+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: Project Car

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    53
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    122
    Mooi project.

Die koplampen zouden ideale reservoirs zijn. Had ze vroeger ook vaak onder water staan bij mijn 205 GTi.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member PasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant future PasLis's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Wauw dat is mooi gedaan, laswerk helemaal naadloos
    Bedankt voor je compliment Freddy.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sw333t Bekijk Berichten
    Mooi project.

Die koplampen zouden ideale reservoirs zijn. Had ze vroeger ook vaak onder water staan bij mijn 205 GTi.
    Dank je en ja dat kwam vroeger nog al eens voor haha .
    Vorige nickname: CrackHo

Senior Member PasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant future PasLis's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Update 4.

Dit keer veel werk maar een kleine update.Ik heb dus het andere zijscherm ook klaar nu.

Dus eigenlijk hetzelfde werk als de vorige keer het enigste verschil is nu dat ik een voor beeld heb.

Klaar.

En zo ziet het er dusver uit.

En voor de mensen die zich afvroegen waar de radiator komt die komt achter de grill.

Volgende week meer.

Junior Member Joossens is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 19-Feb-18
    Credits
    397
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Nice :-)

Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joossens Bekijk Berichten
    Nice :-)
    Thanks.

Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Update 5.

Voor ik met de motorkap begin moest ik eerst gaten boren en alles bevestigen en dit heb ik gedaan met blindklinkmoeren.

Als eerste heb ik gaten geboord en de gaten voorzien van blindklinkmoeren en strips gemaakt en die vervolgens gelast.
    Daarna alles vastgeschroefd.

Dat is klaar.Ik ben alvast begonnen met het frame voor de motorkap.

Dit was het weer en a.s zaterdag weer verder met de motorkap.

Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Update 6.

Verder gegaan met de motorkap.Als eerste heb ik de scharnieren gemaakt.
    Alles gezaagd wat ik nodig heb en gaten afgetekend en geboord en voorzien van blindklinkmoeren.

De scharnieren zijn klaar en toen verder gegaan met de de plaat die straks de glasplaat afdekt.

De motorkap is nog ver van klaar maar zo ziet het er dusver uit.

Tot de volgende maar weer.

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.882
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Misschien een domme vraag,maar zit de bumper niet in de weg als je gaat zitten?
    Nu zit je wat verder weg van je toetsenbord en muis,denk ik.
    Of valt dat wel mee?
    Maar netjes hoor die motorkap.

Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hightower Bekijk Berichten
    Misschien een domme vraag,maar zit de bumper niet in de weg als je gaat zitten?
    Nu zit je wat verder weg van je toetsenbord en muis,denk ik.
    Of valt dat wel mee?
    Maar netjes hoor die motorkap.
    Nee hoor de bumper zit niet in de weg dat heb ik eerst uitgeprobeerd.
    Thanks.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.513
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    UPDATE!...please?
    INTEL 7800K