+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Combineren van producten

Junior Member Fokkonius is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 16-Jan-19
    Credits
    385
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Combineren van producten

Goeden dag, ik wil graag weten of ik de EK-FB ASUS Strix X299-E RGB Monoblock - Nickel

https://www.highflow.nl/watercooling...ck-nickel.html

Kan combineren met de Bitspower Touchaqua Sedna O11D Reservoir+Pump combo for LIAN LI O11 DYNAMIC

https://www.highflow.nl/watercooling...1-dynamic.html

Of dat ik alleen maar Bitspower producten mag gebruiken met het laatste product.

Groetjes Fokkonius

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.986
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Dat kan gewoon hoor,geen probleem.

Junior Member Fokkonius is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 16-Jan-19
    Credits
    385
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Oke dank je wel, ik vroeg dit omdat ik het volgende las in het gebruiksaanwijzing van Bitspower

screenshot_20190116-165011_adobe-acrobat.jpg

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.986
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Dat gaat over het koelvloeistof.
    Als je kant en klaar vloeistof gebruikt van EK of een ander merk is dat prima.
    En ik zou geen pastel kleuren pakken en de primochill vue.
    Dat wil nog wel eens voor problemen zorgen.

Member kwieri1985 will become famous soon enoughkwieri1985 will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Thu 16-Nov-17
    Credits
    680
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    3
    van heel die waarschuwing is er vooral iets te onthouden en zeker te volgen...

pomp niet laten werken als reservoir leeg is (of nog duidelijker, als er geen water toekomt aan deze pomp).
    pomp droog laten draaien is niet smeren en warm lopen van deze pomp, en dus enorm snel grote slijtage (schade veroorzaken)

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten