+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: klemmen om res aan rad te hangen

Member point7 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 02-Jul-10
    Credits
    844
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10

klemmen om res aan rad te hangen

hoi.

Ik ga binnenkort een andere case kopen en ga dan ineens mijn huidige watercooling aanpassen.
    Maar in de nieuwe case ga ik een res pomp combo maken en wil deze aan het 360 rad hangen.
    Hier heb ik dus klemmen voor nodig om het res aan het rad te monteren.
    Maar ik vind pricies alleen mar van die heel dure +- 50 euro stuk van singularity bv, nu de vraag is is hier geen goeikoper oplossing voor ?
    Ik heb zo een EK coolstream rad en het is een res met d5 pomp aan.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Welk reservoir heb je precies? (i.v.m. diameter en passende klemmen).

Ingeschreven
    Fri 02-Jul-10
    Credits
    844
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    die moet ik ook nog kopen, res en pomp ga ik ook vervangen.

ik zou singularity res pakken van 200 en daar d5 pomp aan , res is 60mm geloof ik dan .
    ma die ringen van dat merk vind ik er wat over voor wat het is , daarom wil ik toch wel iets goeikoper systeem er voor

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

Ingeschreven
    Fri 02-Jul-10
    Credits
    844
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    en die eerste klemmen , passen die ook op die mount dat je aangaf ?

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Die passen er niet op (schroefgat in het midden), daarvoor zou je deze kunnen nemen:
    https://www.highflow.nl/watercooling...0uwtmp-bk.html

Ingeschreven
    Fri 02-Jul-10
    Credits
    844
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    ok mercie.

nog een vraagje ik heb een corsair hx850 PSU de oude versie nog dus , die corsair sleeved cable kits passen die daar op?

en een acrylic versie van de Singularity Protium Reservoir - 200mm / Medium zijn niet beschikbaar op de site ?

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dat kan je het beste even bij Corsair navragen of de productomschrijving doornemen, de compatibiliteitslijst staat als het goed is daarbij, anders Corsair even mailen.

Acrylic versie bedoel je de bodem en top van het reservoir? Dat is Black/Polished or Silver/Polished.
    (black of silver staat voor de kleur van de metalen ringen, dan kan je nog kiezen voor polished, frosted of acetal materiaal top/bodem)

Ingeschreven
    Fri 02-Jul-10
    Credits
    844
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    ja omdat er in u banner op de site black polished acrylic staat, dus dat de top acrylic is en die ring zwart

Ingeschreven
    Fri 02-Jul-10
    Credits
    844
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    die bitspower mount voor op het rad, lijkt ni te passen op een EK rad , bitspower gebruik veel dikker schroeven lijkt me.
    deze mount dus 120 Universal Water Tank Mount Panel (RAD Side) - BP-120UWTMP-BK

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten