+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: [SOLVED] Kan je geen berichten plaatsen? (met IE?)

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

[SOLVED] Kan je geen berichten plaatsen? (met IE?)

Hebben jullie toevallig ook problemen met IE, sinds gisterenavond?

Ik zit nu op Google Chrome, want met IE werkt de tekstvakken van "Quick Reply" en "geavanceerd" niet meer.
    Kan dus geen berichten plaatsen met IE.

Ook de shoutbox geeft problemen.

Screenshot quick reply:

Screenshot shoutbox:

Mocht je dus geen berichten kunnen plaatsen, gebruik Chrome.
    Als je het probleem ook hebt met IE (of een andere browser), a.u.b. hier melden (geen nieuwe topic aanmaken).
    Liefst een screenshot erbij.
    Dan kunnen we kijken waar het probleem ligt en het z.s.m. oplossen.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dit is vreemd, heb net even op andere PC geprobeerd ook met IE, daar heb ik dat probleem niet.
    Mijn IE browser is opeens gaar geworden ofzo -_-

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Java wel up to date bij de pc met probleempjes?
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ja die is up to date, net gecheckt.
    Het gekke is dat ik gisteren middag dit probleem helemaal niet had.
    Verder is de PC ook niet gewijzigd.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    IE gewoon weglaten, mis je niets aan .
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Krabbegat bewoner corecrusher will become famous soon enough corecrusher's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Dec-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    toch niet net de nieuwste vbulletin update gehad?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    alles wat horizontaal lig = verdoemd

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    151
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Bij mij werkt het wel gewoon met internet explorer
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

zander olympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of light olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Ga er vanuit dat je geschiedenis/cache/cookies etc al een keer verwijderd hebt?

(sowieso al IE weglaten, heb met firefox nooit problemen ermee )

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Probleem is opgelost, uit zichzelf wtf

Zal wel met cache/cookies te maken hebben

Twello, GLD DieHard has a spectacular aura aboutDieHard has a spectacular aura about DieHard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 12-Mar-12
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Ik heb een probleem met de shout nu.
    Hij laad niet en er blijft ''Loading'' staan.
    ik gebruik Chrome en heb al de cookies, cache, geschiedenis etc verwijderd. Tevens heb ik ook gecheckt voor een java-update maar die is nog gewoon recent.
    Kan iemand me hierbij helpen?
    Bij voorbaat dank!

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten