+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Ervaring webshop op gsm

Junior Member Mr-E is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 15-Sep-16
    Credits
    531
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Thumbs up Ervaring webshop op gsm

Ik moet zeggen dat het bezoeken van de webshop op de gsm enorm verbeterd is!

Ga zo door met het optimaliseren! Het enige wat ik altijd doe is meer producten laden, dus ipv 15 meteen alles op een pagina. Uiteraard hoeft niet alles, maar 60 is ook al mooi.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Thanks! Dat is leuk om te horen, mobiele thema is 3 weken terug geactiveerd
    Meer producten laden kan door de bezoeker zelf ingesteld worden, rechtsboven de lijst.
    Maar we gaan het overwegen om standaard meer te laden (moet berekend worden i.c.m. server belasting).

Junior Member Mr-E is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 15-Sep-16
    Credits
    531
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Thanks! Dat is leuk om te horen, mobiele thema is 3 weken terug geactiveerd
    Meer producten laden kan door de bezoeker zelf ingesteld worden, rechtsboven de lijst.
    Maar we gaan het overwegen om standaard meer te laden (moet berekend worden i.c.m. server belasting).
    Ja ik vind het doorklikken als ik een flinke lijst heb altijd teveel gedoe en laad ik alles in 1 keer. Maar als je bijvoorbeeld rond de 30/45 producten laadt dan staat, bij gebruik van filters, alles wel op 1 pagina. Als ik bijvoorbeeld zoek op fittingen dan staan er erg veel ondanks een filter, door alle kleuren. Dan ben je zo 15 producten verder.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Heb toch wel wat problemen gehad met de site op mijn Samsung S6, op een 1 of andere manier werd deze erg traag, vooral bij het ophalen van de lijst met producten in mijn winkelwagen. Nu had ik wel een lange lijst, maar die werd soms maar half geladen en liep de browser-tab vast met de melding dat de server geen response meer gaf.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Heb je dat altijd of was het eenmalig?
    We zijn wel bezig met updates op de server, dus het kan zijn dat je net een moment trof dat we de server aan het herstarten waren.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Dit was de eerste keer dat ik een bestelling wilde plaatsen via de mobile site. Het leek erop dat de S6 echt problemen had met het laden van een winkelmandje die ik had opgeslagen welke ik naar de kassa wilde exporteren. Kreeg vastlopers van het tab-blad en uiteindelijk een server error, hierdoor bleek later ineens dat de inhoud 2-maal in de bestellijst was gezet.

Het surfen etc ging uiteindelijk prima.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten