+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Waterkoeling Setup CPU + GPU

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dat maakt niet veel uit, gewoon zo doen dat je de korste slang/tube route hebt.

Junior Member TheReavyn is on a distinguished road TheReavyn's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 07-May-15
    Credits
    487
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Top, dankjewel.

Zou je een berichtje kunnen posten wanneer alle producten ook aangekomen zijn bij jullie? Dan kan ik van tevoren rekening houden met de aankomst dag.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Jouw bestelling moet begin volgende week wel compleet zijn.
    Hopelijk is dan jouw betaling dan ook voltooid i.v.m. PayPal bank betaling, dat duurt vaak meer dan een week.

Ingeschreven
    Thu 07-May-15
    Credits
    487
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Mocht je de betaling sneller willen, dan kan ik even kijken of ik hem kan annuleren. En betaal ik vervolgens met ideal, ik heb zojuist mijn nieuwe bankpas binnen gekregen.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dat is wel beter, met bankbetaling haalt PayPal het bedrag ook van jouw bank, dan kan je eigenlijk beter direct met de bank betalen.

Ingeschreven
    Thu 07-May-15
    Credits
    487
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Ja maar was niet in het bezit van een werkende bankpas, de chip werkte niet meer. Ik kan de betaling niet annuleren maar wel meteen afronden, dan zal het meteen op je paypal rekening moeten staan.

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten