+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 166

Onderwerp: The Ivory Tower

Junior Member TYPHOON is a jewel in the roughTYPHOON is a jewel in the roughTYPHOON is a jewel in the rough TYPHOON's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Feb-10
    Credits
    587
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

The Ivory Tower

Hoewel ik nog met examens bezig ben zitten mijn gedachten al wat verder.
    Voor deze vakantie en waarschijnlijk daarna staat er een heuse casemod op jullie te wachten.:mrgreen:

Ik was vorig jaar begonnen met mijn HAF932 aan te passen naar mijn smaak.
    De hele kast is geschuurd en geverfd in mat-zwart. Het heeft me veel uren schuurwerk gekost maar het was alleszins de moeite waard.
    En nu heb ik het gevoel een beetje te pakken.
    Aan je pc werken is leuk, dat zullen veel mensen hier niet kunnen ontkennen.

Het plan:

- Sowieso gaat de kast inverted-ATX worden. Waarom? Omdat het cool is en zo kan ik ook de hardware zien want mijn pc staat aan de linkerkant.

- Een droomkast was voor mij de TJ07, ideaal voor waterkoeling. Jammer genoeg te duur en een beetje te vanzelfsprekend voor waterkoeling.
    Wat ik dus wel in mijn kast ga doen is hetzelfde principe. Ik ga een kelder maken zodat als het weer een overstroomt dat het water naar de kelder wegloopt....8)
    Om het een beetje luchtig te maken komen er 2 480 radiatoren in de kelder die verse lucht aanzuigen langs de onder-, voor- en achterkant en de warme lucht langs de zijkanten eruit blazen.

- Verder zullen er mij nog wel andere dingen te binnen schieten naarmate de build verder vordert.
    We plan along the way :twisted:

sponsor:
    Laatst gewijzigd door TYPHOON; 13-08-10 om 19:35.

Senior Member Oli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really nice Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17

Duality: i5 4670k @ 4Ghz - Z87-UD4H - HD6870 - 16GB Corsair - LiLi V1000b - RM550x - H20

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    schetsen?

vorderingen?
    Long time lurker

Junior Member TYPHOON is a jewel in the roughTYPHOON is a jewel in the roughTYPHOON is a jewel in the rough TYPHOON's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Feb-10
    Credits
    587
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Ik heb al een lichte schets maar die is nog wat te amateuristisch om al te plaatsen

Als ik meer tijd heb, volgende week zal je alleszins meer te zien krijgen

Junior Member Jownaz is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 18-May-10
    Credits
    625
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TYPHOON Bekijk Berichten
    Hoewel ik nog met examens bezig ben zitten mijn gedachten al wat verder.
    Haha, ik ken het gevoel! ik ga zelf ook (mijn eerste ) watercooling steken na de examens.

Veel succes! Ik kijk al uit naar je schetsen!

Senior Member Oli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really nice Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jownaz Bekijk Berichten
    Haha, ik ken het gevoel! ik ga zelf ook (mijn eerste ) watercooling steken na de examens.

Veel succes! Ik kijk al uit naar je schetsen!
    Sjans dat er een ervaren mysterieuze jongeman een handje zal toesteken en een oogje in het zeil gaat houden
    Duality: i5 4670k @ 4Ghz - Z87-UD4H - HD6870 - 16GB Corsair - LiLi V1000b - RM550x - H20

Junior Member Jownaz is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 18-May-10
    Credits
    625
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Als ik het niet allemaal van u had geleerd hé

Heresy grows from idlenes AzzKickr is on a distinguished road AzzKickr's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 08-Mar-10
    Credits
    588
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Amai men botte; as da mor goe komt

Ingeschreven
    Sat 27-Feb-10
    Credits
    587
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

Zoals sommigen misschien al door hadden heb ik onlangs dus een "nieuwe" kast gekocht:

De doos had veel te verduren gekregen maar de inhoud was in orde.

De kast heeft wat lichte beschadigingen aan de voorkant en bovenkant. Maar dat kan desnoods opgelost worden door een nieuw top-paneel te kopen indien nodig.

Zoals je ziet is het een 2dehands kast afkomstig van Vincent @Highflow. Het is al gepowdercoat aan de binnenkant wat uiteindelijk wel wat jammer is. Want veel zal er niet meer van over schieten nadat het ruwe werk gedaan is. Ik denk om de kast aan de buitenkant matt-wit te doen(bestaat dat?) en matt-zwart aan de binnenkant, gepowdercoat natuurlijk

Mijn huidige hardware is:
    Gigabyte X58-UD5
    Intel i7 920
    OCZ platinum 1600
    XFX GTX280
    CM M850

Ik hoop misschien eind dit jaar een nieuwe GPU te kopen omdat dit toch wel de beperkende factor is. Maar doordat ik nu de meerderheid van de tijd op kot spendeer waardoor ik niet echt gebruik kan maken van een highend kaart. En omdat ik dit jaar geen vakantiejob heb zal heb budget ook lager uit vallen.
    Maar ja, we zien wel hé

Normaal komt er volgende week nog een update eenmaal ik mijn photoshop-skill wat heb bijgewerkt en de examens gedaan zijn

See u later
    Laatst gewijzigd door TYPHOON; 13-08-10 om 19:42.

DBM
    DBM is offline.
    Member DBM is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 17-Mar-10
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    dat is echt een schitterende case
    die zou ik ook ooit nog is willen

Senior Member Nils will become famous soon enoughNils will become famous soon enough Nils's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Oct-08
    Credits
    830
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Gebroken wit?
    Lijkt me wel mooi. Maar heb zelf slechte ervaringen met een kast van buiten gelakt/coat.

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.474
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55

Ingeschreven
    Sat 27-Feb-10
    Credits
    587
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    zoiets gelijkaardigs ja

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    BEER van een kast

Ingeschreven
    Sat 27-Feb-10
    Credits
    587
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

-->Afbraak<---

Gisteren had ik mijn laatste examen van het jaar, maar ondertussen weet ik wel dat er in augustus sowieso nog een paar terug komen. Maar dat is voor dan en niet voor nu. Daar denk ik nu nog niet aan maar wel aan dit project. Ik heb dus toch een paar dagen niks te doen dus dan gaan we maar eens beginnen met het afbreken van de kast.

Maar eerst, sommige mensen kennen deze kast al. Dit is de kast die gaat vervangen worden door die A77:

Eerst heb ik alles maar eens naar de living beneden verhuist omdat er daar meer plaats en licht is.
    Ik laat de plaatjes boekdelen spreken:

Een rechtse:

Recht op de neus:

Een stevige linkse:

En één in de rug, maar hé wat zit daar nou? Een mooi doosje met onderdelen en schroefjes:

De binnenkant:

De zwarte powdercoating is echt nice, moeilijk te beschadigen en mat:

Een aantal onderdelen uitgespreidt op de tafel:

De kast al een stuk gestript van overbodige onderdelen:

USB-hub etc:

Yikes, dat zijn veel drivebaycovers met het leuke Lian-Li logo:

Op deze foto's zijn de meeste dingen uit de kast gehaald maar ik moet nog een manier vinden om de HD en power LED's te verwijderen.

Updates zullen nog volgen
    Stay Tuned.........................:mrgreen:
    Laatst gewijzigd door TYPHOON; 13-08-10 om 19:49.

WK Supreme HF FTW! VuXX is on a distinguished road VuXX's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 26-Feb-10
    Credits
    543
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    suc6 met je nieuwe kast en met sketchup Lol je bedoelde ook echt dé kast van Vincent en niet eenzelfde kast als Vincent
    Alleen snap ik nu niet meer welke kast Vincent nou zwart/wit liet coaten lolz maargoed das offtopic whehe
    Click to check my BIP

low buget OCer Betrayedcover is on a distinguished road Betrayedcover's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 12-Dec-09
    Credits
    372
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    looks good

en dike 10+!

Ingeschreven
    Sat 27-Feb-10
    Credits
    587
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Ik heb Vincent zijn vorige A77 overgekocht en hij heeft dan een A77F gekocht.

WK Supreme HF FTW! VuXX is on a distinguished road VuXX's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 26-Feb-10
    Credits
    543
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Ahh dat verklaart een hoop had ff niet goed gekeken nu je t zegt zie ik het idd haha
    Click to check my BIP

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    82
    Goed begin!

Nu ff flink ertegen aan he !