+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Overzicht eerder bestelde artikelen

Senior Member WiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really nice WiSK's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 25-May-12
    Credits
    992
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11

Overzicht eerder bestelde artikelen

Ik zou het heel fijn vinden om de hele lijst eerder bestelde artikelen in een overzicht te kunnen zien.

Zoals het nu gaat moet ik vaak een aantal orders openklikken voordat ik vind wat ik zoek.

Is dat mogelijk met de shop software?

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dat is nu helaas niet mogelijk, ik neem dit punt mee in de lijst voor upgrades

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Volgens mij zou je daarmee de eerste shop zijn die zoiets zou hebben. Althans, ik ben een dergelijke optie nog nergens tegengekomen.

Ik sla overigens de facturen digitaal op en hou het bij in Excel. Makkelijk terug te zoeken en niet afhankelijk van webshops .
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

prof klikker Slader will become famous soon enoughSlader will become famous soon enough Slader's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 24-Feb-09
    Credits
    1.940
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Goed idee, helemaal mee eens. In mijn geval zeker aangezien mijn builds meestal in meerdere orders verdeeld zijn aangezien je altijd wel dingen vergeet of de planning niet helemaal klopt.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten