+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 145

Onderwerp: Lightning McMod

Senior Member kier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond repute kier's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41

Lightning McMod

Was al bang dat ik in een groot donker gat zou vallen als de LiLi Tower af zou zijn.
    Maar niks is minder waar

Mijn jongste telg is 2 weken geleden naar de kleuterklas gegaan. En in de loop van de week moest hij de keuze maken in wat spelletjes doen of computeren.
    3 x raden wat hij koos...........
    Thuis gekomen vroeg hij gelijk "mag ik ook een computer"
    Oehh, kans voor mij.
    "Hmm, vraag maar aan je moeder" (wist het antwoord al, maar....indekken)

Dit was het begin van deze mod. Nu is mijn zoon helemaal gek van de disney auto "Cars"
    Hiermee ben ik dus verder gaan brainstormen. Mijn vrouwtje kwam op een gegeven moment met een adv. van marktplaats van een combi tv met dvd van Lightning McQueen. Helemaal goed, eerst wel wat maten bekeken maar moest toch een beetje op de gok kopen.
    En 't komt allemaal bijzonder goed uit...........top

Deze mod wordt ook gesponsord door:

Komt geen hightech spul in maar wel een leuk dualcore bordje:

Intel dualcore E6400
    MSI P4M890M
    Corsair 1000w voeding (kleiner heb ik ff niet)
    CORSAIR XMS2 2GB DDR2
    Neovo 15 inch lcd schermpje
    En ander spul maar is verassing

Dus 2e eigenaar, ikke dus. Werkt McQueen naar behoren(nog wel)

En ja hoor, hij werkt, zonde maar kon geen defecte vinden.(was gelukkig niet duur)

De bedoeling is dat het moederbord aan de bovenkant zichtbaar is mbv. een plexi motorkap

Grappig is ook de mond van McQueen de dvd drive is

Paneeltje voor de knopjes

En het plan is om het beeldscherm te verwijderen en een 15 inch lcd erin te plaatsen

Eerst dus voorzichtig demonteren die bak. Mooie puist, stukje nostalgie

Wat plastic onderdelen

Voorkantje beetje kaal zo

En de binnen kant, met genoeg ruimte voor de mobo en tray, welke ik nog zoek
    Dus mochten er mensen zijn die een m-atx tray hebben liggen, khoor het graag.
    anders moet ik een gewone tray op maat maken(wat ook niet erg is , maar toch....)

15 inch scherm ook gedemonteerd

En het scherm zelf

Om dit passend te krijgen heb ik wel wat plastic moeten verwijderen

Rondom alles moeten aanpassen

En het scherm past, hij moet alleen nog iets dieper komen te liggen.

Hiervoor komt nog een plexi window met ronding gebogen

Dat was hem ff voor het begin, hopelijk heb ik jullie mod gevoelens weer geprikkeld
    met deze update. Ik geef toe, hij is anders dan de mods die jullie van mij gewend zijn, maar wordt best een leuk project denk ik

To be continued, Grtzzz.
    Laatst gewijzigd door kier; 19-04-11 om 22:54.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Whaha... daar is Kier weer. Mooi idee man .

Hint: Kom ff op MSN, heb nog wel wat voor je.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.874
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Vet man
    Weer zo'n mod die je niet zo 1..2..3 tegenkomt!

Veel succes!

Senior Member MrMilco has a spectacular aura aboutMrMilco has a spectacular aura aboutMrMilco has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 17-Mar-11
    Credits
    -2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    veel suc6 met deze mod

lijkt me nice xD

Ook watercooled xD

Member . Deutz is on a distinguished road Deutz's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 03-Apr-11
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Ziet er al goed uit! Las een keer dat het verwijderen van een beeldbuis gevaarlijk kon zijn? Weet niet meer waar dat was, of iemand dat zei of iets dergelijks.
    Maar ga deze zeker volgen

Haters gonna hate.

Hardware Enthuisiast Fedmas has a spectacular aura aboutFedmas has a spectacular aura about Fedmas's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 11-Oct-09
    Credits
    390
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Netjes netjes, mooi man! Echt mooi

Prutser . dennuzzz will become famous soon enough dennuzzz's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 02-Jan-11
    Credits
    491
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    whaha zeeeeer nice!

Junior Member alain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant future alain-s's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 26-May-10
    Credits
    878
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    lol Kier
    Dit is echt wel tof voor u zoontje en voor u ook natuurlijk omdat je weer aan de slag kunt.
    + Dit is totaal iets anders dan we verwachte van je met nette strakke look :p
    Simplicity Designs

aka Professor Sockman

Senior Member The Boiler has a spectacular aura aboutThe Boiler has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Tue 19-Oct-10
    Credits
    680
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    omy geweldig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meer kan ik niet zeggen echte mod baas om dit gewoon zo te doen sweet
    Heb geen geld zat alleen geld om zat te worden
    The Boilers Shiptheme casemod

UgotHeinzzd
    Guest
    Whaha, ik zal dit maar niet aan mijn neefje laten zien. Vind dit soort mods eigenlijk ook de 'echte', van iets wat totaal geen pc is een pc maken!

Succes man !

big lol @ de 1000w

Spy Member Zwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond repute Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Credits
    539
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    WT. . Hij doet het weer alleen nu maakt ie niet mij jaloers (al hoe wel), maar me neefje.
    Erg gaaf we volgen hem weer volgen kier succes met het krappe pas werk.
    Maar dat moet geen probleem zijn met jou master mod skils.

Senior Member The Boiler has a spectacular aura aboutThe Boiler has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Tue 19-Oct-10
    Credits
    680
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Kier als je nou waterkoeling wilt kun je altijd nog die vrachtwagen van Cars maken en daar dus het water reservoir in maken en dan doen of je Lightning aan het bijtanken bent Sweet
    Dus Mack ernaast maken.
    Heb geen geld zat alleen geld om zat te worden
    The Boilers Shiptheme casemod

Senior Member kier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond repute kier's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    nah, idee eerste instantie is gewoon op lucht, maar zeg nooit nooit
    kan ook nitro tanken maken in de Mc Queen
    moet ff kijken wat de ruimte is die overblijft

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    181.955
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Geweldig Kier, echt geweldig.
    Denk dat ik maar alvast op zoek moet gaan naar een My Little Pony ofzo

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    Deze man gaat hard !
    Long time lurker

Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41

Update!!!

Deze keer heb ik nog wat aanpassingen gedaan aan de lcd behuizing
    Om het passend te maken moest ik aardig wat van de behuizing afslijpen

kleine modder in spé kijkt streng toe

en op maat gemaakt

Beschermkap erop voor het elektrische gedeelte

En een rood kleurtje gegeven

fits perfect

Alleen nog vastzetten

Begin deze week had ik ook een adv gezet met de vraag voor een m-atx tray
    wwwicked was zo aardig om hier aan gehoor te geven.
    Donderdag kwam het bekende oranje mannetje, en had een goed gevulde doos bij zich
    Een leuk kassie van wwwicked

Met dvd writter en al, ook een externe eject had Mark al voor me aangepast

En toen ik de kast open deed, vond ik nog wat leuke cars goodies, Mark bedankt namens mij en Luuk

Moet nog ff kijken of ik de tray kan gebruiken, maar denk het wel

Het verschil met de dvd die eruit kwam en de writer is best groot kwa formaat

Om dit in de mond van MacQueen te krijgen heb ik wat aanpassingen gedaan

ervoor

En erna

en plaatsen, moet nog wel een tray op maat maken om alles op z'n plek te houden

En kheb de mond zelf ook al op de dvd na wat aanpassingen gekregen

Als laatste heb ik de top, wat de motorkap wordt ook uitgezaagd

Alles netjes gedremeld en gevijld

En een malletje gemaakt van de tray, hoe het gaat worden

Past weer lekker

En het stukkie karton onder de motorkap

Khoop morgen wat spullen binnen te krijgen, hier over later meer

Grtzzz.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    God-non-de-knetter, je laat er geen g(r)as over groeien he... kiek um gaan dan .

Nog even en je gaat harder dan Lighting McQueen .
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.874
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Prachtig werk!
    Ook de sponsor van wwwicked is nice, ben benieuwd naar de volgende update!!

Succes verder

Junior Member alain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant futurealain-s has a brilliant future alain-s's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 26-May-10
    Credits
    878
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    echt super kier
    Voor de bovenkant ga je plexiglas gebruiken ?
    Simplicity Designs

aka Professor Sockman

Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Thnx,
    Yup, motorkap wordt gebogen plex (doorzichtig)

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten