• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

On over zichtelijk

Brutus

Senior Member
Beste mods ik ben van mening dat het OC forum een beetje onoverzichtelijk wordt met die belangrijk puntjes maakt mij niet uit maar forum gaat erom dat het overzichtelijk is en dat is nu niet zo

je ziet door de belangrijk oftewel sticky notes de normal onderwerpen niet meer
 
Dat is normaal bij een forum.
Topics verwijderen wordt helemaal chaotisch als we ooit een keer een topic terug willen zoeken.
Of wordt elke topic met zelfde onderwerp 10 keer opnieuw aangemaakt, omdat oude steeds verwijderd worden.

We wachten Brutus zijn verduidelijking even af :)
 
mss wat handig zou zijn dan, is dat als een topic een slotje heeft gekregen, het automatisch onder blijft staan, ipv overal tssnin?

meestal zetten ze die zoals ik mod ben bij een autoclub in het archief en dan kan het wel opgezocht worden maar dan staat het niet in de rij van topics bedoelde eigenlijk meer zoals mijn screen aangeeft

screenforumhw9.jpg
 
met de stickys en met de closed topics verplaats die naar archief gedeelte van het forum dat kan je vaak namelijk bij search opgeven of ie ook in het archief moet zoeken of alleen in active forum gedeelte
 
topics die veel gebruikt worden komen toch wel boven aan of doe anders een extra hoofdstuken maken met bench scores of dergelijke denk dat dat wel handig is want het overclocken zelf valt nou in het niet eigenlijk.

Is mijn persoonlijke mening hoor zoals ik het toen gedaan heb voor de club
 
Even alles op een rijtje:

- Topics die op slot zijn naar archief
Naar mijn mening is dat niet nodig, eenmaal op slot, verdwijnt die automatisch wel onderaan. Want actieve topics komen bovenin.
Topics waar niet meer in worden gepost gaan op den duur automatisch steeds meer naar onderen, aangezien daarin niet meer gereageerd kan worden.
Ook als je een topic terug wilt zoeken en je weet nog welk forum, is dat makkelijker terug zoeken dan in een archief met allerlei oude topics door elkaar.

- Maar wat Brutus dus bedoelt, is dat er teveel stickies zijn in dit forum?
Dus de lijst bovenaan is teveel?

- Als ik bovenstaande goed heb begrepen, moeten benchscores bijvoorbeeld in een subforum?
We kunnen dus in dit overclocking forum weer "subforums" aanmaken.
Een subforum voor bijvoorbeeld score topics.

Wat vinden jullie ervan?
Meer tips/suggesties altijd welkom :)
 
precies zo hou je het toch overzichtelijk de weg naar rome is ook niet in een keer gemaakt als ik hierbij toch af en toe mijn bijdrage kan doen vind ik het ondanks dat ik geen mod op dit forum ben
 
Terug
Bovenaan