+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 26

Onderwerp: PostNL Pakjegemak

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    3.163
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59

Pakje gemak

Is de dienst "pakje gemak" niet wat om te gebruiken bij highflow.

Niet meer wachten op de postbode maar gewoon zelf op halen bij het zelf gekozen postkantoor.
    Bij andere webshops nu een paar keer gedaan en het is me zeer goed bevallen.

Pakje Gemak - Uw klant bepaalt zelf waar de bestelling naar toe gaat | TNT Post

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    432
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Als dat een goede dekking heeft, dan is dat verrekte handig zeg.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Aug-08
    Credits
    539
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    Mee eensch!
    Long time lurker

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    15.763.621
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Pakje gemak is pas nog aan ons aangeboden, als het systeem gestandaardiseerd is, gaan we kijken of we deze optie kunnen implementeren in ons webshop

Null Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Credits
    940
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    En? Is het er al?
    Zal wel ideaal zijn voor mij

Senior Member PixellBox will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Sun 13-Mar-11
    Credits
    696
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwicked Bekijk Berichten
    Als dat een goede dekking heeft, dan is dat verrekte handig zeg.
    meer dan 2200 plekken waar de TNT zit, dus volgens mij wel een goede dekking, tenzij je in de middel of nowhere woont

Spy Member Zwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond repute Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Credits
    749
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PixellBox Bekijk Berichten
    meer dan 2200 plekken waar de TNT zit, dus volgens mij wel een goede dekking, tenzij je in de middel of nowhere woont
    ik dus maar ook daar hebben we een tnt inni mini kantoortje zitten

Goed idee pakje gemak ook voor HF

Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Credits
    940
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Is het er al? Systeem is nu toch wel gestandardiseerd neem ik aan? Azerty en Salland doen het ook al

Member aadje93 will become famous soon enough aadje93's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Credits
    963
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    *woont in "the middle of nowhere" en heeft ook pakjegemak binnen 5km* .

mooi als het komt, want er is vaak alleen op zaterdag iemand thuis om 2 uur (als tnt vaak komt). ik hoop het snel te zien, dan kan ik pakketjes gewoon uit school/werk ophalen op postkantoor waar ik langs kom .

Kapitein Sanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant futureSanders has a brilliant future Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Credits
    719
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Ik heb er ook wel baat bij.
    Hoe vaak je pakje net niet de dag aan komt die je gepland had, mooie oplossing dit pakje gemak.
    Rembours verzendingen zijn hier ook mee mogelijk?

Vergeet niet dat ik van jullie hou.

Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Credits
    963
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    zover ik weet is rembours ook mogelijk .

maar mischien weet freddy dat beter gezien hij "zakelijk" klant is van de TNT.

Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Credits
    940
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Het is er helaas nog niet.
    Vind het wel erg jammer, aangezien er bij mij ook vaak niemand thuis is.
    Briefpost werd bij mij afgeraden als de prijs van de bestelling hoger is dan pakketpost zelf. En heel veel dingen past er niet door.

Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Credits
    963
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    als je weet dat er een dag is waneer er wel iemand thuis is kun je ook aan freddy doorgeven dat ze het een dag daarvoor pas verzenden .

ik heb het ook wel is gedaan en het werkt erg goed (gewoon even bij opmerkingen vermelden)

Junior Member Myst1c Vo1d is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 09-Jan-11
    Credits
    708
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    WTB pakjegemak pl0x!

Zou echt ideaal zijn voor mensen (zoals ik) die gewoon nooit tijdens de levertijden van TNT/PostNL thuis zijn.

Senior Member . parcifal is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 27-Jul-09
    Credits
    770
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    iedem hier ,
    Pakje gemak is echt ideaal , savonds rustig aan een pakje afhalen bij supermarkt of andere zaak ,
    zijn hier in de stad 8 of 9 punten voor afhalen als ik me niet vergis dus altijd keus genoeg en gelukkig ook een punt waar je gratis kan parkeren , scheelt ook al gedoe.
    via internet t adres invoeren waar t heen moet werkt prima , je moet t wel ineen keer goed klikken lol want zo slim is die site nou ook niet, dus lezen voor je klikt anders is de info weg.

Pannenkoek animal baars is just really niceanimal baars is just really niceanimal baars is just really niceanimal baars is just really nice animal baars's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Feb-10
    Credits
    725
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Is hier al wat meer over te melden? Ik zou erg goed gebruik kunnen maken van pakje gemak Ben nooit thuis overdag en kan dan 's avonds even langs de boekwinkel. En heb nu net een bestelling klaar staan..
    Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll

Junior Member Robinacc is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 27-Jul-12
    Credits
    700
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8

PostNL Pakjegemak

Hoi,

Ik vroeg mij af, aangezien ik doordeweeks een opleiding volg, en Zaterdag werk, Pakjegemak aan de site toegevoegd kan worden zodat ik niet twee keer mijn bestelling moet missen om daarna pas het op een postkantoor te kunnen ophalen...

Voor degene die niet weten wat Pakjegemak is; ipv je huisadres geef je een PakjeGemak punt op, zoals bepaalde Albert Heijns en andere supermarkten, Primera's etc. waar het pakketje dan een week of twee na ontvangst op te halen is binnen de openingstijden van die winkel, wat bij supermarkten vaak tegen 21:00 uur s'avonds is zodat je na je werk gemakkelijk je bestelling kunt ophalen.

Anyway, ik weet niet of het mogelijk is om bij leveropties te plaatsen en hoe moeilijk het is maar het zou mij, en ik neem aan een hoop anderen, heel erg helpen om hier te bestellen als je niet een dag vrij moet nemen om een pakketje te ontvangen

Zijn hier opties voor?

Robin

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Aug-08
    Credits
    539
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    Zoekfunctie !

http://forum.highflow.nl/f35/pakje-gemak-9246/

Freddy heeft dit nogsteeds niet, soms wel jammer indd, maar Lets hope !
    Long time lurker

Junior Member Robinacc is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 27-Jul-12
    Credits
    700
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Aha, zie het inderdaad...
    Dat is wel jammer, hoop dat het toch binnenkort toegevoegd kan worden, zou hier bestellen veel makkelijker maken.

Senior Member WiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really nice WiSK's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 25-May-12
    Credits
    1.202
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Thread necro!

Pakjegemak - misschien dat klanten meer spullen bestellen als dat niet meteen duidelijk is voor wederhelft

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten