+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Account verwijderen? Meldt het hier

TheMOD
    Guest

Account verwijderen? Meldt het hier

Hallo,

Ik ga deze account niet meer gebruiken, dus bij deze het verzoek om zowel mijn forum- als webshopaccount in hun volledigheid te verwijderen.

Groeten,
    Thomas a.k.a TheMOD

nii-ju-ichi
    Guest
    Ik kan de optie in accountinstellingen niet vinden. Ook is zou graag verwijderd worden.

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    45
    Deze account
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Experiment Bekijk Berichten
    Deze account
    "Deze account is hard coded in het forum, het verwijderen is niet voltooid"

ultimo
    Guest
    Ik zou ook graag mijn account verwijdert zien worden.
    Ik sta nu met mijn nickname en echte naam op het internet, dit forum thread zou ik ook graag zien verdwijnen.
    Ik heb niet eens meer een computer haha.

Alvast bedankt!

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten