• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Buildlog in-progress] Cross Desk

Pascalx

Member
Goede middag :D

Na maanden gewacht te hebben en nu nog steeds een beetje te moeten wachten, kan ik binnenkort eindelijk beginnen aan m'n Cross Desk build :D

De hardware zal vanuit m'n oude systeem over gaan, ik ben maar een arme student en heb niet het geld om elke 2-3 jaar voor €2000,- aan nieuwe hardware te kopen en dit allemaal te waterkoelen :eusa_wall:

Hardware
Processor: Intel Core i7 3970K
Moederbord: ASUS Rampage IV Extreme
Videokaart: XFX HD7970 2GB
Geheugen: 16GB Corsair 1600MHz
Voeding: Corsair HX850W
Opslag: 6TB 7200rpm HDD's
Samsung 830 series 256GB


Watercooling
Pompen: Alphacool D5-VPP655 - Single Edition / No Top ×2
Radiator: Black Ice SR-1 560
Processor: EK-Supreme HF Nickel CPU Block
Moederbord: EK-FB KIT RE4 - Nickel EN
Videokaart: EK-FC7970 - Nickel EN Plexi
Geheugen: EK-RAM Dominator X4 - EN Nickel × 2
Reservoir: Koolance RP-452X2 Dual 5.25 Bay Reservoir for 1-2 D5/MCP655/PMP-450/S Pumps


Aqua-Computer (electronic) Flow Meter G1/4 (High Flow)
Aqua-Computer Aquaero 5 XT USB fan controller, graphic LCD, touch control, IR remote control


Hoogstwaarschijnlijk zal ik voor m'n Cross Desk tube reservoirs gaan gebruiken in combinatie met de FMJ's van Red Harbinger. Hiervoor zal ik dus pumptops moeten aanschaffen. Zelf zat ik te denken aan een van deze twee:
- http://highflow.nl/pompen/laing-swi...cp655-dual-top-bp-2d5topp-bk-pom-version.html
- http://highflow.nl/pompen/laing-swiftech/tops/ek-d5-dual-top-2-loops-black-acetal.html
Wellicht dat iemand hier nog advies over kan geven?

Volgens mij heb ik naast het bestellen van de pomptop, koelvloeistof, tube reservoirs & covers en acryllic tubing verder niets meer nodig :p? Moet dan alleen nog een solide manier vinden om die acryllic tubes netjes te kunnen buigen.