• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p

Alecs010

Active member
Goedemiddag,


Ook bij mij word het waterkoelen een verslaving.... alleen me portomonee is het er soms niet mee eens :048:.
Had hier voor een Corsair carbide air 540, maar als je een pomp en wat rads erbij wil word het toch lastig in die behuizing. Toen verkocht Peter een Corsair 900D voor maar 50 euro met een aantal cold zero parts erin en wilde je nog meer onderdelen erbij was ook een probleem.

Dus na wat onderhandelen de behuizing, 2 x ekwb xe 480mm rads, 2x ekwb pomp tops, 1x aquacomputer D5pomp, 2x aquacomputer glazen reservoirs, 4x corsair sp120mm fans over genomen was zo blij als een klein kind nadat ik alles had op gehaald, dan de reactie van me vriendin jezus wat moet je met zo'n groot ding!!!!

Foto's:







K
wa setup wat ik nu heb ziet het er zo uit:

Processor: i9 7900x.
Processorkoeler: Xspc Raystorm (heb hem in het wit en zwart).
Moederbord: Msi x299 pro carbon ac.
Hardeschijf: Samsung pro 950 512gb
Voeding:Corsair hx1000i.
Geheugen: is onderweg 4x 8gb gskill trident z 3600mhz met c16 timings.
Videokaart: Geen...

(wil 2 kaarten alleen twijfel welke, word of 2x rtx 2080 of om te beginnen 1x rtx 2080ti en later er nog 1 bij, had 2x 1080ti)

Heb uit de vodige build nog en xspc d5 pomp die in deze build gebruikt gaat worden en ook de corsair sp120 fans 6x en de rads niet.

Het leek me vet om per kaart en de cpu een 480mm rad te hebben, alex is dat nou echt nodig nee maar vind het gewoon vett. Via tweakers een xspc rx480 rad over genoemen deze word gebruikt voor de cpu. Moet nu alleen de voor gevel van de kast aanpassen.

Er komt 1 rad aan de voorzijde alleen de aansluitingen wil ik liever onderop hebben zo:





alleen dat komt niet lekker uit en er zijn al wat gaten hier en daar geboord en word er zeg maar niet mooier op als ik nog gaten erbij boor dus die komt andersom erin met de aansluitingen naar boven en dan laat ik de tubes naar achteren weg lopen.

Had van de vorige setup 12mm tubes met fittingen, maar vind in een grotere behuizing staan grotere tubes mooier, de g1/4 fittingen die ik nog kan gebruiken gebruik ik maar ga nu naar 16mm tubes en fittingen van Barrow zal foto's plaatsen als ze binnen zijn.

Ook op ali expres 2x fanhubs besteld 1 tot 10 fans met pwm control en sata power. want komen 2 pompen en 13 fans alleen het moederbord heeft die aansluitingen niet helaas:





Ben nu vooral bezig met puzzelen oe of wat en kijken hoe alles eruit komt te zien, wcht nu op de tubes en fittingen zan dan de cpu loop gaan maken, daarna gaat weer alles eruit als ik met de gpu loop aan de slag ga moet ik nog wat gaten boren voor de passtrue fittingen. Wil van de pomp naar kaart dan weer naar een rad en dan wee naar een kaart mits ik geen 2080ti bestel . Dus voor nu staat hij er even zo bij alleen de 1080 ti is ook al verkocht inmiddels:

 
Zojuist weer wat spullen binnen gekregen :)


trident.jpg

trident1.jpg

ax1500i.jpg

Wel een verschil in gewicht en lengte vergleken met de corsiar hx1000i

ax vs hx.jpg


Had alleen gehoopt dat het de fittingen zouden zijn maar nog even geduld. Ben nu ook aan het kijken welke kleuren kwa vloeistoffen ik wil, hoe ik de hardtubes precies wil laten lopen en wat ik met de kast precies ga doen naar er is zoveel keus :p.
 
Ben nu ook aan het kijken welke kleuren kwa vloeistoffen ik wil, hoe ik de hardtubes precies wil laten lopen en wat ik met de kast precies ga doen naar er is zoveel keus :p.

luxeprobleem, maar idd... het maakt alles net iets moeilijker :-D

Ik heb al veel geluk hiermee... doordat ik op lang termijn ben aan het knutselen heb ik vele tijd om te denken, vergelijken, enz
 
Wil toch de tubing van de voorste 480mm rad naar beneden hebben komt gewoon veel beter uit, 2 schroef gaatjes komen overeen dus moet toch gaatjes erbij boren, dan wil ik dat rond om de rad ook een soort plaat over de gehele breedte zodat het er strakker uitziet vind dit niet zo mooi:

mwponUfl.jpg


Nog wat spullen besteld wil de binnenkant van de achterzijde ook strak hebben:

zUiuEFjl.jpg


Deze voorgrill alleen dan het rooster laten aanpassen voor een 480mm ipv 360mm:

MJZIQSzl.jpg



Nu de behuizing demonteren aangezien ik een klein beetje weet wat ik wil wil helaas kon ik niet verder zal pas zondag worden,

dxGdFKUl.jpg



Ik wil de binnenkant van de behuizing carbon hebben(misschien de buiten kant deels) heb een rol carbon fiber 4d besteld is wrap folie en dan wil ik 2 kleuren vloeistoffen of ze precies het zelfde blijven kan ik pas zien als de kleuren erin zitten mis een tintje donkerder maken of misschien wel lichter. Dit zijn de kleuren:

9Q7s49Ul.jpg


SETN9XIl.jpg


Hoe de backplates van de videokaart(en) en kabels eruit komen te zien kijk ik wel als de binnenzijde klaar is en erin zit.






 
Zoww Ondertussen weer wat spullen binnen gekregen:

EHVQ58gl.jpg


alrXuPUl.jpg


Heb te weinig usb headers op het moederbord heb dus 2 splitters besteld:

bO0jtZJl.jpg


De 900d nog iets kaler:

dG7sfVwl.jpg



Kreeg hulp met wrappen het is te doen maar alleen is het niet aan te raden:

Cu4WfmWl.jpg


xmHruc9l.jpg


Toch handig Phantheks waterblokken om ervoor te zorgen dat de plaat niet verschoof :p
het plakken was ook even stoeien maar de aanhouder wint

OQk5Ndml.jpg


kA1NE4Vl.jpg


3DmCnmyl.jpg


Even snel mobo erin voor de foto :p

tml8G9vl.jpg


Midplate zat alleen in de hoek nog niet goed..

PlOA88Il.jpg


Deze week weer even de midplate eruit halen en wat gaatjes erbij boren in het frame voor de rad aan de voorkant.
 
Laatst bewerkt:
Weer even verder gegaan, wel kreeg ik een mail van cold zero met de vraag hoe ik de radiator aan de voorzijde ging plaatsen maar hij antwoorde dat de front panel dan niet zou passen, nu 14 mails verder en hij gaat hem toch passen krijgen en aanpassen.. dus ben benieuwd :)

Ben ook aan het stoeien geweest met hoe ik vanaf het cpu blok richting de passtrue fiiting zou gaan. is niet gelukt zoals ik wilde wilde vanaf het cpu blok met een 90grade fitting omhoog gaan daar de tube fitting in bocht naar rechts, maare dat was zo krap dat ik hem niet een goed kon aandraaien omdat je dan in de bocht zit eigenlijk dus nu zit hij op deze manier:

4g84fKvl.jpg


Had ook nog geprobeerd om de 90grade bocht direct met fitting naar rechts te doen maar vond hem mooier zo.

Het drain systeem toevoegen viel ook niet mee weinig ruimte maar het is gelukt:

frihxLCl.jpg


Dit was 1 tube van 500mm op ik denk 40 a 50mm na:

xLeSsdPl.jpg


ook het reservoir voor de cpu loop geplaatst, de anderre gaan nog niet moet eerst het front panel plaatsen van de behuizing en dan nog een plaat aan de binnenkant van de behuizing maken hievoor heb ik alvast van me werk een kartonnen plaat mee genomen om een mal te maken:

vUMs2hVl.jpg


Dus voor nu staat hij er even zo bij:

edKLcPql.jpg


Twijfelde over de kabels dacht zal ik ze bestellen en dan zwart met oranje of gewoon een carbonnen kit nemen vind het allebij mooi staan alleen mocht je nog is een keer wat anders bouwen is een carbonnen kit handiger past bij wat meer kleuren dan oranje.. maar heb nog even om te twijfelen :p

En zag ook nog wat moois waar ik veel eerder aan had moeten denken 2x tempratuur display boven de 2 reservoirs monteren zou ook wel nice zijn... maar kan als nog even kijken :p
 
Zo bezig geweest met de plaat/scherm aan de voorzijde:

u5B0X4Xl.jpg


Kwam er alleen achter dat als ik de rad plaatste dat hij tegen het scherm aankwam dus moest ik de boven kant aan passen:

uZWo10pl.jpg


Die is nu zo geworden:

3AoBQaWl.jpg


Moet hem nog verder aanpassen/proberen als ik weer tijd heb :p

Ook ga ik 2 ssd's in raid zero zetten dit stond eigenlijk voor later op de planning maar kon het niet laten. ze komen op de m2 genie:

1Glo7Mul.jpg


Vandaag zijn er wat spullen binnen gekomen voor de 2de kaart moet ik even wacht op het vakantie geld:

6TVKeTIl.jpg


Dacht dat die iets kleiner was maar gelukkig heb ik een corsair 900d dus geen probleem:

UuTa9Rrl.jpg


Nu op Highflow het winkelmandje aan het vullen
 
Altijd leuk als er iets binnen komt :p Gisteren besteld en uiteraard vandaag in huis:

nnVWVtol.jpg


De steel grey vind ik wat donkerder als op de foto ben ik heel erg blij mee :) had ook zwart besteld om de kleur iets donkerder te maken, De Atomic orange doe ik niet omdat de vorige build die ik had was met paarse vloeistof waardoor ik maar een aantal keuzes had met de led verlichting. Zou ik oranje nemen dan ben ik daar weer beperkt in vandaar dat ik voor voledig Steel grey ga.

Kwa kabels gekozen voor de cable mod carbonne kit snel even spieken hoe het staat:

wlj1R9Sl.jpg


Alleen nog even zwarte cable clamps bestellen. Ook van de week als het uitkomt 4 gaten maken voor de aanvoer en retour van de gpu's richting de passtrue's. En kijken hoe ik de power connectoren van de gpu's wil laten lopen.

Project komt nu even op een wat lager pitje, mijn vader heeft anurisma er word op 23mei een bypass en 2 stands geplaatst maar die zitten op onhandige plekken zoals bij het hart. de kans dat het fout gaat is maar 3 procent maar je praat over een mensen leven en dan kan ik je vertellen dat er van alles door je hoofd gaat en 3 procent heel groot lijkt.
 
Laatst bewerkt:
Nog wat kunnen doen, maat van me heeft een frees machine hij zei als je een tekening maakt kan ik hem frezen ik in paint tekening gemaakt, zei die nee pannekoek maak hem eff met solid works en sla hem op als dfx en in draft kan ik hem ook nog editen, gelukkig kwam hij even langs om te helpen want in dat progamma kun je verdwalen maar gaat goed,

9VNBv6ol.jpg


Ook begonnen met de gpu loop en pas wel maar scheelde niet veel eerste foto is de kaart in het bovenste slot en de 2de foto zit de kaart in het 3de slot, de tube voor aan de andere kant mislukte maar helaas heb ik nu geen tijd meer:

WAr2d1Sl.jpg


0EimFpol.jpg


Ben benieuwd hoe ik dat ga doen met de nv link adapter word ook krap :p.
 
Zow met me vader is gelukkig alles goed gegaan wel moeten ze nog een keer opereren maar de meest risico volle zxijn gelukt dus kon ik weer verder gaan,

Had nog wat spullen besteld om wat dingen aan te passen, Bijv het male to male connector stuk wat korter gemaakt,

vfcjJEcl.jpg


Komt net iets beter uit:

lfvChPRl.jpg


Ook kreeg ik het voorpaneel binnen was alleen een bouw pakket, en wat ik niet wist is dat ik een power switch nog moest bestellen, dus bij highflow een vandal 19mm besteld met een nieuwe kabel alleen bestelde ik die van 300mm en met een corsair900d ga je dat niet redden om aan te sluiten dus nu weer een langere kabel besteld, moet ook kijken waar ik de fan hubs wil plaatsen want moet een gat boren voor de kabels die naar de achterzijde gaan, maar doe ik pas als ik een totaal overzicht heb van alle kabels:

6yZaiJjl.jpg


Naar een maat geweest die een frees machine en 3d printer heeft, behuizing mee genomen en maar goed ook moesten hier en daar wat dingetjes aan gepast worden:

HSawvWol.jpg


Poging 2 haha:

P6QzvvQl.jpg


Hij heeft nog niet veel frees ervaring dus we lieten hem 3 rondjes frezen met elke keer 1mm dieper plaat was ook 3mm diep en ging goed.

Uit eindelijk hebben we een goede plaat gefreest na wat aan passingen:

abrZkOdl.jpg


Ook gelijk het zeikant plaatje gefreest:

rE15Kjvl.jpg


Om deze te bevestigen hebben we ook wat hoekjes geprint zonder schroef gaatjes denk of met het lijm pistool bevestigen of seconde lijm. Het hoeft bijna niks te houden anders had ik ze geschroefd:

AZQ6SgMl.jpg


Wel leuk hij heeft de 3d printer zelfde kleuren thema gemaakt als zijn freesmachine :

EtVocdYl.jpg


Ook het achter paneel werd geleverd dus nu alles carbon maken en plaatsen :)
 
Laatst bewerkt:
Zo weer even bezig geweest weer wat dingen carbon gemaakt en daarna in de behuizing geplaatst:

De fan carbon gemaakt zie er goed uit zo maar als ik hem in de behuizing waar dan ook plaats zie je er niet zoveel van:

Nvo93Ckl.jpg


De midplate had aan de linkerzeide 5 gaten 1 van de vorige eigenaar en 4 nieuwe heb er 1 verstopt nu dus 4 :p

hih3aORl.jpg


Voor en acherpaneel:

tcI90uLl.jpg


Alles geplaatst en weer wat spuilen terug gemonteerd:

c3vGF2nl.jpg


aoj7grdl.jpg


Komen nog wel 4 kleinere schroefjes op het voorpaneel heb nu alleen of schroefjes met een grote of een hele kleine kop dus moet even schroefjes bestellen daar tuessen in.

Vind het alleen jammer dat de achterste fan andersom moet omdat de 4 fans aan de bovenkant de lucht naar buiten verplaatsen, Het rad aan de voorzijde zit 1 fan onderdeks zeg maar dus 3 fans die daarvan lucht naar binnen doen, dus moet ik die aan de achter zijde omdraaien dan heb ik 4x lucht naar binnen en 4 keer naar buiten.

Dus nu staat hij er zo bij zal deze week weer leidingen gaan buigen en monteren:

GoIoXwol.jpg
 
Zo de cpu loop afgemaakt, 1 dag laten leak testen ging goed. helaas niet veel buis over dus bij besteld, nadat ik allles had aan gesloten wilde de pc niet aan gaan ging even proberen opstarten en weer uit. Ik geheugen bakjes etc eruit gehaald enz enz nog steeds het zelfde. toen pakte ik me corsair hx1000i voeding die aan gesloten en ja hoor hij starte, ben dus voor 140 euro opgelicht op marktplaats voor de ax1500i. Alleen alle fans draaien max speed omdat ik de sneheden niet kan regelen hij is van de leg ook met software ziet hij de fan hub niet helaas.. nu even verder kijken hoe ik dit ga oplossen.

Wel even snel msi 750 ti erin gezet en world of warships lukte nog op high settings :p

VEMDXJBl.jpg



Nu idle zit die tussen de 24/36 graden, met cinebench r15 op 55 graden. vind ik wel oke (hij is niet gedelid)


Nog nieuwe pci slot covers of hoe je ze ook noemt bij highflow besteld moet ze alleen nog monteren,

sNAIaqhl.jpg


Maar loop tegen nog meer problemen aan, als ik die verholpen heb zal ik verder gaan met de gpu loop, zonde zo pc met een 750ti :p
 
Project gaat iets langer duren, ga overstyappen naar amd x570 platform komt uit op 7 juli, wil de msi meg x570 ace deze:

https://www.msi.com/Motherboard/MEG-X570-ACE

kwa cpu ga ik voor de 3900x 12core.

Kwa waterblok twijfel ik nog tussen deze 2:

https://www.highflow.nl/watercooling/water-blocks/cpu-blocks/amd/ek-supremacy-classic-rgb-amd-nickel-plexi-bundle-promo.html

of de velocity en dandeze versie:

https://www.highflow.nl/watercooling/water-blocks/cpu-blocks/amd/ek-velocity-d-rgb-amd-nickel-plexi.html

Ga wel deze week een keuze maken door de highflow kortings actie :).

Maandag ben ik vrij dan ga ik de tubes onderdeks maken voor de gpu loop, moet dan alleen kijken of het uitkomt nog een 2de gpu erbij.


 
Laatste tijd weinig gedaan, wel allang de spullen binnen die ik tijdens de highflow actie heb besteld!!

3gx22kSl.jpg


Aqua=computer aquaero 5LT fan controller.
Ek Supremacy am4 waterblok voor de cpu.
Ek fan split cables.

En weer wat tubes:

Zxjp7UCl.jpg


Twijfel nu alleen nog kwa upgraden waarom. Zo hoog mogelijke benchmark scoren vind ik leuk, maar wat ik meer doe is gamen. Nu scoor je beter kwa benchmarks met een amd cpu, maar kwa fps zit een 9900k nog steeds een klein beetje hoger (op 2560x1440 resolutie).

Voor wat ik doe is een 3900x niet nodig, maar goed dat was me 7900x ook niet :p. Het is meer me gedachte die zegt haal de 3900x gamen lukt er ook prima mee. Er zijn nog twijfels en vind het lastig om de beste keuze te maken. volgens mij wat ik ook kies dan krijg ik denk ik weer had ik nou maar... dit of dat gedaan hahaha

Maar wel moet ik een keuze maken gamen met een i3 3220 en een gtx 750ti kan ik nog net Apex Legends doen en world of warships, maar btf v vind die niet zo leuk. Alleen die twijfel is zo irritant...
 
Weer even wat gedaan vandaag, wilde morgen ook wat gaan doen maar schijnt nogal warm te worden :p.

Buizen voor de gpu loop aan het maken:

LsGDFIFl.jpg


Toen alle fan ringen carbon gemaakt (1tje had ik al gedaan) en radiator geplaatst, was wel even stoeien ivm met de tubes die ik zojuist geplaatst heb:

wsEFDa4l.jpg


Moest toen nog 2 tubes plaatsen daarvoor moest de voeding opzij en een rooster verwijderen:

ByrGKZUl.jpg


De 2de tube is geen tube geworden maar een fitting met nog een male to male extender:

O4XgiX6l.jpg


Past allemaal maar net:

82WR74bl.jpg



Toen nog even snel gekeken waar ik de aquaero 5LT fan controller zou willen gaan plaatsen weet het nog niet zeker maar denk hier:

59kkRSml.jpg



Heel heel misschien morgen alvast wat kabels netjes weg werken, ben vrij maar denk dat ik zo min mogelijk ga doen met deze tempraturen.
 
De knoop door gehakt en naar informatique gereden

UgiVWLel.jpg


de 3900x en 3800x waren nog niet op voorraad, maar de 3700x kun je wel het zelfde laten draaien als de 3800x dus doen we dat wel :). Dacht oke na de hitte gaan we weer verder helaas mislukt cpu, cpu waterblok, geheugen en 3x nmve schijven gemonteerd:

gg7cxsxl.jpg


mobo erin gezet eerste tube lukte in 1 keer de 2de is al 2 keer mislukt, maar goed de aanhouder wint zullen we maar zeggen :p

gtXzm4nl.jpg
 
De Gelid pci slot roosters geplaatst:

GGfjLdYl.jpg


De 2de gpu die er onder komt zit dicht erop, dus met de tubes moet net net lukken:

IZ2Aitxl.jpg


De tube die 2 keer mislukt was is inmiddels voor de 3de keer mislukt, dus nu heb ik hem anders laten lopen die lukt in 1 keer:

cAiKHlAl.jpg


qWGee2nl.jpg


Aangezien ik de achterkant van de fan niet mooi vind ook maar carbon gemaakt:

L5XeceNl.jpg


IefbP8Yl.jpg


Nu weer verder met cable managment en fan controller plaatsen, kom fittingen te kort dus even bij bestellen. Heb de tubes met plaatsen wel voorbereid op de 2de kaart vandaar dat ik hem nu even heb door gelust, maar zolang die er niet in zit word de rtx 2080 dus door 2 ekwb 480mm rads gekoeld.
 
Heb een gat geboord voor de fans aan de voorzijde naar achteren toe onderdeks zeg maar, daarna het frontpaneel geprobeerd erop de zetten is gelukt met veel moeite, dus even kijken waar het mis gaat of dat het gewoon zo hoort, maar zo ziet het er dan uit:

rteke8rl.jpg


Had om de kabels te sleeven alleen hele dunne sleeves dus moesten de 4 kleine kabels in 2 sleeves helaas:

Cc2CQUql.jpg


riA3iAMl.jpg


Toen weer verder met kabels aansluiten en weg werken ik vind dit het minst leuk om te doen ben er ook niet super goed in, vorige build zat alles gewoon gewoon als een zooitje dacht toch niemand die het ziet, dacht nu laat ik is proberen het iets netter te doen:

QoOGyall.jpg


Helaas kom ik cable clamps te kort:

go3cFz1l.jpg


8CIsDN6l.jpg


Nu weer een lijstje aan het maken voor weer wat spulletjes te bestellen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
K Corsair 900D The Savage Gallery & Build Logs 8
P Hulp bij waterkoeling corsair obsidian 900D Waterkoeling 0
M First loop - Corsair 900D - orange - Unnamed :O Gallery & Build Logs 36
B Waterkoeling i7 3770k 7970top dcu2 corsair 900D ongeveer 500 euro Advies Waterkoeling Setup 40
B corsair 900d fabricage fout of express zo gedaan? Cases en Modding 4
S Corsair Obsidian 900D (Watergekoeld) Gallery & Build Logs 10
J Corsair 900D Advies Waterkoeling Setup 6
ChillPascal Corsair 900D HighFlow Product Suggesties en Nieuws 35
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 Schroeven voor zijpanelen Corsair 570X Hardware & Software 4
Bl4ckj4ck666 Corsair icue Hardware & Software 0
D M3 schroefjes Corsair AIO? Zwart of evt wit met platte kop kruiskop Cases en Modding 1
Hightower Corsair ql fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Corsair Hydro X HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
the_cyberspace Corsair spullen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan