+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 135

Onderwerp: HWBOT Heaven Scores

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.018
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Ik denk niet dat er veel verschil op zit aangezien ik met men C2D ook meedoe

Kapitein Sanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant future Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Credits
    509
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Staat eigenlijk ook niet in de startpost eh, kan het ze niet kwalijk nemen.

Maybe duidelijk erbij zetten Hyperion

Vergeet niet dat ik van jullie hou.

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    224.246
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    1488 niet echt veel, maar toch me eerst bekertje op hwbot

Senior Member Bullus is a jewel in the roughBullus is a jewel in the roughBullus is a jewel in the roughBullus is a jewel in the rough Bullus's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 03-Sep-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    i7 2500K|Maximus Gene-Z|RipJawX 4GB 2133 7-9-7-27-1T|HD 7950 |2x SSD 60 GB OCZ V2|CM 1000M|Samsung T240|

Kapitein Sanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant future Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Credits
    509
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Goed voor de collectie bekers van het team

Senior Member Bullus is a jewel in the roughBullus is a jewel in the roughBullus is a jewel in the roughBullus is a jewel in the rough Bullus's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 03-Sep-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Dan ook voor dx9 erbij
    Laatst gewijzigd door Bullus; 06-11-10 om 11:31.
    i7 2500K|Maximus Gene-Z|RipJawX 4GB 2133 7-9-7-27-1T|HD 7950 |2x SSD 60 GB OCZ V2|CM 1000M|Samsung T240|

Junior Member alain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant future alain-s's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 26-May-10
    Credits
    878
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    lol wel allemaal nette hoge scores :p
    Ik dacht probeer het zelf eens maar kom nog niet eens in de buurt met mijn 2 HD 5770 in Xfire :p
    dit is stock

en dit OC

gene vette zo te zien :p

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    224.246
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Nieuw drivertje en stukje hoger

Tevens ook mijn eerste gouden beker op hwbot

http://hwbot.org/community/submissio....84_dx11_marks

Laatst gewijzigd door l3p; 06-11-10 om 14:37. Reden: 3e edit :)

Banned Kalmte5 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 28-May-10
    Credits
    559
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    .
    Laatst gewijzigd door Kalmte5; 26-12-10 om 01:56.

Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Credits
    509
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HWBot
    #gpu-z in screenshot, dropdown must be visible if you run in SLI so all videocards are identified.
    Zo zijn de algemene regels, Chiller heeft me zelfs een keer aangeklaagd op HWBot omdat ik naast de toen (enkele) HD5850 nog een HD5450 draai voor de extra bureaubladen, wat dus duidelijk werd uit de dropdown.
    En hij vond dat als CFX ingevoerd moest worden Dat is voor mij dus ook de laatste keer geweest dat ik de dropdown laat zien.

Ingeschreven
    Fri 28-May-10
    Credits
    559
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Het enige wat ik mis is een full-hd bench. 1920x1080. Meeste van ons die snelle PC's hebben en goede monitor spelen toch niet op mindere resoluties ?

Hetgeen ook uitmaakt dat de bench die wordt uitgevoerd niet erg realistish is. Wil die triple 5800's wel eens zien op 1920x1080.

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.018
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Anders moeten we een 2de score bijhouden voor de mensen die 1920x1080 draaien?
    Let dan wel op dat je het duidelijk laat zien dat de settings juist zijn met de screenshot.
    Laten we afspreken:
    -dx op 11
    -shaders op high
    -tesselation op normal
    -anisotropy op 4 ?
    -AA op x8 ?

Dan pas ik de start post aan zodat er 2 scores op kunnen.

Gelieve dan feedback te geven welke settings we gaan draaien.

Moderator dopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to all dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Credits
    468
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    je kan idd een bij wijze van 1680 bij 1020 alles op "high" doen en een full hd
    alleen nu komt al de grap... ik draai 1920X1200

Ingeschreven
    Fri 28-May-10
    Credits
    559
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    1920x1200 is monitor resolutie, en valt buiten de Full-HD.

je hebt 720p en 1080p.

Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.018
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14

Zo ff met oude install eens een benchmark gedaan op stock settings

3x 470GTX @ Stock 2223.43

Update met drivers juist enz ... en lichte CPU O.C

3x 470GTX @ Stock 2335.06

HOppa !
    Laatst gewijzigd door Hyperion; 10-11-10 om 21:43. Reden: Nieuwe score

Member Kamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of light Kamuchi's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 19-Jun-09
    Credits
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    Vraag me al sinds dat de 3de 5870 erin zit waarom ik steeds lockups heb terwijl de oc niet zo hoog is en vroeger de 1080/1300 heb gehaald
    Plotseling schoot me te binnen om maar eens beter te gaan kijken in gpu-z met heaven opstarten, 5 seconden te laten lopen en dan weer uitzetten

Blijkt dus dat afterburner geen support bied voor de V2 pbc en de stock volt op 1.21 volt blijft

In afterburner dus de kaarten geunlinked en de 2 xfx`jes een tikje hoger en de V2 op een laag pitje en komt er zonder problemen mee door
    Kleine update op m`n score, morgen kijken of die asus doctor dinges wel volt control doet om de kaarten weer naar de 1080 en hopelijk hoger te pushen

http://www.hwbot.org/community/submi....77_dx11_marks
    en een beker als eerste tripple 5870

Member Kamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of light Kamuchi's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 19-Jun-09
    Credits
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    Nog niet helemaal blij omdat ie de 2588 heeft gehaald, maar omdat ik dat niet had gesaved bij deze "beter iets dan niet"

Ingeschreven
    Wed 03-Sep-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    downclocking bug met heaven benchmark, maw zodra je cpu lager oc-ed krijg je hogere score ....

zie GoT - Overclocking & Tweaking - Bekijk bericht
    beta V1.0.3b - fixed downclocking bug - hwbot.org

Dus we kunnen alles wissen wat we gepost hebben.....

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    deze benchmark is dus totaal niet geschikt om scores te vergelijken...

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten