+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 54 van de 54

Onderwerp: Project Cu - a watercooled PC desk

Member Maarten/Pine has a spectacular aura aboutMaarten/Pine has a spectacular aura about Maarten/Pine's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 10-Mar-17
    Credits
    1.265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CDA441 Bekijk Berichten
    Ow men, had ik maar zo'n skills
    Mooi gedaan ook met die riser, gaat dat geen performance drops geven door de lengte?
    Die koperen buizen en doorzichtige kabels zijn echt wel nice, had ik zelf nooit aan gedacht
    Veel suc6 nog met je build!
    Dit is ook mijn eerste grote scratch build, gewoon aan beginnen!
    Heb nog niks gemerkt van slechte performance met de riser, en de reviews geven ook hetzelfde aan: nergens last van.
    Thanks!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit!!!
    Voor het vullen het reservoir zou je een volgende keer een (kleine) hulp reservoir kunnen gebruiken, ik had het zo gedaan:

(ik had het dan rechtstreeks op de pomp aangesloten, maar je zou dit ook op jouw reservoir kunnen doen)
    Thanks Freddy!
    Die tip ga ik zeker onthouden, ik kan m ook wel rechtstreeks op m'n pomp aansluiten.
    Goeie voor de volgende keer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XenoMorpH Bekijk Berichten
    Zo...dat effect met dat matte koper is echt mooi! Zo heb je inderdaad geen last van het verkleuren van het kopen. Mooi gedaan!

Je zou eventueel aan de linker kant iets onder de poten kunnen zetten zodat het reservoir wat schuin afloopt.
    En over die zwarte koppelingen: mooie industrial look, ik gebruik dezelfde koppelingen namelijk .
    Thanks Xeno!
    Kan beide tips (van Freddy en jou) uiteraard combineren, thanks.
    Ben zelf ook groot fan van deze koppelingen, snap niet waarom ze zo onwijs weinig gebruikt worden..

Member Maarten/Pine has a spectacular aura aboutMaarten/Pine has a spectacular aura about Maarten/Pine's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 10-Mar-17
    Credits
    1.265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    4
    Ben sinds de vorige update bezig geweest met een klein beetje kabel management, maar vooral met de belichting.
    Ik heb namelijk geweldig nieuws: Cablemod heeft besloten mij de belichting te sponsoren! Dit betekent dat alle RGB/W strips in deze build geleverd zijn door Cablemod. Daarnaast waren ze ook nog zo aardig om twee setjes modding kits er in te stoppen (sorry Freddy) omdat die toch wat beter staan dan de custom paint job… Geweldige gasten met zeer goede service.

Om verder te gaan waar we waren gebleven: 24-pin heeft cable combs gekregen!

Hierbij foto’s van de spulletjes die ik van Cablemod heb gekregen voor dit project.

Om de belichting goed te kunnen doen heb ik de desk weer gedraind.

Kon ik gelijk even de waterblocks uit elkaar halen die ondertussen wat vies waren geworden van het stof. Blijft leuk! Sorry voor de slechte iphone kwaliteit foto’s.

Daarna wat aan het klooien geweest met de RGB/W strips om te kijken wat een leuk effect geeft zonder te overheersen. Kwam uiteindelijk uit op deze configuratie.

Leuk effect zo.

Om de verlichting weg te werken boven het reservoir heb ik een hoekprofieltje gekocht, waar de strips mooi op kunnen.

Zeer mooi resultaat!

Ook aan de voorkant een 60cm strip gedaan. Misschien dat ik nog wat acryl voor de leds ga doen om een wat soepeler effect te creëren, nu zijn de LEDs zelf nog wat goed zichtbaar.

Daarna ook de Cablemod RAM modding kit geïnstalleerd, zeer netjes zo!

En de laatste foto voor het effect te laten zien met wit en rood aan. Op de foto is het niet goed te zien, maar aan de binnenkant geven de LED strips een witte gloed af, terwijl de buitenkant een rode gloed af geeft.

Thanks voor alle positieve feedback op afgelopen updates!

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Mooi!!!

Ik heb overigens in mijn bureau een felle LED strip geplaatst aan de binnenkant van waar ik zit, volgens heb jij daar nu ook een strip geplaatst of niet?
    Ik had dat gedaan omdat zo mijn reservoirs die in het midden van het bureau zitten, heel mooi verlicht worden.
    Maar dat bleek achteraf een niet zo goede keuze, omdat de strip nu weerspiegelt in mijn monitor, vet irritant :')
    Als dat bij jou ook zo is (led strip tegenover monitor), dan kan je hiermee rekening houden

Ingeschreven
    Fri 10-Mar-17
    Credits
    1.265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    4
    Mooi!!!

Ik heb overigens in mijn bureau een felle LED strip geplaatst aan de binnenkant van waar ik zit, volgens heb jij daar nu ook een strip geplaatst of niet?
    Ik had dat gedaan omdat zo mijn reservoirs die in het midden van het bureau zitten, heel mooi verlicht worden.
    Maar dat bleek achteraf een niet zo goede keuze, omdat de strip nu weerspiegelt in mijn monitor, vet irritant :')
    Als dat bij jou ook zo is (led strip tegenover monitor), dan kan je hiermee rekening houden
    Wat een heerlijk snelle reactie van jou toch weer Freddy. Thanks!!
    Ja, klopt. Ik heb ook zo'n LED strip aan de kant van waar ik zit.
    Zoals je kan zien op de foto's heb ik echter de LED strip aan een hoekprofiel gemaakt, wat de belichting hopelijk afschermt van de monitor. We zullen het zien zodra de glas plaat er is, die inmiddels besteld is. Wat een gedoe om zo'n ding op maat te laten maken man! Vooral als je hem 9mm dik wil hebben ipv 8 of 10... :')

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Simpel hoekprofieltje moet bij mij ook de oplossing zijn, maar al bijna 3 jaar te lui om alles eraf te halen

Ingeschreven
    Fri 10-Mar-17
    Credits
    1.265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    4
    Tussen de vakantie, het vakantiewerk en andere activiteiten toch nog wat tijd gevonden om aan het bureau te werken, het wordt tijd dat ze een keer af komt..

Begonnen met de laatste RGB/W strip van Cablemod te verbinden. Na deze foto zijn de lelijke kleuren van de extensie ook gefixt m.b.v. wat zwarte insulatietape.

Vorige week ook eindelijk tijd gehad om alle kabels af te maken. Ik kan niet zeggen dat het erg leuk is om te doen, maar het resultaat mag er wel zijn.
    Enige vervelende is dat een deel van de kabels voor de 24-pin niet lang genoeg waren, dus konden ze niet mooi in een bocht. Helaas is dit nu niet meer te fixen. Ondanks dat ziet het er toch vele malen beter uit dan eerst!

Nog wat andere foto’s van de kabels

En een mooi plantje voor bij de setup… ��

Toen ik daarna wat foto’s aan het maken was, viel het me op dat de monitor met zijn normale standaard niet echt mooi was. Tijd voor een wall-mount!

Ziet er veel beter uit, clean!

Final foto’s komen ook binnenkort..

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Mooi hoor!

Maar waar om in een hoek plaatsen? Of is de arm lang genoeg om hem recht voor je te draaien?
    Ergonomisch niet echt bevordelijk zeg maar
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Ingeschreven
    Fri 10-Mar-17
    Credits
    1.265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    4
    Thanks @XenoMorpH !

In de hoek staat ie mooier, en recht voor me zat er onder een stopcontact, dat risico wou ik niet nemen..
    Hij kan echter wel een stuk uitklappen, ver genoeg iig.

Member Alecs010 will become famous soon enoughAlecs010 will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Fri 15-Jan-16
    Credits
    921
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Wowwwww dikkk project!!!!! gaaf om te zien!!!

Ingeschreven
    Fri 10-Mar-17
    Credits
    1.265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    4
    Dag mensen,

Hierbij wat foto's van het bureau in de avond/nacht.
    Foto's bij daglicht komen ook nog, echter moet daar eerst even tijd voor gevonden worden..

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Mooi gedaan! Nu kan je lekker staren naar al dat moois

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Super mooi geworden!!
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Ingeschreven
    Fri 10-Mar-17
    Credits
    1.265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    4
    Mooi gedaan! Nu kan je lekker staren naar al dat moois
    Yesyes! Elke keer nog leuk als ik er aan ga zitten.
    Echter zijn mn handen nu alweer aan t jeuken..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XenoMorpH Bekijk Berichten
    Super mooi geworden!!
    Thanks Xenomorph!

Ingeschreven
    Fri 10-Mar-17
    Credits
    1.265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    4
    Hierbij wat hoge kwaliteits-kiekjes in het daglicht.
    Bedankt allemaal voor het volgen van deze build!!

+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten