+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: Sneltoetsen op het forum.

Senior Member DjangoSoe is just really niceDjangoSoe is just really niceDjangoSoe is just really niceDjangoSoe is just really nice DjangoSoe's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 18-Feb-12
    Credits
    741
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11

Lightbulb Sneltoetsen op het forum.

mischien dat de sneltoets er al is maar ik kan hem niet vinden en het lijkt mij een handig idee.

ik zou graag een sneltoets willen om naar de volgende pagina te gaan, bijvoorbeeld ctrl+> en ctrl+<).
    aangezien ik vaak alleen een toetsenbord tot mijn beschikking heb en met de tab toets is het nogal veel werk.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Senior Member DjangoSoe is just really niceDjangoSoe is just really niceDjangoSoe is just really niceDjangoSoe is just really nice DjangoSoe's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 18-Feb-12
    Credits
    741
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    als dat toegevoegd kan worden zou echt tof zijn!
    bedankt voor het opzoeken

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Kheb het geïnstalleerd, helaas werkt ie niet met onze versie van vbulletin, ze hebben geen update meer uitgebracht (voor 4.0, wij draaien al 4.2).

Ingeschreven
    Sat 18-Feb-12
    Credits
    741
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Weet je toevallig een andere mogelijk heid zodat dit kan?

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Ik denk dat met een kleine aanpassing dit script best aan de praat te krijgen is. Als ik tijd heb zal ik eens deze versie van vB installeren om te zien of ik dit script werkende kan krijgen.

EDIT: Ik weet niet, maar bij mij werkt CTRL+> en < +CTRL gewoon
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Topic polluter soppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of lightsoppy is a glorious beacon of light soppy's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 11-Jan-10
    Credits
    516
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Bij mij werkt het ook gewoon (op chrome en mozilla) welke browser gebruik jij django?

Ingeschreven
    Sat 18-Feb-12
    Credits
    741
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    bij mij doet hij het nu ook!,

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Bij mij nu ook lol, zal waarschijnlijk aan cache liggen gisterennacht

Ingeschreven
    Sat 18-Feb-12
    Credits
    741
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    nogmaals bedankt!

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    151
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Werkt het nou goed of niet?

Heb namelijk een goeie versie gevonden

Keyboard Navigator (CTRL+Arrows shortcuts) - vBulletin.org Forum
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Ingeschreven
    Sat 18-Feb-12
    Credits
    741
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    volgends mij werkt het nu bij iedereen, bij mij en de rest die ik erover spreek wel.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Werkt het nou goed of niet?

Heb namelijk een goeie versie gevonden

Keyboard Navigator (CTRL+Arrows shortcuts) - vBulletin.org Forum
    Deze heb ik ook geïnstalleerd

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Bij mij met ie werkt het nu

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Hier idem dito, werkt goed.
    Haikus are easy.