+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: [Waterkoeling advies] low budget Threadripper 1950X

Junior Member bseq is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 06-Jun-18
    Credits
    348
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

[Waterkoeling advies] low budget Threadripper 1950X

Goedemorgen,

Voor onze grader gaan we een nieuwe PC inelkaar zetten:

In eerste instantie is er gekozen voor een AIO, de NZXT Kraken X72, echter wilt de grader zijn CPU een beetje overclocken en ik las over pompen die stuk gingen daarom leek het mij een idee om te kijken naar een custom loop.

Ik zoek dus een drop in replacement voor de Kraken X72, zelfde maat radiator, maar natuurlijk wel een groot Threadripper waterblock. Voor de rest heb ik geen voorkeuren behalve dat het niet te duur mag worden, de Kraken X72 was het uitgangspunt maar een custom loop gaat natuurlijk wat meer kosten, maar ik wil het niet te gek maken.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Hier een voorbeeld van een basis setje voor Threadripper met een 360 radiator:
    https://www.highflow.nl/index.php?di...d6e11bb2e1e1c8

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten