Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Forum Addons Uitleg Topic

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    151
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22

Forum Addons Uitleg Topic

Tot nu toe is er nog niet 1 complete topic met duidelijke uitleg over alle addons die we hebben op het forum. In deze topic zal ik zo duidelijk mogelijk uit leggen hoe onze addons werken.

Hier komen alle de addons in te staan die gebruikt kunnen worden door de leden. Dus als je dingen kan aan passen.

Gr,

Wouter.

Wil je me bedanken. Geef dan thanks of rep.
    Laatst gewijzigd door Wouter; 04-05-11 om 13:41.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    151
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    iTrader:

Deze mod is de vervanger van de topic "Het ombudsman topic & (ver)koper Feedback". Het precies het zelfde als de ombudsman topic maar dan als een mod.

Het werkt als volgt:

Je hebt wat gekocht en je wilt Feedback geven over die persoon. Of het positief of negatief is dat maakt niet uit.

1• Ga naar het profiel van die persoon. Ik neem freddy als voorbeeld: Profiel Freddy.
    2• Op het profiel van Freddy zie je een knop genaamd: Feedback Score Druk hier op.
    3• Nou krijg je alle Feedback te zien over freddy. Nu op dit moment is het helemaal leeg. Maar daar komt straks verandering in.
    4• Druk op de knop "Submit Feedback For Freddy"
    5• (Klik hier op) Volg de volgende stappen in het plaatje.

Thats all folks!

Hier kan je Feedback zien van iedereen -> http://forum.highflow.nl/itrader_main.php
    Laatst gewijzigd door Wouter; 16-08-10 om 12:06.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    151
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Shoutbox Grootte Aanpassen:

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    151
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Uitleg Tread / Post Bookmarking mod:

Dit is een simpele mod.

Heb je een topic of post die jij leuk vind en je wilt die post/topic in de gaten houden, zonder dat je het hele forum moet door zoeken? Met deze mod gaat dat makkelijk.

Enige wat je hoeft te doen is op de Bookmark Tread of Bookmark Post knop te drukken. De mod bewaard deze op een aparte pagina waar je ze allemaal kan vinden.

De Bookmark Tread knop staat aan de bovenkant van een topic. De Bookmark Post staat links onderin de post die je wilt bewaren.

Als je er op geklikt hebt kan je ze terug vinden op deze pagina -> http://forum.highflow.nl/usercp.php helemaal onderaan.
    Instellingen -> Onderaan de pagina.

Veel plezier er mee!

Gr,

Wouter.

Gesloten Onderwerp

User Tag List

Forum Rechten