• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Waterkoeling setup, € 250 - 300, Club3D 7970 + evt. i5 2500K

JPtjee

New member
Goedemiddag!

Sinds kort heb ik een Club3D 7970. Hij maakt nogal een geluid, en wil dat eigenlijk verlagen, en eventueel wat overclocken. Vandaar dat ik aan 2 dingen denk. Of een waterkoelingssetje, of een Arctic Accelero Extreme.
Het nadeel van die koeler, is dat het een zeer lange en 3 slots koeler is, en ik een ASUS Maximus IV Gene-Z m-ATX bordje heb.
Als ik dus ooit een 2e in CrossFire wil zetten, moet ik die sowieso onderaan doen. Ik ben ook van plan eventueel de i5 2500K water te koelen, als dat niet veel meer kosten met zich mee brengt. Op zich is het nu nog geen probleem door de Scythe Mugen II Rev. B en aangezien ik de processor toch nog niet overgeclockt heb.
Het budget is zo rond de € 250 - € 300 voor de GPU. Is daar wat leuks van te maken?
En wat als ik de CPU erbij doe, waar kom ik dan op uit?
Eventueel ben ik ook bereid een andere kast te nemen als dit echt een bottleneck vormt.

Op dit moment is dit mijn setup:
- Intel Core i5 2500K
- ASUS Maximus IV Gene-Z
- 2x Corsair Vengeance White 8GB DDR3-1600 CL9 kit
- Club 3D Radeon HD 7970 3GB
- Crucial M4 128GB
- Cooler Master CM 690 II Advanced
- Cooler Master Silent Pro Gold 1000W
- Scythe Mugen II Rev. B
- 3x Dell UltraShap U2312HM
- Scythe Kaze Master Pro 6 fans fancontroller
- 2x Cooler Master standaard fan 120mm
- 1x Cooler Master standaard fan 140mm
- 2x Scythe SlipStream 120mm 1600rpm
- 1x Scythe fan van Mugen II

Ik hoor graag van jullie tips en adviezen! Elk(e) tip en advies is zeker welkom!
Op computer hardware en software ben ik best gevorderd, maar waterkoeling heb ik nog 0,0 ervaring mee.
Ook heb ik al even de how-to's e.d. doorgespit van Highflow, en uiteindelijk hiermee uitgekomen.

Groetjes,

JPtjee
 
300 euro is erg krap voor cpu en gpu .
EK heeft op het moment erg leuke setjes oa :

-http://highflow.nl/watercooling-sets/cpu-sets/ek-kit-h3o-supreme-hf-360-en.html

of

-http://highflow.nl/watercooling-sets/cpu-sets/ek-kit-h3o-supreme-lt-360.html

Het verschil tussen deze twee is dat de cpu block een HF(highflow ) en LT (light) de HF koelt een tikje beter.
Verder zijn er geen setjes met een gpu block en cpu block in een kant en klaar dus zul je deze apart er bij moeten kopen.
Verder is de set compleet en hoef je niks meer bij aan te schaffen alleen raad ik je aan om nog een 240 er bij te steken of een single 120 radiator aangezien je dan later misschien crossfire wilt gaan .

Mvg ,

Jean Paul La-Brouche
 
In die behuizing passen mooi twee 240mm rads :)
Wel een must voor een 7970 + evnt. cpu

Voor je GPU waterblock kun je de volgende link checken:
CoolingConfigurator.com
vanaf 85,-

CPU blockjes zijn rond de 60-70,-
(EK HF / XSPC ect.)

Radiatoren 240mm vanaf ongeveer 45 per stuk.

Pompje / top(?) / res ben je weer 100 / 130 verder

Koppelingen / slang :)
 
300 euro is erg krap voor cpu en gpu .
EK heeft op het moment erg leuke setjes oa :

-http://highflow.nl/watercooling-sets/cpu-sets/ek-kit-h3o-supreme-hf-360-en.html

of

-http://highflow.nl/watercooling-sets/cpu-sets/ek-kit-h3o-supreme-lt-360.html

Het verschil tussen deze twee is dat de cpu block een HF(highflow ) en LT (light) de HF koelt een tikje beter.
Verder zijn er geen setjes met een gpu block en cpu block in een kant en klaar dus zul je deze apart er bij moeten kopen.
Verder is de set compleet en hoef je niks meer bij aan te schaffen alleen raad ik je aan om nog een 240 er bij te steken of een single 120 radiator aangezien je dan later misschien crossfire wilt gaan .

Mvg ,

Jean Paul La-Brouche

Dag naamgenoot!

Bedankt voor je snelle reactie!
Voor die 15 euro nemen we de HF lekker! ;)
Ok, dus met deze kan ik ook gewoon een GPU erbij aansluiten? En zijn er geen GPU setjes ipv CPU setjes?
En ik begrijp dus ook goed dat ik dan de i5 2500K op de EK RAD aan moet sluiten, en dan de 7970 op de andere 240 RAD als ik die erbij koop? Of kan ik ze gewoon tijdelijk alle 2 op één RAD zetten, en als ik ooit CF ga draaien, dat ik er dan een RAD bijkoop?

In die behuizing passen mooi twee 240mm rads :)
Wel een must voor een 7970 + evnt. cpu

Voor je GPU waterblock kun je de volgende link checken:
CoolingConfigurator.com
vanaf 85,-

CPU blockjes zijn rond de 60-70,-
(EK HF / XSPC ect.)

Radiatoren 240mm vanaf ongeveer 45 per stuk.

Pompje / top(?) / res ben je weer 100 / 130 verder

Koppelingen / slang :)
Ook jij bedankt voor je snelle reactie! :D
Je bedoeld onderop en bovenop de kast?
Oké en wat voor GPU en CPU block raden jullie dan aan? Ik zie verschillende soorten materialen. Ik vind bijvoorbeeld die van EK altijd erg gaaf, en het oog wil ook wat natuurlijk. ;)
Ook weet ik niet altijd of de VRM's goed gekoeld worden. Doen alle EK's dat? Of zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Bij die kant-en-klaar oplossing die Jean-Paul mij liet zien, zit al een CPU block. Ik denk dat dat setje een mooie combinatie is om mee te beginnen, toch?

Mvg,

Jean-Paul
 
Laatst bewerkt:
Ja boven in de kast past een 240mm en onderin voor de voeding. (even de onderste bays eruit schroeven)

Die kan en klare setjes zijn ook makkelijk om te beginnen (en verder uit te breiden in de toekomst )
Let wel op dat je geen 360mm kwijt kan IN je behuizing. Met een 360mm moet je buiten de behuizing werken, wat ik persoonlijk minder mooi vind.
 
Je kunt je : cpu , mobo , gpu , mem alle meuk wat je maar kunt bedenken wat je tegenwoordig kunt waterkoelen in 1 loop doen . Je kunt uiteraard mocht je het willen ook 2 aparte loops maken . Maar dan kom je 2 pompjes aan het kopen , 2 reservoirs ect. Je moet gewoon zorgen (draai zelf ook 1 loop ) dat je gewoon genoeg koel ruimte hebt voor alle componenten .

Verder zoals ik al je het EK setje liet zien . Dit is gewoon een uitstekende set om mee te beginnen maar ook om mee uitbreiden . Alleen wat ik over het hoofd heb gezien is dat jij een CM690 hebt die heeft in de top plek voor een 240 , en op de bodem plek voor een 240 radiator . Alleen uit ervaring weet ik dat bij de CM690 een slim 240 rad boven past . Je komt anders in de knoop met je fans op je radiator dat je mobo aan raakt . Een oplossing is een bracket kopen van koolance en de 360 extern hangen . Dit moet je zelf even uit puzzelen voor de rest zeg ik doen tegen de EK set :)
 
Ja boven in de kast past een 240mm en onderin voor de voeding. (even de onderste bays eruit schroeven)

Die kan en klare setjes zijn ook makkelijk om te beginnen (en verder uit te breiden in de toekomst )
Let wel op dat je geen 360mm kwijt kan IN je behuizing. Met een 360mm moet je buiten de behuizing werken, wat ik persoonlijk minder mooi vind.

Klopt, vind ik ook minder mooi. Onderste bays zijn er al uit, want alle opslag zit in m'n server.
Dus even samengevat:
Ik bestel de EK-KIT H3O - Supreme HF 360 -EN, een willekeurige 240 RAD EK-CoolStream RAD XT 240, is dat wat?
Ook neem ik een EK-FC7970 - Copper Acetal koelblok, of zijn er betere blokken?
Daarna neem ik aan nog extra slangen voor die RAD, en misschien extra vloeistof? Omdat ik toch een extra RAD erbij neem, lijkt mij ook meer vloeistof? En (extra) fans, welke zijn aan te raden?
Heb een fan controller, dus die kan ik sowieso gebruiken.
Is het raadzaam op bijvoorbeeld de fans die de RAD voor de CPU koel houden, aan te sluiten op de CPU Fan aansluiting van het moederbord? Denk dat dat wel makkelijk is?

Je kunt je : cpu , mobo , gpu , mem alle meuk wat je maar kunt bedenken wat je tegenwoordig kunt waterkoelen in 1 loop doen . Je kunt uiteraard mocht je het willen ook 2 aparte loops maken . Maar dan kom je 2 pompjes aan het kopen , 2 reservoirs ect. Je moet gewoon zorgen (draai zelf ook 1 loop ) dat je gewoon genoeg koel ruimte hebt voor alle componenten .

Verder zoals ik al je het EK setje liet zien . Dit is gewoon een uitstekende set om mee te beginnen maar ook om mee uitbreiden . Alleen wat ik over het hoofd heb gezien is dat jij een CM690 hebt die heeft in de top plek voor een 240 , en op de bodem plek voor een 240 radiator . Alleen uit ervaring weet ik dat bij de CM690 een slim 240 rad boven past . Je komt anders in de knoop met je fans op je radiator dat je mobo aan raakt . Een oplossing is een bracket kopen van koolance en de 360 extern hangen . Dit moet je zelf even uit puzzelen voor de rest zeg ik doen tegen de EK set :)

Nee 1 loop lijkt mij idd voldoende. Ah nee dat is wel erg jammer! Hoeveel minder presteert zo'n SLIM model?
Bedankt voor de tip! Extern hangen lijkt me niks i.v.m. geluid. ;)
Heeft EK geen SLIM RAD's?

En stel, ik begin gewoon eerst met dat EK setje en GPU en CPU, en stel ik zie dat het gewoon te weinig presteert, dan kan ik toch altijd nog een SLIM bij bestellen? Of weet jij 100 % zeker dat die RAD niet gaat passen?
 
Hey kant en klaar setje waar ik mee ben begonnen had 2,5meter slang, lang zat (ook voor uitbreiding)


Bij het block moet je even je kaart checken of dit het reverence design heeft van AMD.
Even via cooling config checken.

Zelf ben ik begonnen met het volgend setje:
XSPC X2OKIT750 RASA Dual WaterCooling Kit

Daarna m'n videokaart (GTX570) en een extra 240mm rad in de loop genomen.
Makkelijk setje en je hebt een bay reservoir/pomp.
Als je in de Advanced boven en onder rads plaats heb je niet zo denderend veel plaats om een losse res + pomp te plaatsen.

GroteFoto-EIPKIOUY.jpg

Dit was m'n loop toen, inmiddels alweer veranderd in een dual loop. (2 mp355 pompjes in een dual bay res)


Edit: er passen fans tussen de bovenkap en het frame zelf.
Je kunt bovenin dus een normale rad pakken. (35mm)
En nogmaals 360mm gaat niet passen in de behuizing ;)
wil je wel buiten de behuizing moet je de houder niet vergeten om je rad te bevestigen
 
Hey kant en klaar setje waar ik mee ben begonnen had 2,5meter slang, lang zat (ook voor uitbreiding)


Bij het block moet je even je kaart checken of dit het reverence design heeft van AMD.
Even via cooling config checken.

Zelf ben ik begonnen met het volgend setje:
XSPC X2OKIT750 RASA Dual WaterCooling Kit

Daarna m'n videokaart (GTX570) en een extra 240mm rad in de loop genomen.
Makkelijk setje en je hebt een bay reservoir/pomp.
Als je in de Advanced boven en onder rads plaats heb je niet zo denderend veel plaats om een losse res + pomp te plaatsen.

Bekijk bijlage 4449

Dit was m'n loop toen, inmiddels alweer veranderd in een dual loop. (2 mp355 pompjes in een dual bay res)
Ook een mooi setje idd. Mooi dat jij ook dezelfde kast hebt!
Maar wat raad jij aan dan? 1x 240, en 1x 240 slim line toch wel?
Kan je geen bay voor je reservoir/pomp kopen dan? Dan zou ik het net zoals bij jou op kunnen lossen, bij de DVD drives.
Alleen kan er dan geen DVD Drive + fan controller meer in neem ik aan?
 
Bay reservoirs zijn er in allerlij soorten en maten :)
Bay Reservoirs

Je hebt vier 5.25 bays.
Pak je een dualbay res. dan heb je nog plek voor een fancontroller en dvd brander
GroteFoto-RISGFOBK.jpg


Edit:

Je kan bv ook zo'n res pakken met een mp350/355 deze zijn wat krachtiger als de standaard van xspc
XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir One
Dan heb je gelijk een pomp / top / res in 1
 
Bay reservoirs zijn er in allerlij soorten en maten :)
Bay Reservoirs

Je hebt vier 5.25 bays.
Pak je een dualbay res. dan heb je nog plek voor een fancontroller en dvd brander

pff :) ik zal eens nieuwe foto's maken. (andere setup / loop)
Bedankt voor je reactie!
Is dit dan wat?! EK-BAY Spin Reservoir - Acetal
Want bij het setje zat toch al een reservoir? Heb ik die dan niet meer nodig?
En is een dualbay voldoende? Of kan ik beter een triple bay pakken?
En bij het EK setje staat ook een review dat er maar een kleine slang bij zit. Kan ik dan beter een grote slang kopen?
 
Als je echt je loop na eigen wensen wilt maken, kun je ook alles zelf bij elkaar "zoeken"
Een setje kopen en vervolgens een andere reservoir erin is zonde. tov dat setje en van je geld.

Je hebt het volgende nodig:

bv:
-pomp Laing / Swiftech DDC-1 MCP350 12V
-res. XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir One
-rad XSPC EX240 Slim Line Dual Fan Radiator
-cpu block EK-Supreme HF Acetal CPU Block
-gpu block EK-FC7970 - Copper Acetal

-slang + klemmen
-fittingen
-drainpunt
en fans

Slangen / klemmen / vloeistof. Ligt aan je smaak welke kleur, lengte, dikte ect.
 
Als je echt je loop na eigen wensen wilt maken, kun je ook alles zelf bij elkaar "zoeken"
Een setje kopen en vervolgens een andere reservoir erin is zonde. tov dat setje en van je geld.

Je hebt het volgende nodig:

bv:
-pomp Laing / Swiftech DDC-1 MCP350 12V
-res. XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir One
-rad XSPC EX240 Slim Line Dual Fan Radiator
-cpu block EK-Supreme HF Acetal CPU Block
-gpu block EK-FC7970 - Copper Acetal

-slang + klemmen
-fittingen
-drainpunt
en fans

Slangen / klemmen / vloeistof. Ligt aan je smaak welke kleur, lengte, dikte ect.
Kan ook idd. Maar dan kom ik wel op een ander prijsje uit?
Denk dat de EK set beter en voordeliger is, of zit ik fout?
En waaraan maak je normaal die reservoir vast? Want ik denk dat iedereen met dit zelfde probleem zit dan?

Tot slot, kan ik niet beter deze iets duurdere set van EK kopen, dan die set die door Jean-Paul werd voorgesteld?! http://highflow.nl/watercooling-sets/cpu-sets/ek-kit-h3o-supreme-hf-240-en.html
 
In je rad zit schroefdraad waar je een boutje in kan draaien.
Gaten komen overeen met de fans ./ behuizing
Ik bedoelde het reservoir en de pomp, sorry! ;)
Ik neem aan dat deze fans wel aan te raden zijn voor op de RAD's? 6 stuks maar nemen dan, i.v.m. de luidruchtige EK fans?

Added after 15 minutes:

Ik hoop dat jullie ook nog even naar m'n andere vragen willen kijken.
Ik heb ze maar even opgesomd. Is wat makkelijker denk ik voor jullie.

- Welk setje raden jullie uiteindelijk aan? De EK-KIT H3O - Supreme HF 360 -EN of de iets duurdere EK-KIT H3O 240 HFX
- Wat voor materiaal GPU block raden jullie aan? Heb nu zelf die EK-FC7970 - Copper Acetal in gedachten, maar heb geen idee of dit goed materiaal is, en/of er nog betere keuzes zijn. Ik heb de test geprobeerd op de site van EK, maar dan krijg ik een error. Maar het is het reference model van AMD, dat weet ik zeker.
- Is deze SLIM radiator mooi voor erbij? Of kan ik beter een andere pakken?
- Welke slang heb ik nodig om van het reservoir naar de SLIM RAD te gaan? Ik kan namelijk niet vinden welke maat de slang van de EK heeft, en welke maat de SLIM RAD heeft?
- Is het raadzaam op bijvoorbeeld de fans die de RAD voor de CPU koel houden, aan te sluiten op de CPU Fan aansluiting van het moederbord? Denk dat dat wel makkelijk is?
- Waar laat je normaal je reservoir? En waar zou ik die nog kunnen laten? Of is het wel verstandig zo'n 5.25" reservoir te bestellen?

Het zijn er een hele boel, maar ik hoop na het beantwoorden van de vragen, dat ik over kan gaan tot bestellen.
Dank allen voor jullie hulp! Echt ongelooflijk blij mee! :D
 
Laatst bewerkt:
Er zitten klemmen bij om je res vast te zetten.
Maar volgens mij kun je de res ook vast maken op je pomp. (pin me er niet op vast)

Op een 240mm rad passen inderdaad maar twee 120mm fans (2 x 1240 = 240 :D)
De HFX heeft overigens stillere fans en kunnen op je mobo aangesloten worden.

Als je een setje koopt zit hier alles voor bij. Als je iets extra's er bij koop is dit "kaal"
Dus een rad is ook alleen een rad. daar moet je zelf koppelingen / klemmen bij kopen.
Zelfde geld voor de rest. Fans zijn alleen fans ect. :) boutjes moet je dan zelf regelen.

Hier gaat bijna een litertje vloeistof in m'n loop. (cpu / gpu / 2 rads / res)
Het setje heeft alleen concentraat, geen water. Zie opmerking bij het setje :

IMPORTANT:
Distilled water needed to make the cooling liquid for the water cooling kit is not included. One needs to purchase 1L of distilled water which can be bought in any supermarket or petrol station. Please blend the distilled water and concentrate as per installation manual.


Je kan natuurlijk ook een fles kant en klaar vloeistof meebestellen, dan hoef je er niets aan te doen.
 
Er zitten klemmen bij om je res vast te zetten.
Maar volgens mij kun je de res ook vast maken op je pomp. (pin me er niet op vast)

Op een 240mm rad passen inderdaad maar twee 120mm fans (2 x 1240 = 240 :D)
De HFX heeft overigens stillere fans en kunnen op je mobo aangesloten worden.

Als je een setje koopt zit hier alles voor bij. Als je iets extra's er bij koop is dit "kaal"
Dus een rad is ook alleen een rad. daar moet je zelf koppelingen / klemmen bij kopen.
Zelfde geld voor de rest. Fans zijn alleen fans ect. :) boutjes moet je dan zelf regelen.

Hier gaat bijna een litertje vloeistof in m'n loop. (cpu / gpu / 2 rads / res)
Het setje heeft alleen concentraat, geen water. Zie opmerking bij het setje :

IMPORTANT:
Distilled water needed to make the cooling liquid for the water cooling kit is not included. One needs to purchase 1L of distilled water which can be bought in any supermarket or petrol station. Please blend the distilled water and concentrate as per installation manual.


Je kan natuurlijk ook een fles kant en klaar vloeistof meebestellen, dan hoef je er niets aan te doen.
Top, bedankt voor je antwoorden man!
Ik heb ze aangepast aan m'n vorige bericht.
Het zou mooi zijn als iemand kon bevestigen of je het reservoir ook vast kan maken aan de pomp?
En denk je dat door HFX fans ik geen Typhoon's voor die RAD hoef te bestellen, of zijn de Typhoon's toch wel aan te raden?
Ik kan er ook 4 in Push/Pull opstelling zetten. Is dat aan te raden? Dan kan ik verse lucht onder m'n kast vandaan zuigen, en door de RAD heen laten gaan?
Ok. Dus wat heb ik nu nog extra nodig dan als ik die tweede RAD bestel?
Denk dat ik een kant-en-klaar flesje bestel. Kan ik ook meteen een blauwe kleur uitzoeken. De EK-Ekoolant UV BLUE premix 1000mL voldoet gewoon?

Echt super dat jullie mij willen helpen. Ik weet hoe irritant het kan zijn om een leek wat uit te leggen. :p Zit zelf in de ICT namelijk.
 
Bij mij blazen de fans naar buiten. (bovenin pull en onderin push)
Lucht van buiten naar binnen is wel kouder, maar je rads hopen dan sneller op met stof.
(Vooral als je pc op de grond staat) Of je neemt stoffilters, maar dat is weer "slecht" voor je airflow.

Voor vragen over push / pull heb ik hier ergens ook een topic gezien.
Zal straks wel eens kijken. Pull presteert beter als push.

Specifieke vragen van dit setje moet iemand anders even inspringen :)
Ik heb dit setje zelf nooit gezien. Freddy weet dit vast wel
 
Bij mij blazen de fans naar buiten. (bovenin pull en onderin push)
Lucht van buiten naar binnen is wel kouder, maar je rads hopen dan sneller op met stof.
(Vooral als je pc op de grond staat) Of je neemt stoffilters, maar dat is weer "slecht" voor je airflow.

Voor vragen over push / pull heb ik hier ergens ook een topic gezien.
Zal straks wel eens kijken. Pull presteert beter als push.

Specifieke vragen van dit setje moet iemand anders even inspringen :)
Ik heb dit setje zelf nooit gezien. Freddy weet dit vast wel

Luchtfilters zitten er al op bij m'n CM 690 II Advanced kast. Zijn gewoon gaasjes. Op zich geen probleem.
Bedankt, ik heb de berichten weer aangepast!
Als je antwoorden weet op m'n andere vragen hoor ik het heeel graag :D

Het reservoir kan je niet vast maken aan de pomp, tussen reservoir en pomp dus gewoon een stukje slang :)

Als je een extra component bij doet, zoals een extra radiator, heb je 2 extra fittingen erbij nodig:
10MM (3/8 ID - 1/2 OD) EK-PSC Schroeffitting - G1/4 Nickel

Oké, bedankt Freddy! Misschien weet jij nog antwoorden op onderstaande vragen?

Uiteindelijk zijn dit de overgebleven vragen. Hopelijk kunnen jullie ze/een aantal beantwoorden:

- Push/Pull voor de onderste RAD, aan te raden? De bovenste gaat sowieso niet i.v.m. ruimtegebrek.
- Wat heb ik nu nog extra nodig dan als ik die tweede RAD bestel?
- Denk dat ik een kant-en-klaar flesje vloeistof bestel. Kan ik ook meteen een blauwe kleur uitzoeken. De EK-Ekoolant UV BLUE premix 1000mL voldoet gewoon?

- Welk setje raden jullie uiteindelijk aan? De EK-KIT H3O - Supreme HF 360 -EN of de iets duurdere EK-KIT H3O 240 HFX
- Wat voor materiaal GPU block raden jullie aan? Heb nu zelf die EK-FC7970 - Copper Acetal in gedachten, maar heb geen idee of dit goed materiaal is, en/of er nog betere keuzes zijn. Ik heb de test geprobeerd op de site van EK, maar dan krijg ik een error. Maar het is het reference model van AMD, dat weet ik zeker.
- Is deze SLIM radiator mooi voor erbij? Of kan ik beter een andere pakken?
- Welke slang heb ik nodig om van het reservoir naar de SLIM RAD te gaan? Ik kan namelijk niet vinden welke maat de slang van de EK heeft, en welke maat de SLIM RAD heeft? Of is het allemaal dezelfde maat?
- Is het raadzaam op bijvoorbeeld de fans die de RAD voor de CPU koel houden, aan te sluiten op de CPU Fan aansluiting van het moederbord? Denk dat dat wel makkelijk is?
- Waar laat je normaal je reservoir? En waar zou ik die nog kunnen laten? Of is het wel verstandig zo'n 5.25" reservoir te bestellen?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
D Advies voor waterkoeling setup GPU Advies Waterkoeling Setup 3
W Hulp voor 1e waterkoeling setup RTX 3090 en intel 8700k Advies Waterkoeling Setup 5
S Custom waterkoeling setup HighFlow Forum 7
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
T Advies Waterkoeling Setup Waterkoeling 3
D Krachtigste waterkoeling setup voor AMD 3990x Advies Waterkoeling Setup 4
D Advies 1e Waterkoeling setup, i9 9900k, Fractal Design Define R6 USB-C Blackout Advies Waterkoeling Setup 2
R Waterkoeling setup presteert niet naar behoren. Waterkoeling 3
V Advies gevraagd over eerste custom waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 8
T Waterkoeling Setup CPU + GPU Advies Waterkoeling Setup 25
O nieuwe setup bouwen met waterkoeling Waterkoeling 3
Heineken Advies nieuwe GPU (custom waterkoeling setup) Advies Waterkoeling Setup 2
G Waterkoeling setup voor Termatake core P5 Advies Waterkoeling Setup 4
FactoryDefaults Advies voor mijn waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 65
wambamnl Eerste waterkoeling setup, geen budget. I5 4670K en 2x r9 290 g4 gaming. Advies Waterkoeling Setup 5
Baloo.be Update waterkoeling setup naar Corsair 850D Advies Waterkoeling Setup 3
vgojef Reinigen waterkoeling setup Waterkoeling 6
BrownMuffin [Waterkoeling] €700 euro i7 X99 setup Advies Waterkoeling Setup 2
S waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 3
D Advies Waterkoeling Setup Advies Waterkoeling Setup 1
H Advies eerste waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 1
J eerste waterkoeling setup I7-2600k / SLI MSI GTX570 / 4x RAM coollled Advies Waterkoeling Setup 5
R Hulp met 1e waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
P Nieuwe waterkoeling setup X79 Extreme 3930K Advies Waterkoeling Setup 3
H Nieuwe waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 6
R Waterkoeling setup Waterkoeling 6
C Graag hulp/advies voor een waterkoeling setup! Advies Waterkoeling Setup 3
G [Advies Waterkoeling] setup-budget binnenin Advies Waterkoeling Setup 61
J Waterkoeling setup voor Xbox 360 Advies Waterkoeling Setup 4
Thieutje Multi GPU setup waterkoeling : Serial or Parallel waterflow Waterkoeling 11
Thieutje Graag wat advies inzake waterkoeling setup voor nieuwe high-end IVY build Advies Waterkoeling Setup 39
D Advies voor waterkoeling Setup Advies Waterkoeling Setup 15
D Hulp bij waterkoeling setup. Advies Waterkoeling Setup 16
N Graag advies voor waterkoeling setup voor mijn 3960X Advies Waterkoeling Setup 6
X NZXT Phantom - Waterkoeling setup. Advies Waterkoeling Setup 0
H Beginners vragen omtrent waterkoeling setup... Advies Waterkoeling Setup 9
T Advies eerste waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 17
G Graag ombouw CF 6990 naar waterkoeling voor een Eyefinity setup Advies Waterkoeling Setup 17
T Help een man zijn dromen te verwezenlijken!(Waterkoeling setup advies) Advies Waterkoeling Setup 44
Gruffi Nieuwe waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 33
J Welke waterkoeling setup?(is de eerste keer met waterkoeling). Advies Waterkoeling Setup 12
K Hulp aanschaf waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 6
U Waterkoeling setup in SG03 Advies Waterkoeling Setup 3
D-foX 2e setup waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 8
cederieck Hulp en menigen gevraagt over deze waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 13
D de volgorde van mijn waterkoeling setup Waterkoeling 9
S Waterkoeling Setup Advies Waterkoeling Setup 5
B Nieuwe waterkoeling setup, graag jullie hulp Advies Waterkoeling Setup 16
AceBaran Nieuwe waterkoeling setup, hulp met keuze, o.a. Reservoir Waterkoeling 117

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan