• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

#JP's Redblack HAF922#

JeanPaul

Bros Family
s3fw5w.jpg

Goedemoggel ! . Goed ik ben hier pas nieuw , wel altijd erg veel gelezen en projecten gevolgd . Toch uiteindelijk maar eens wat geld opzij gaan leggen voor je eigen ''game bak ''.

Bij deze dan ook mijn build , de bedoeling is om het zo clean mogelijk uit te laten zien . Ik heb bijna alle spulletjes hier in huis moet allen nog even wachten op de bestelling die A.S maandag (21ste) binnenkomt .

Oh ja , ik vergeet me helemaal voor te stellen , mijn naam is Jean Paul velen noemen me ook wel JP , ik woon in Maastricht en ben 18 jaar oud ( bejaard).
Naast dat heeft mijn moeder een restaurant, en je raadt het al ik doe elke dag de bediening naast dat doe ik een horeca opleiding in Heerlen.
Poging tot ''kok'' .

Qua gamen doe ik momenteel eigenlijk MW2 en wat bioshock 2 ,( mensen die ook mw2 spelen nog nooit naar gekeken op dit forum tbh kunnen me toevoegen mochten ze het willen onder de naam : lawl440)

goed genoeg gelult over wie en wat ik ben de hardware list :



*Processor : Intel Core 2 Quad Q9550
*Grafische kaart : xfx ati 5850 xxx edition
*Hdd's : Samsung 1TB 32 mb cache
*Moederbord: asus P5N72-T premium
*PSU:Coolermaster realpower 850m
*memory :4x2 Ocz 1066 mhz
*Case : coolermaster HAF 922


koeling : Laing DDC-1Plus MCP355 12V.
Swiftech MCRES-Micro Rev2 Reservoir
Coolermaster 240 mm Radiateur
Xspc 120 mm radiateur
Coolermaster Waterblock
3x 120 mm red led fan van coolermaster
1x 240 mm red led fan van coolermaster


Morgen ga ik beginnen aan alles te coaten , de eerste update dus ! [ pics worden met gsm gemaakt met een LG @ 6 mega pixel mocht dit niet werken zoek ik naar een fatsoenlijke camera ! ]

tot Moggel !
 
Laatst bewerkt:
@ blackwhizz : zal mun best doen :041::041:

@ freddy : Nou het is eigenlijk een vrij langverhaal xP mijn opa ( vader van mijn moeder dus ) chef kok Jean labrouche was erg bekent in maastricht in meerder plaatsen wel. Maar hij werd moet ik even denken grof 4 a 5 jaar geleden ziek aan een hersen infract op ziijn 70ste en moest stoppen met werken , dat was een hoop paniek thuis want mijn moeder kon toen der tijd nog geen ei bakken lol ! , toen heeft het een tijdje stil gestaan en heeft haar broer ( die ook alles had geleert van zijn vader ) het geleert aan mijn moeder dus , zo doende dat mijn moeder nu de keuken doet ! ik serveer rond mijn 14e. Het is een restaurant met een klassiek frans keuken met een vrij niet al te grote kaart maar wel klassiek en erg lekker uiterraad ! :p
 
Update !

Goed hier de update dan ! , heb vandaag zeker niet stil gezeten eigenlijk ene hoop afgekregen ! , heb me vandaag voornamelijk bezig gehouden met het ''coaten'' van de case .
19l79v.jpg

657ris.jpg

34gqzdh.jpg


Veder heb ik mijn side panel window afgemaakt .i
Ik heb me ook nog aantal dingen zitten te bedenken meschien dat iemand met me mee kan denken , Of ik de radiator nu in de case zal mounten , het is makkelijk mogelijk alleen word die dan al snel vol .

rrkphg.jpg

1pf1wi.jpg
 
Laatst bewerkt:
Na 3 a 4 uurtjes geschuurd te hebben , heb je natuurlijk een opkikker nodig ! dus maar een kop chocomelk gemaakt uit mijn dikke OWNAGE whinnie Teh phooo beker :041:
avqwyo.jpg

Morgen als ik wat tijd over heb ga ik nog verder . Morgen ook even naar formido voor wat plexiglas:icon_razz:

2d1a0l2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Update !

Weer een update ! , vandaag verder aan de slag gegaan met coaten en case weer in elkaar gezet. ook mijn dvd drive meegenomen in het coat proces.

Ook heb mijn heb ik alle solid state capacitors op mijn mobo rood gemaakt heeft wel wat.

Verder zeggen de foto's meer dan wat ik aan het lullen ben :042:.

pics :

2cwrfgi.jpg


ne8bcj.jpg


rh7bic.jpg


kf5l6c.jpg


epouvb.jpg


Verder als iemand mij hier mee kan helpen welke Waterblock past op mijn mobo ? de mosfet helemaal boven de cpu hoeft niet watergekoelt te worden maar de rest zou wel win zijn .

tot de volgende update !
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel ! met het zoeken naar de waterblocks . Echter viel mij in is het wel allemaal mogelijk vanwegen TRI-SLI ?.

Want als ik 2 losse blokjes moet monteren , komt misschien 1 van de fittingen net bij de graphic cards terecht ?

dus als iemand me precies kan zeggen welke blocks ik nodig heb ?

thx !
 
Die laatste blok komt dan zo te zitten :p
attachment.php

Ander blokje maar eff ter voorbeeld. aansluitingen zitten op zelfde plek ;)

Btw dit is een mips setje :)
mch418.jpg

Kost 165 euro in duitsland :)
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
H M'n Haf922 watercooled. Gallery & Build Logs 9
JeanPaul HAF922 rebuild V2 Gallery & Build Logs 92

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan