Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 18 van de 18

Onderwerp: Kan geen verkoop topic aanmaken?

Member spacecabbie is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 31-Jan-12
    Credits
    259
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8

Kan geen verkoop topic aanmaken?

Waarom kan ik daar niet een post aanmaken ?

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.973
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Je moet minstens 50 posts op het forum hebben gemaakt eer je daar een topic kan aanmaken.
    Zie: http://forum.highflow.nl/f36/verzame...tplaats-12553/ , laatste post.
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Ingeschreven
    Tue 31-Jan-12
    Credits
    259
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    wat een gelul zeg.

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.725
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spacecabbie Bekijk Berichten
    wat een gelul zeg.
    Tja regels zijn regels he!!

Ingeschreven
    Tue 31-Jan-12
    Credits
    259
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Laatst gewijzigd door maomanna; 02-08-15 om 21:32. Reden: zeer ongewenste post

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ook hier wordt het gelul uitgelegd:
    http://forum.highflow.nl/f27/kan-je-...eer-info-7501/

Ingeschreven
    Tue 31-Jan-12
    Credits
    259
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    ja onzin dus om mensen te verplichten op forums actief te zijn. Nadeel van forums is iedereen reageert. Dus ook de sukkel die ooit eens via een reboot een probleem opgelost heeft en dus even zijn mening online plempt. Of in plaats je een antwoord geeft zijn mening geeft aan je. Ik mijd ze zoveel mogelijk.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dit forum is in eerste instantie opgezet om elkaar te helpen met waterkoeling gerelateerde onderwerpen.

Een subforum voor verkopen via dit forum is later op verzoek van de leden bijgekomen.
    Dit is een extraatje voor de leden en voor de forum beheerders geen verplichting, het wordt vrijwillig bijgehouden.

Voor even snel iets verkopen kan het altijd via de daarvoor bedoelde websites, zoals Marktplaats.nl etc.

Ingeschreven
    Tue 31-Jan-12
    Credits
    259
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Nah het is opgezet omdat je liever geen advies geeft over de mail maar die discussie hebben we eerder al gevoerd.

En snel verkopen via marktplaats gaat alleen op als het niet om cooling stuff gaat.

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.973
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Nuja, enigste wat je kan doen is wat actiever meewerken op het forum (of posten, feedback geven etc).
    En je kan zo een topicje aanmaken
    (je zit nu al aan 23 berichten)

Ingeschreven
    Tue 31-Jan-12
    Credits
    259
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Weet ik heb ooit in het verleden wel eens geprobeerd advies te vragen enigste die nuttig advies gaf was freddy. Maar zo kom ik er ook.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Zwaar irritant dat gespam op de buildlogs. Dat je in 1 minuut tijd de complete buildlogs doorleest maak je mij niet wijs.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.973
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Juist, het is dan ook niet de bedoeling om op elke buildlog 1 of 2 woordjes te plaatsen aangezien dat spammerig is.
    Zeker om snel naar die 50 posts te komen, onderbouwende inhoud is key.
    Complimenten zijn altijd welkom, maar je moet dan ook niet om de zoveel minuten bij een andere buildlog een reactie plaatsen zoals "cool", "nice" of "mooi".
    Dan lijkt het mij dat je snel iets wilt verkopen (waar dit forum niet voor gemaakt is, alhoewel er een verkooptopic is).
    Beter is eens op Tweakers een zoekertje maken, dan heb je meer kans dat je spul verkocht geraakt

Ingeschreven
    Tue 31-Jan-12
    Credits
    259
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    ik geef feedback dat is toch wat er verlangt word ben een man van weinig worden. En als ik snel naar de 50 wilde had ik bij elke build feedback gegeven. Sommige zijn gewoon ruk heb allen gecomplimeert wat mooi was is het weer niet goed beetje dubbel die regels.

Junior Member Jamievs is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 09-Dec-11
    Credits
    97
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    ik geef feedback dat is toch wat er verlangt word ben een man van weinig worden. En als ik snel naar de 50 wilde had ik bij elke build feedback gegeven. Sommige zijn gewoon ruk heb allen gecomplimeert wat mooi was is het weer niet goed beetje dubbel die regels.
    Wat wil je nu eigenlijk precies? Behalve dan proberen om het laatste woord hebben

Ingeschreven
    Tue 31-Jan-12
    Credits
    259
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    ikke niks in participeer gewoon zo als van mij verlangt word

Senior Member Stephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really nice Stephan---pro's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    714
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    ikke niks in participeer gewoon zo als van mij verlangt word
    Zonde dat het zo gaat met mensen zoals jij, als iedereen dat doet dan kan je beter alle regels stop zetten en kan iedereen hier verkopen en krijgen we veel meer mensen die mischien ook met verkeerde bedoelingen te werk gaan.

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.347
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    De regels zijn niet voor niets opgesteld. Iedereen dient zich daaraan te houden.
    Dit topic begint een behoorlijk welles/nietes spelletje te worden, wat totaal niet relevant is.
    Daarom sluit ik dit topic dan ook.
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

Gesloten Onderwerp

User Tag List

Forum Rechten