+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 31 van de 31

Onderwerp: [EHBW] Eerste Hulp Bij Waterkoeling

Junior Member mogge is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 05-Nov-13
    Credits
    554
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Beste Mensen, Ik wil graag mijn Club3D HD7990XT water koelen, wat heb ik nodig en wat is de prijs hiervan. Complete set. Prijs, zo laag mogelijk met 2 hogere opties. Heb een cooler master haf-XM kast, Intel i5 processor, Asrock fatality1 moederboard.

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90
    Hieronder de link naar een winkelmandje met een zo goedkoop mogelijke basisset (exclusief het koelblok)

http://www.highflow.nl/index.php?dis...ae1f8681463dc5

koelblok:

Waarschijnlijk is het aquacomputer blok de laagst geprijsde:

http://shop.aquacomputer.de/product_...oducts_id=3043 Als je dit blok wilt hebben, kan je hier een topic maken met de vraag of HighFlow dit blok voor je in de shop wil zetten. Dat is in de meeste gevallen binnen een dag geregeld.

In de shop staat op het moment nog 1 blok voor de 7990: http://www.highflow.nl/water-blocks/...se-nickel.html
    Laatst gewijzigd door coolfris; 05-11-13 om 16:18.

Ingeschreven
    Tue 05-Nov-13
    Credits
    554
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Bedankt voor uw reactie coolfris!

Lijkt mij ook niet echt heel lastig om dit erop te zetten. De fan heb ik nog over, 2 stuks van Enermax Magma, die kan ik dan uiteraard ook gebruiken.

Top!!!

Net als voor een processor bestaan er complete systemen voor waterkoeling. Zijn deze er ook voor de kaart? De pomp moet neem ik aan buiten de kast. Radiator bovenop of achterop.

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.730
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Pomp moet in de kast en de radiator ook, boven, onder, voorkant, ligt eraan waar je hem kan vast maken.
    Volgens mij zijn er ook waterkoelingsets voor de gpu, ik dacht van artic, als ik me niet vergis.

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90
    Specifiek voor die kaart zijn er geen complete kant en klaar waterkoelsets. Arctic heeft idd een GPU waterkoelset. http://www.arctic.ac/eu_en/products/...ro-hybrid.html Die is voor single-core kaarten.

Ik was btw nog koelpasta vergeten erbij te zetten. Bij het GPU blok zitten alleen pads voor het geheugen.

Ingeschreven
    Tue 05-Nov-13
    Credits
    554
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Reactie coolfris

Ja dat is idd goed ding, maar voor single GPU, zou ik er daar geen 2 van kunnen kopen zodat beide gekoeld zijn?

Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90
    Twee van die koelers gaan volgens mij niet passen op een 7990.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Edit, ze doen het weer dankzij Cygnitr0n .
    Laatst gewijzigd door Sw333t; 01-12-13 om 16:15.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member Cygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond repute Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Credits
    582
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Winkelwagens zijn weer werkend. Ook heb ik de winkelwagen inhoud iets aangepast. (TOP+RES opties).

Succes!

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    Goed beziggg
    Long time lurker

Member DuctTape is on a distinguished road DuctTape's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 27-Jan-15
    Credits
    640
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cygnitr0n Bekijk Berichten
    Winkelwagens zijn weer werkend. Ook heb ik de winkelwagen inhoud iets aangepast. (TOP+RES opties).

Succes!
    Bij mij zijn de winkelwagens F*cked up.

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten