• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

"Frost Dragon" CM Storm Trooper Stryker

Siemon

New member
Hey y`all,

Hier gaan we dan: mijn eerste build-log ooit. Ik heb om eerlijk te zijn geen idee hoe je een build-log schrijft, dus als er vriendelijke mensen zijn met tips zijn deze van harte welkom:).

Toen ik de CM storm trooper zag dacht ik meteen, dit ding is de bom, helaas was tie zwart. Na enig research de "Stryker" gevonden, hier het forum gespammed of tie ook geleverd kon worden XD, en gelukkig kon dat. Dus meteen besteld en gaan verzinnen.

Voor hardware is niet veel bekend sinds ik het allemaal zelf moet spons oren. Het gaat wel een watercooled setup worden.


De case:
Natuurlijk vergeten om foto`s te maken van het uitpakken, oh well.

CM_Storm_Stryker_8.jpgCM_Storm_Stryker_2.jpg


Sinds het een "Frost Dragon" is vond ik het verstandig om eerst maar eens een draak te regelen. Ongeveer zo zou die der uitmoeten gaan zien.

wallpaper_20110104113318_18482452792.preview.jpg


Als eerste de linkerkant onderhanden genomen.

foto.JPG


De schilders tape erop en aan het tekenen gegaan, en ja eerst was het ice dragon:)

foto (4).JPG


Toen dacht ik dat wel even te gaan figuurzagen, niet dus....
Oftewel, abandon ship, dan maar digitaal:

case cover.jpg


Uitgesneden in een plaatje Rvs, gaat toch iets makkelijker :D

foto (5).jpg


Negeer de stripjes aan de zijkant, die zijn voor toekomst plannen. Achter het plaatje Rvs komt dan Ice blue plexi glass.




Op naar de volgende update dan maar (vraag niet wanneer).

Als er nog vragen/tips/tricks zijn hoor ik het graag!

-Siemon
 
Coole case om te modden, en ook een leuk onderwerp ''frost dragon''
Dus gelijk #follow

Nog wel had ik een vraag, je zei dat je de dragon uitgesneden had cnc neem ik aan ? heb jij zelf zo apparaat, want ik ben wel gesinteresseerd in zoon machine alleen ik kan niks vinden over prijzen en hoe je nou een vorm kan laten laseren ?
 
Laatst bewerkt:
Coole case om te modden, en ook een leuk onderwerp ''frost dragon''
Dus gelijk #follow

Nog wel had ik een vraag, je zei dat je de dragon uitgesneden had cnc neem ik aan ? heb jij zelf zo apparaat, want ik ben wel gedesinteresseerd in zoon machine alleen ik kan niks vinden over prijzen en hoe je nou een vorm kan laten laseren ?

Hehe, nee ik heb dat op het werk gedaan, we hebben een waterstraal machine staan, deze is wel cnc ja maar is waarschijnlijk buiten je budget:), verder maak je een tekening (Acad bijv, of inventor in mijn geval)

Misschien een idee om het door een bedrijf te laten doen?
 
Bedankt voor je antwoord, ik denk dat zoon bedrijfs-cnc machine ind buiten mijn budget valt :sarc:
Maar ik zal dan maar eens verder gaan kijken.

PS: nog 1 vraagje , hoe lang duurt dat nou om bv. die dragon te laseren 2 uur ?
PSS: Nog veel succes ! :040:
 
Ik was dit helemaal vergeten :075:
Ik heb nooit laten zien hoe het panel er uit is komen te zien :(, als ik het niet vergeet zal ik dit vanavond eens updaten (Al heb ik er niet zo heel veel aan gedaan)
 
Gisteravond helaas geen tijd gehad, maar zoals beloofd het resultaat!

Gat in de zijkant gezaagd met de "dikkepeer zaag"
foto3.JPG


En het resultaat!
foto1.JPG

foto2.JPG

Vorige week pump, res, rad besteld, nu alleen nog even uitvogelen hoe en waar ik die ga plaatsen.

Stay tuned!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M-O-D Powercolor RX 5700xt red dragon Waterkoeling 2
Willius Kingpin Extreme Cooling Dragon F1 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Tath TATH "Black Dragon" Gallery & Build Logs 263
BlueWingedTiger Dragon's Wrath Gallery & Build Logs 37
webdesigner Blood Dragon by Webdesigner Gallery & Build Logs 3
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
N Necormax - Erik - Dragon Bigtower project. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
l3p [IN-ACTIVE] In Win Dragon Rider *Nieuw* Verkocht 0
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
C Black Dragon Gallery & Build Logs 21
MASTERBLASTER The Girl with the Dragon Tattoo Films / Movies 0
C Turbine Dragon Gallery & Build Logs 26
C [REFUSED] chieftec dragon Verkocht 2
N Lian-Li Armorsuit - Red dragon Gallery & Build Logs 68
D Dragon age Gaming 8
T Dragon evo 2.2 in nieuw jasje Overige Koeling 5
ZwerverRoodbaard Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Gaming 35
dragon_unleashed dragon's little black pearl Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 26
bundymania [User Review] Cooler Master CM Storm Quick Fire XTi Mechanical Gaming Keyboard [GER] HighFlow Product Reviews 0
J joeri1 / Joeri / Red Storm Gaming-PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
J CM Storm Enforcer + EK-XLC Predator 240 (Extern) Waterkoeling 2
Sw333t [VERKOCHT] CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset Verkocht 2
bundymania Cooler Master / CM Storm Sirus-C Headset [deutsch] HighFlow Product Reviews 0
bundymania Cooler Master CM Storm Quickfire Rapid-I - Mechanische Tastatur im Test (deutsch) HighFlow Product Reviews 2
M Storm 14 // 10-11-12 Oktober // 200 seats Lan Party 1
bundymania [Bundymania User Review] Cooler Master CM Storm Reaper Gaming Mouse - GERMAN HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] Cooler Master CM Storm Ceres 500 Gaming Headset - ENGLISH HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] CM Storm PULSE-R Gaming Headset [Deutsch] HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] CM Storm HAVOC Gaming Mouse (English) HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] CM Storm HAVOC Gaming Mouse [Deutsch] HighFlow Product Reviews 0
J Jap2sloW CM Storm WC build Gallery & Build Logs 13
JeanPaul [IN-ACTIVE] Cooler Master CM Storm SF-19 USB 2.0 Verkocht 0
l3p [Wedstrijd] Cooler Master Storm Scout 2 Full Midnight Black Algemene Discussies 57
l3p [CANCELLED] CM Storm Scout 2 Full Midnight Black (Nieuw!) Verkocht 2
Sw333t CM Storm Speed RX Mousepad medium HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Seb1980 Seb1980 - Sebastiaan - Storm Of Grim Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Sw333t [VERKOCHT] CM Storm Sentinel Advance II Verkocht 4
S Cm Storm Trooper "Stryker" HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
masterez Hulp nodig bij eerste WC in een CM Storm Trooper Advies Waterkoeling Setup 9
Robin Triple radiator in CM Storm Trooper behuizing. Waterkoeling 31
T [little project] Storm Rebuild Gallery & Build Logs 5
Robin CM Storm Trooper + waterkoelings opties Waterkoeling 7
X-Tripiot [IN-ACTIVE] CM Storm Enforcer Nieuw in de doos Verkocht 0
S demciflex stof filters cm storm enforcer HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
T [CIP] Storm Trooper Gallery & Build Logs 24
J Cooler Master Storm Trooper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
VoYaGeRTM Zijpaneel met window voor CM Storm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
B [Waterkoeling] €500 euro, Q6600, NB, SB, Mosfets, 2x EAH6850, CM Storm Sniper (BE) Advies Waterkoeling Setup 7
Fall3n Fans voor Storm Sniper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
B coolermaster Storm series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan