+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 61

Onderwerp: LD WarMachine

Republic of Gamers sir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant future sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28

LD WarMachine

Hoi modders en genieters.

Bij deze de kick off van mijn nieuwe build de LD WarMachine!

Mijn vorige mod RoG WarMachine liep op zijn einde (op de waterkoeling na was deze zo goed als gereed) toen ik van Arniebomba een prachtige case over kon nemen voor een hele scherpe prijs.

Namelijk de :
    LittleDevil Aluminium Bench Table - Black

Bedankt nogmaals Arnout!

De hardware die ik in deze build ga gebruiken komt uit de RoG WarMachine :

Cpu : Intel Core i7 3820
    Mobo : Asus Republic Of Gamers Rampage IV Extreme
    Graka : Asus GTX690
    Mem : 1x G.Skill RipjawsZ F3-17000CL11Q-16GBZL
    SSD : 1x Samsung 256GB
    HDD : 3x3tb, 1x2tb.

Deze hardware zal uiteraard watergekoeld worden met de volgende onderdelen:

Pomp : KOOLANCE PUMP PMP-450S & BITSPOWER D5/MCP655 MOD PUMP TOP V2 POM
    Radiatoren: Koolance 360 Radiator & Black Ice GT Stealth 360 black - XFlow
    Reservoir: Ek 250mm tube res & Bitspower Water Tank Z-Multi 80mm
    Cpu Block: XSPC RayStorm CPU WaterBlock
    Geheugen Block: -----------
    Vloeistof: Feser One Cooling Fluid: Red.
    Slangen: Feser Tube UV - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD – RED

En met trots mag ik zeggen dat dit mede mogelijk is gemaakt dankzij mijn sponsor :

This build is cooled by:

Bedankt Freddy van Highflow.nl voor de zeer mooie korting op mijn bestelling!

Ik ben geen held in Sketchup of andere tekenprogramma's daarom heb ik een schets gemaakt in Paint om duidelijk te maken wat mijn plannen zijn
    (let op : bij de schets kloppen de maten niet maar gaat het meer om het idee van de loop):

Ik ben er nog niet uit of ik het geheugen mee ga koelen omdat deze afwijken van de rest van de koelblokken maar dat komt wel zodra ik hieraan begin.

Uiteindelijk is het de bedoeling dat de build ook op een poot komt te staan zoals Arniebomba dit had :

Alleen dan een kwartslag gedraaid en in een mindere hoek (30 of 45 graden) ook de bouw hiervan komt aan het eind van de mod voorbij!

Als laatste alvast een kleine update van hoe de pc er nu bij staat:

Bedankjes!

Mark (Wwwicked) voor de header!
    Peter (l3p) voor het meedenken!
    Arnout (arniebomba) voor de case!
    En Freddy van Highflow.nl voor het sponsoren van deze build!

Tot de volgende update

Cooled by:
    Laatst gewijzigd door sir serial; 03-03-14 om 01:12.

Everyone has the right to be stupid, but some people abuse it!

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    242.975
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Zeker volgen

Senior Member Mitssz has a spectacular aura aboutMitssz has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 30-Aug-12
    Credits
    693
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Ziet er leuk uit!

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Veel plezier met je build

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Hier ook een volger.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.224
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Benieuwd wat je ervan gaat maken.

Is dat bordje nou zo klein of is die benchtable zo groot?
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Republic of Gamers sir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant futuresir serial has a brilliant future sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l3p Bekijk Berichten
    Zeker volgen
    Cool, dank je

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitssz Bekijk Berichten
    Ziet er leuk uit!
    Thx maar moet nog leuk worden he

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thierry Bekijk Berichten
    Veel plezier met je build
    Dat gaat zeker lukken, kzit vol ideeën!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwicked Bekijk Berichten
    Hier ook een volger.
    Cool Mark, thx

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Benieuwd wat je ervan gaat maken.

Is dat bordje nou zo klein of is die benchtable zo groot?
    Ik hoop een hele strakke case
    En ja de benchtable is zo huge, bord is E-atx voordeel is dat ik er lekker veel op en in kwijt kan

Junior Member gwennrico is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 14-Jan-13
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    ziet er mooi uit.en je hebt zeker genoeg ruimte.
    maar doe mij de lolly maar ben net klaar met mijn pc!

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    Kzou een 5mm dikke plexi plaat pakken en daar een cover van maken en iets leuks mee doen
    Long time lurker

Senior Member chicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to all chicken's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Credits
    373
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Zeer benieuwd! Succes!

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwennrico Bekijk Berichten
    ziet er mooi uit.en je hebt zeker genoeg ruimte.
    Thx M8 ... voor de lolly ben je te laat.. die heeft Mike al ingepikt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    Kzou een 5mm dikke plexi plaat pakken en daar een cover van maken en iets leuks mee doen
    Je bedoeld over de gehele vloer? .. had ik nog niet eens aan gedacht.. wel mooi idee en ben ik meteen de gatenkaas kwijt hehe .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chicken Bekijk Berichten
    Zeer benieuwd! Succes!
    Dankje Chicken

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    Yess compleet cleanen die zooi !
    Long time lurker

Senior Member Hukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Thu 03-Jan-13
    Credits
    716
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Ik ben niet zo'n fan van LG WasMachines. Maar deze ga ik toch maar in de gaten houden.

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    Yess compleet cleanen die zooi !
    Ik ga eens kijken of me dat lukt thx voor idee iig

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hukkel Bekijk Berichten
    Ik ben niet zo'n fan van LG WasMachines. Maar deze ga ik toch maar in de gaten houden.
    Dat zou helemaal tof zijn.. multifunctioneel pctje haha

Senior Member marcel87 will become famous soon enoughmarcel87 will become famous soon enough marcel87's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Oct-10
    Credits
    807
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Hey buurman! Wat doet u nu? Een nieuwe build?

Nee maar leuk zo, lekker grote benchtable ook. Volgens mij echt stukken groter dan een Dimastech bench, welke bij mij al bijna niet meer op het dressoir past.

Ben benieuwd wat je ervan gaat brouwen. Follow-modus aan!

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwennrico Bekijk Berichten
    Een pc is nooit klaar. Dus hups, bestellen bij HighFlow.. dan komen die lolly's vanzelf wel .
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member arwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant future arwin74's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Blijham, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Credits
    2.026
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    gaan we ook zeker volgen

ben benieuwd

Arwin

Member Jon Van den Abeele will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Sat 05-Feb-11
    Credits
    673
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Ziet er goed uit!

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel87 Bekijk Berichten
    Hey buurman! Wat doet u nu? Een nieuwe build?

Nee maar leuk zo, lekker grote benchtable ook. Volgens mij echt stukken groter dan een Dimastech bench, welke bij mij al bijna niet meer op het dressoir past.

Ben benieuwd wat je ervan gaat brouwen. Follow-modus aan!
    Verandering van spijs doet eten he
    Groot is hij echt wel daarom moet hij straks ook op eigen been staan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwicked Bekijk Berichten
    Een pc is nooit klaar. Dus hups, bestellen bij HighFlow.. dan komen die lolly's vanzelf wel .
    Hij bedoelde dat ik zaterdag bij hem was en geholpen heb met het inbouwen van een H50
    maar ik ben het met je eens, bestellen moet tie! hehe

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arwin74 Bekijk Berichten
    gaan we ook zeker volgen

ben benieuwd

Arwin
    Have fun Arwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jon Van den Abeele Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit!
    Dank je Jon

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Credits
    797
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    UPDATE!

Cooled by

Vandaag gaan we letterlijk alles uit de kast halen maar eerst het volgende!

Vanmiddag (terwijl ik aan het modden was) GLS aan de deur met een mooi pakje van Highflow!

Met daarin de welbekende lolly!

En daar nog eens bij de radiator die ik nodig had:

En de slotcovers voor de case (in red)

Bedankt Freddy van Highflow.nl voor de mooie korting!

Nu aan het werk met de case

Zo stond de case er de afgelopen dagen bij:

Maar je kunt bij de s-ata kabels en de 24 pins al zien dat ze onder een hoek moeten om aan te sluiten en ik wil de kabels mooi recht hebben hangen dus pc eraf en aftekenen

En zo staat de pc er maar weer even bij

Omdat K.3nny mij op een idee bracht namelijk plexi op het vloertje te gaan gebruiken moet het vloertje eerst minimaal 2mm zakken.
    Op de foto is duidelijk te zien dat het vloertje 2mm hoger ligt dan de voorplaat waardoor ik dus een naad zou krijgen op de randen.

Dus samen met mn maat Gwenrico de boormachine erbij gepakt en weg met de popnagels:

Omdat de vloer later weer vast komt te zitten met zwarte inbusboutjes leek het me veel mooier om de popnagels aan de onderzijde ook maar meteen mee te pakken, dus nu ligt de kast er zo bij :

De ruimte tussen de zijkant van de kast en de voeding bracket was zo goed als niets waardoor ik de stekker nooit mooi weg zou kunnen werken, dus ook deze meteen aangepakt en 3cm opgeschoven (ook deze komt later weer vast met zwarte inbusboutjes) :

Ondertussen is mijn vrouw druk bezig om de kabels (onzichtbaar) bij elkaar te naaien, hier alvast een klein voorproefje:

Morgen heb ik de hele dag vrij om alles aan te passen en te monteren, dus morgenavond komt er weer een update!

Cooled by

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten