+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Waardepunten niet in te wisselen bij kadobon

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123

Waardepunten niet in te wisselen bij kadobon

Beste Highflow,

Ik kom er zojuist achter dat het niet mogelijk is om een kadobon aan te schaffen met mijn openstaande waardepunten? Hoe kan ik dan alsnog de waardepunten inwisselen ten goede van iemand anders?
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dat is helaas niet mogelijk i.v.m. BTW verhaal.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Die snap ik niet. Een waardebon van 5 euro is 5 euro op de order. 25 waardepunten hebben een waarde van 5 euro. 5-5 is 0 euro in mijn ogen.

Waar ga ik de mist in dan?
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Bij een kadobon kan de BTW pas worden berekend als er een product van wordt besteld (dat product kan namelijk 6% of 21% zijn).
    Het systeem komt dan in de knoei als er een kadobon wordt gekocht met waardepunten, om die reden is het niet mogelijk.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Aha, oke.. al snap ik het nog niet helemaal, maar zal dan aan mij liggen.

Jammer dat er niet een waardepunten doneersysteem is .
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Heeft de kassa nu inmiddels een update gehad dat dit wel mogelijk is?

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten