden voor andere ideetjes en mijn sociale leven

@Kenny, zou je de maatjes in mm nog even kunnen PM'en svp?

Senior Member octo has a spectacular aura aboutocto has a spectacular aura about octo's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 18-Sep-11
    Credits
    721
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    goed idee om dit aan te bieden simpel maar wel een leuke custom touch voor iders PC. liet in het verleden dit soort dingen altijd drukken bij 123sticker.nl werkt ook prima maar van een mede member is natuurlijk wel beter

mag ik vragen wat voor printer je gebruikt? gewoon een inkjet?

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Yep gewoon inkjet (wel speciale versie voor stikker/foto)

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Is de prijs afhankelijk van design of puur op afmetingen?

Heb namelijk 2 stickers nodig, 1 van 82 X 150 mm en 1 van 43 x 150 (beide H x B). Kleurstelling wordt zwart/blauw/wit of donkerblauw/lichtblauw/wit.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Dat is opzich geen probleem. Prijs is afhankelijk van het design, alleen alles boven a4 formaat is een ander verhaal.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Dan ga ik vandaag eens even lekker Photoshoppen . Kan je CS5 PSD files openen?
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Jep, gebruik zelf ook PS dus dat is geen probleem.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    U heeft email .
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    En de stickers zijn binnen . Thanks, perfecte service.

Even gelijk geplakt en op de foto gezet:

Laatst gewijzigd door Sw333t; 24-01-12 om 15:06.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Super! is nog best snel gegaan dan?

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Jups, is zeer snel gegaan. Makkelijk te plakken trouwens.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Goed om te horen

Krabbegat bewoner corecrusher will become famous soon enough corecrusher's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Dec-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwicked Bekijk Berichten
    En de stickers zijn binnen . Thanks, perfecte service.

Even gelijk geplakt en op de foto gezet:

ben echt niet nieuwsgierig maar ziet er uit als de doos van pandora lol
    maar ziet er gaaf uit ,netjes hoor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    alles wat horizontaal lig = verdoemd

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    En u heeft weer een email .
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Senior Member Cygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond repute Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Credits
    582
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    EN u heeft een PM

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Credits
    1.709
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    En bijde mail terug

Senior Member B0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to beholdB0B0 is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Credits
    874
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    kan je ook stickers namaken voor velgen? daarmee bedoel ik dus het merk dat je vaak in het midden van de velg van een auto ziet

Greetz B0B0

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten