+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Hyp's Symphony TX

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.008
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14

Hyp's Symphony TX

Hoi mede modders

Straks ga ik een hele hoop nieuwe spulletjes halen en zal deze verspreiden over 2 builds nl. De Corsair Obs. en deze Mozart TX van TT.
    De bedoeling is dat in de mozart TX 2 socket 775 mobo's komen met al dan niet watercooling.
    Zaterdag/Zondag zal ik een hele hoop foto's maken en deze posten.

Bij deze is er een buildlogje bij gekomen

Groetjes,

Han

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Ben heel erg nieuwsgierig naar die Mozart TX, ga deze dan ook volgen.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Junior Member Dustyrick will become famous soon enough Dustyrick's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 15-Jan-10
    Credits
    -10
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Maakt er iets moois van!

spam-meistert Wally1987 has a spectacular aura aboutWally1987 has a spectacular aura about Wally1987's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Jan-10
    Almere-Buiten, Flevoland, Netherlands, Netherlands
    Credits
    519
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    `k ben nieuwsgierig geworden..

bartklaasse Fall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura about Fall3n's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Dec-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    :O de afschuwelijk grote case word ook onderhanden genomen ... doe je goed deze ga ik zeker volgen
    Steam: BarthasFall3n

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.347
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    al meer nieuws over deze casemod?
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

Senior Member Hyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of lightHyperion is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.008
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Ik ben atm aan het wachten op mijn REX3 bordje zodat ik kan zien of hij in mijn Corsair nog past.
    Als dat niet gaat moet ik eens HEEEEL hard nadenken hoe ik deze case ga modden om alle watercooling erin te krijgen
    Case is al geleverd en ziet er sja lelijk uit ? nee niet lelijk gewoon anders !
    Het frontpanel valt goed mee aangezien dit wel van brushed alu is, de rest is ook van ALU maar is dan grijs gespoten .... ? lol
    Tis dan ook ThermalFake he
    Ik ben ook nog aan het zien voor een proper ITX moederbordje dat niet te veel kost voor een file server.
    Freddy heeft die van Zotac staan maar die zijn me een beetje duur voor wat ik het nodig heb.
    nl. Freenas draaien fzo
    Mijn Ram is ook weer binnen voor in deze case ! XMS2 van Corsair ziet er altijd wat leuker uit
    Pic's maak is straks aangezien men broer zijn fototoestel is komen halen gisteren

Groetjes,

Han

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Kijk anders eens voor Intel ITX bordjes.
    Bij alleen Fileserver gebruik zou eentje met onboard CPU (neem dan de D510 versie) al voldoende zijn. Prak er 4gb ram in.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Credits
    1.008
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Oei vergeten te zeggen ik heb nog een E6600 liggen socket 775 dus ik dacht die te gebruiken thx wwwicked
    Dus ik denk dat ik eens de DG41MJ ga bestellen ziet er leuk uit

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Volgens de cpu supportlist van dat bordje wordt die E6600 ondersteund, dus dat is mooi meegenomen.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Senior Member Oli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really nice Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwicked Bekijk Berichten
    Volgens de cpu supportlist van dat bordje wordt die E6600 ondersteund, dus dat is mooi meegenomen.
    E6600's werken bijna op elk s775 bord vanaf 975x chipset
    Duality: i5 4670k @ 4Ghz - Z87-UD4H - HD6870 - 16GB Corsair - LiLi V1000b - RM550x - H20

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Klopt, maar je zal net zien dat jij net dat ene bord gekocht hebt die dat niet doet.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten