+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: IP adres werk geband :p

Senior Member nicvdv will become famous soon enoughnicvdv will become famous soon enough nicvdv's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 17-Sep-13
    Credits
    387
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7

IP adres werk geband :p

Geachte moderators van het Highflow forum,

Man man verschiet van mezelf dat ik zo een mooie start kan maken :p
    Goed, mijn probleem is simpel help mij want ik begin er zot van te worden.
    Normaal bekijk ik het Highflow forum op mijn werk maar sinds drie dagen is het IP adres van mijn werk plots geband.
    Heb verschillende boodschappen gestuurd naar de moderator, maar geen reactie dus dacht ik post het effe gawoon thuis op het forum :p.

Dus dat heb ik hierbij gedaan. Kunnen jullie er alstublieft eens naar kijken.

Met de beste groeten uit BelgiŽ van mij :p

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Ik denk eerder dat je werkgever HF gebanned heeft .
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member nicvdv will become famous soon enoughnicvdv will become famous soon enough nicvdv's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 17-Sep-13
    Credits
    387
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sw333t Bekijk Berichten
    Ik denk eerder dat je werkgever HF gebanned heeft .
    Neen tis highflow zelf :p want ik geraak op het forum en ik krijg de mededeling dat mijn IP adres geband is en ik kan contact opnemen met de administrator van het forum (heb dit trouwens al 3 keer gedaan).

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dit IP is gebanned 193.191.219.80 onder de gebruikersnaam "waterkoeler".
    In 2010 december geregistreerd en binnen 5 dagen gebanned.
    Heb je enig idee nog waarom?

Ingeschreven
    Tue 17-Sep-13
    Credits
    387
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Dit IP is gebanned 193.191.219.80 onder de gebruikersnaam "waterkoeler".
    In 2010 december geregistreerd en binnen 5 dagen gebanned.
    Heb je enig idee nog waarom?
    Jep heb een groot idee was waarschijnlijk ook een belgische militair :p
    Daarmee dat het waarschijnlijk geband geweest is natuurlijk zijn er nog meer militairen die op highflow zitten :p

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.018
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Lol daar gaat men belastingsgeld naartoe se, bij defensie kijken ze elke ochtend HF hehe

Sent from my iPad using Tapatalk

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicvdv Bekijk Berichten
    Jep heb een groot idee was waarschijnlijk ook een belgische militair :p
    Daarmee dat het waarschijnlijk geband geweest is natuurlijk zijn er nog meer militairen die op highflow zitten :p
    Hahahaha Chiller!!
    Long time lurker

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Sorry, dat ip adres kan niet unbanned worden .
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Tue 17-Sep-13
    Credits
    387
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    dem :p
    Ik dacht ik ga nu eindelijk iets interessant doen :p wat ideetjes opdoen voor binnen defensie :p
    ach ja zal dan spijtig van thuis uit moeten lezen ;p Wou nu het belastingsgeld voor iets goed gebruiken :p

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Het was een sarcastische opmerking van mij, vandaar de smiley . Er zal heus wel iets te regelen zijn gok ik.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Tue 17-Sep-13
    Credits
    387
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sw333t Bekijk Berichten
    Het was een sarcastische opmerking van mij, vandaar de smiley . Er zal heus wel iets te regelen zijn gok ik.
    Het mijne was ook sarcastisch lol daarom de :p:p iedere keer. Ma het is nog smorgensvroeg e :p by the way goeiemorgen sw333t neem een lekker warm tasje koffie en een goeie koffiekoek :p

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    IP adres verwijderd van banlist

Senior Member ForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud of ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    6.064
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Hoorde dat het al geregeld is, anders gewoon hide my ass gebruiken.

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    "Oh god why'

+ Plaats een Reactie