+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 3DMARK Fire Strike etc met i7-5960X en 3x GTX980

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.530
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

3DMARK Fire Strike etc met i7-5960X en 3x GTX980

Yeeeyyyy mijn systeem geïnstalleerd zonder BSOD's en 3DMARK ook afgedraaid zonder vastlopers.

Ik heb al héél lang geen 3DMARK meer gedraaid, weet dus niet of dit een acceptabele score is voor mijn setup.

Zie hieronder:

Is dit goed, normaal of heb ik een probleem?

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.219
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Op HWI zou je de 3e score hebben.
    Echter ..... er staan momenteel geen mensen met een 5960X en GTX980 in tri sli in de lijst.

Boven je staat een setje met een 4930K met Titans in tri-sli (CPU:5000 GPU: 977) maar die heeft zn cpu op phase change lopen op 23.362 punten.
    En bovenaan staat een 3930K met R9 290 in triple crossfire (CPU: 4900 GPU:1115) volledig op waterkoeling op 23.649.

Is dit je score op stock? Dan denk ik dat je met een oc nog wel bovenaan de lijst kan komen.

Er staat wel een 5960X met 2x GTX980 in sli (CPU:4400 GPU:1178) met een watergekoelde processor op 20.899 punten.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.530
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Thanks! Hoef ik me dus geen zorgen te maken dat iets verkeerds is

Dit is idd stock, als alles klaar is ga ik me weer wagen aan een leuke OC!

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten