+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Bestelling ophalen?

Junior Member ariebombarie is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 31-May-12
    Credits
    584
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Bestelling ophalen?

Hoi Highflow,

Ik heb vanacht deze vraag per email gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.

Ik heb helaas een inschattingsfoutje gemaakt qua fittingen, nu kom ik 2 kleine (maar essentiele) fittingen tekort.
    Graag zou ik deze komen vandaag komen ophalen.

Ik werk (ook) in het weekend en op de pc die nu uit elkaar ligt, dus zou het heel erg waarderen als we iets kunnen regelen, zodat ik mijn loop dicht kan maken en dit weekend nog wat geld kan verdienen

Met vriendelijke groet,

William

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Voor zover ik weet is afhalen niet mogelijk.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    NO NEIN NON NEE, je kan niet afhalen
    Long time lurker

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.038
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Bestellingen worden uitsluitend verzonden inderdaad.

Senior Member Hukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Thu 03-Jan-13
    Credits
    716
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Heel jammer aangezien jullie volgens mij in Rotterdam zitten

+ Plaats een Reactie