• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ervaring webshop op gsm

Mr-E

New member
Ik moet zeggen dat het bezoeken van de webshop op de gsm enorm verbeterd is! :045:

Ga zo door met het optimaliseren! Het enige wat ik altijd doe is meer producten laden, dus ipv 15 meteen alles op een pagina. Uiteraard hoeft niet alles, maar 60 is ook al mooi.
 
Thanks! Dat is leuk om te horen, mobiele thema is 3 weken terug geactiveerd :)
Meer producten laden kan door de bezoeker zelf ingesteld worden, rechtsboven de lijst.
Maar we gaan het overwegen om standaard meer te laden (moet berekend worden i.c.m. server belasting).
 
Thanks! Dat is leuk om te horen, mobiele thema is 3 weken terug geactiveerd :)
Meer producten laden kan door de bezoeker zelf ingesteld worden, rechtsboven de lijst.
Maar we gaan het overwegen om standaard meer te laden (moet berekend worden i.c.m. server belasting).

Ja ik vind het doorklikken als ik een flinke lijst heb altijd teveel gedoe en laad ik alles in 1 keer. Maar als je bijvoorbeeld rond de 30/45 producten laadt dan staat, bij gebruik van filters, alles wel op 1 pagina. Als ik bijvoorbeeld zoek op fittingen dan staan er erg veel ondanks een filter, door alle kleuren. Dan ben je zo 15 producten verder. :)
 
Heb toch wel wat problemen gehad met de site op mijn Samsung S6, op een 1 of andere manier werd deze erg traag, vooral bij het ophalen van de lijst met producten in mijn winkelwagen. Nu had ik wel een lange lijst, maar die werd soms maar half geladen en liep de browser-tab vast met de melding dat de server geen response meer gaf.:017:
 
Heb je dat altijd of was het eenmalig?
We zijn wel bezig met updates op de server, dus het kan zijn dat je net een moment trof dat we de server aan het herstarten waren.
 
Dit was de eerste keer dat ik een bestelling wilde plaatsen via de mobile site. Het leek erop dat de S6 echt problemen had met het laden van een winkelmandje die ik had opgeslagen welke ik naar de kassa wilde exporteren. Kreeg vastlopers van het tab-blad en uiteindelijk een server error, hierdoor bleek later ineens dat de inhoud 2-maal in de bestellijst was gezet.

Het surfen etc ging uiteindelijk prima.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
V Nieuw en ik heb jullie ervaring nodig :D Advies Waterkoeling Setup 1
Rammstation Iemand ervaring met dancing light 6 led 6 collour ? HighFlow Product Reviews 2
Freddy Ledger Blue Review / Ervaring HighFlow Product Reviews 2
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
Viepert Ervaring gezocht mbt Cablemod/Darkside led strips Cases en Modding 2
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R Ervaring EK-CSQ fitting met Tygon R3603 tube Waterkoeling 6
W ervaring met koelblok op R9 280X Toxic? Welk koelblok past? Advies Waterkoeling Setup 2
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0
eric franciscus Mijn ervaring bij HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
NAVYVIPER mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
G Goede ervaring Highflow slechte ervaring bezorgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 12
T posative ervaring hier maar negatieve ? HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
J Vervelende ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
zeepkist weer een positieve ervaring rijker HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
R Bitspower Crystal (multi) Link ervaring Waterkoeling 6
Viepert Viepert zijn eerste ervaring met WC Gallery & Build Logs 16
Legendary1985 Ervaring met 1080/1260 RADS Waterkoeling 2
arwin74 mijn ervaring (ff copy paste van tweakers wand daar staat tie al) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Perfecte ervaring met Highflow 3e keer op rij HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M hele goede ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Ervaring met HTC HD2 ? Algemene Discussies 15
Wouter [Gezocht] Iemand met database ervaring voor vbulletin. HighFlow Forum 12
Z Ervaring van Zhane HighFlow Testimonials / Shopreviews 21
R Koolance Exos-2.5 Black ervaring? Waterkoeling 2
R Ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
K0G3L Logitech Harmony Ervaring Algemene Discussies 12
A EK-FC285 GTX Rev.2 ervaring Waterkoeling 0
S ervaring met noisblocker fans? Hardware & Software 3
G Nieuwe ervaring; TOPservice van Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K 2e ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K 1e ervaring HighFlow Testimonials / Shopreviews 5
Mobomonster Uitsluitend goede ervaring! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
D Ervaring Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
F Slechte ervaring Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 26
E ervaring :P HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
Busterben Iemand ervaring met CM atcs 840 wc? Waterkoeling 6
Silverspeed Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Thierry mijn ervaring met highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
bakkiebier Mijn ervaring met Highflow ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
M Mijn ervaring met Highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
L Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 13
RRPhantom Ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
Quadcore mijn ervaring met highflow en afhalen HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Traxtorm Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan