+ Plaats een Reactie
Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 181 tot 199 van de 199

Onderwerp: vraag over me waterkoeling die ik in me PC wil is het beter je CPU los van je VGA te

Senior Member djghostogb is on a distinguished road djghostogb's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 08-Nov-15
    Credits
    2.303
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    https://www.ekwb.com/shop/EK-IM/EK-IM-3831109840825.pdf hier de link van het PDF bestand van de combo die mischien mogelijk was die ik online heb gevonden en wou weeten hoe dat dan moet en kan doen

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    17.701
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Als je het kwijt kan, waarom niet he.

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    2.710
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hightower Bekijk Berichten
    Als je het kwijt kan, waarom niet he.
    Dan nog, waarom zou je een reservoir op een reservoir willen?

De PDF van EK is trouwens een standaard D5 Reservoir bay die je kant en klaar bij Highflow kan kopen..
    Asus Sabertooth TUF Z87 - Intel Core I7-4770S - GEIL EVO Veloce 4x8GB 1866MHz - ASUS STRIX GTX1660ti OC
    Nanoxia Deep Silence 1 - Corsair AX760 - Samsung M.2 970 Pro 512GB - WD Black 4TB + Green 3TB - Asus Xonar Phoebus
    Alphacool XT45 Xflow + Corsair SP120 [3x] - VPP775/Bitspower topmod+res - Swiftech Apogee XT.2 - Alphacool GTX 1660ti

Dell XPS 13 (2015) - Dell Studio 1555

LG 49SK7900 - Denon AVR1713 - Denon DCD1015 - Philips BDP3380/12
    Bowers & Wilkins VM1 [5x] - Boston Acoustics ASW250

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    17.701
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Source Bekijk Berichten
    Dan nog, waarom zou je een reservoir op een reservoir willen?

De PDF van EK is trouwens een standaard D5 Reservoir bay die je kant en klaar bij Highflow kan kopen..
    Om een dubbele loop te maken denk ik.
    Staat ook in zijn titel.

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    2.710
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hightower Bekijk Berichten
    Om een dubbele loop te maken denk ik.
    Staat ook in zijn titel.
    Dan nog.. Waarom een Reservoir pomp top (wat ik uit zijn bericht heb kunnen ontcijferen) aansluiten op een reservoir bay. Die pomp-tops zijn gemaakt om rechtop te staan/verticaal. Door hem aan te sluiten op een bay reservoir komt hij horizontaal te "hangen".

Zou eerder 2 losse bay-reservoirs doen. Als je 1 loop moet vervangen hoef je in dat geval ook niet alles te drainen.
    Asus Sabertooth TUF Z87 - Intel Core I7-4770S - GEIL EVO Veloce 4x8GB 1866MHz - ASUS STRIX GTX1660ti OC
    Nanoxia Deep Silence 1 - Corsair AX760 - Samsung M.2 970 Pro 512GB - WD Black 4TB + Green 3TB - Asus Xonar Phoebus
    Alphacool XT45 Xflow + Corsair SP120 [3x] - VPP775/Bitspower topmod+res - Swiftech Apogee XT.2 - Alphacool GTX 1660ti

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    17.701
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Source Bekijk Berichten
    Dan nog.. Waarom een Reservoir pomp top (wat ik uit zijn bericht heb kunnen ontcijferen) aansluiten op een reservoir bay. Die pomp-tops zijn gemaakt om rechtop te staan/verticaal. Door hem aan te sluiten op een bay reservoir komt hij horizontaal te "hangen".

Zou eerder 2 losse bay-reservoirs doen. Als je 1 loop moet vervangen hoef je in dat geval ook niet alles te drainen.
    Ja precies.

Ingeschreven
    Sun 08-Nov-15
    Credits
    2.303
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    ik zou zowiezo niet alles hoef leeg te drainen omdat ik ook wel een paar kogel kraantjes gebruik en dan kan ik de helft wel afsluiten en ik wil namelijk maar een pomp gebruiken en een soort koel vloeistof dus en ook nog een andere vraag is wand omdat mijn Mobo plat in me behuizing zit wil ik ook graag weeten of het erg is als ik mijn radiator er boven Hang die de lucht naar buiten blaast en aan de voorkant naar binnen en van af de bodem naar boven die voor de plaat waar me mobo op licht langs blaast en die aan de achterkant naar buiten

en ik kan makelijk 2 aftap punten maaken voor de pc van een loop

Ingeschreven
    Sun 08-Nov-15
    Credits
    2.303
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    en is het ook mogelijk om https://www.highflow.nl/watercooling...mx-acetal.html dit res ook gebruiken met deze Pomp https://www.highflow.nl/watercooling...ontroller.html die te koop is

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    15.763.621
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Het maakt voor het moederbord niet uit, als het maar een beetje airflow krijgt is dat voldoende.

De D5 Next pomp past erop zoals elke andere pomp.
    (tis een standaard D5 pomp, met een extra "opzetstuk" aan de onderkant)

Ingeschreven
    Sun 08-Nov-15
    Credits
    2.303
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    dankje voor de info van me airflow en de pomp en kan ik die pomp ook aansluiten om mijn Moederbord voor de controle van me moederbord en pomp en de Temp omdat ik de Formula Maximus IX heb Van Asus en er een pomp op aan wil sluiten en in de bios wil convfigureeren

tnx

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    15.763.621
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ja dat kan, maar het is een beetje dure oplossing om daarvoor de D5 Next te kopen (je betaald hiervoor voornamelijk voor de display en RGB controller en functies via hun Aquasuite software).

Als je de pomp wilt besturen via jouw moederbord, heb je voldoende aan een PWM pomp zoals deze:
    https://www.highflow.nl/watercooling...ump-motor.html

Ingeschreven
    Sun 08-Nov-15
    Credits
    2.303
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    ik heb zelf namelijk https://www.highflow.nl/watercooling...pwm-41105.html deze maar dan de uitgebrijde met de stekker puntjes

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    15.763.621
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Als je via jouw moederbord de pomp wilt regelen op snelheid, heb je aan PWM voldoende.

Ingeschreven
    Sun 08-Nov-15
    Credits
    2.303
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    ja maar die pomp die ik dus bedoel en dan en die die met het stekkertje de zonder verlichting van aqua die heb ik kan ik op me steker punt van bij me pomp cpu

Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    2.710
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Die Next is sowieso een beetje overbodig als je hem in een bay-res plaats. Zonde van het geld.

Je kan het scherm waarschijnlijk niet aflezen en de bediening is net zo goed onbereikbaar.

Ingeschreven
    Sun 08-Nov-15
    Credits
    2.303
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    maar ik zelf heb de gewoone van dat merk deze maar dan degeene die er niet op staat die met wel de aansluitingen maar niet met de verlichting van https://www.highflow.nl/watercooling...pwm-41105.html die versie

Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    2.710
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    En je wilt deze aansluiten op de EK D5 bay-reservoir?

Dit kan.

Waarom wil je daar nog eens extra een tube reservoir op aansluiten?
    Of anders gezegd.. Wat is je vraag?

Ingeschreven
    Sun 08-Nov-15
    Credits
    2.303
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    of ik die pomp ook op me mobo van asus rog de formula IX op het CPU pomp punt kan aan plugen en dan via me mobo alles kwa koeling te regelen ook de flow speed enzo?

Ingeschreven
    Sun 08-Nov-15
    Credits
    2.303
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5

Cool Hulp Gevraagd

Hoi ik wil Graag voor mijn PC De Asus Rog Ryujin 360 CPU cooler koopen! maar ik Wil Ook Zeker weeten Dat ik Deze op De juiste manier kan aansluiten op mijn Asus MAXIMUS Formula IX Mobo Voor de instelingen die je kan maaken en dit wil ik ook Graag weeten
    Van de Asus Rog Thor 850P vanwege dat ik de boel niet kan aansluiten op mijn Mobo Dank Voor Hulp En Info

+ Plaats een Reactie
Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910

User Tag List

Forum Rechten