+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 236

Onderwerp: [BiP]Project: Duality (LianLi V1000b)

Senior Member Oli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really nice Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flythe Bekijk Berichten
    Je laat je ombouwen? , anyway nette setup zo. btw als je je pc van binnen uit verlicht komen je foto's mooier uit dan wanneer je m van buiten belicht .
    tetten waren anders bedoelt, nuja, hoofdje was er niet helemaal bij
    Duality: i5 4670k @ 4Ghz - Z87-UD4H - HD6870 - 16GB Corsair - LiLi V1000b - RM550x - H20

Senior Member Oli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really niceOli4v is just really nice Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    ik denk dat ik die MCR220 toch maar vervang door 'n RS 120, zat zal algemeen gezien mooier staan en de slangroutes ten goede komen
    Duality: i5 4670k @ 4Ghz - Z87-UD4H - HD6870 - 16GB Corsair - LiLi V1000b - RM550x - H20

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Update 22 November 2009 - Thermochill in Da House !

Ahoi piraatjes en piratinnetjes, vriendjes en vriendinnetjes, hier ben ik weer ^^.

Ik heb onderweg nog wat zitten klooien en veranderen en dat is 'n update waard, ook komt er binnenkort nog 'n HD3850 aan, waar ik er dan hopelijk nog eentje van op de kop kan tikken, dan heb ik lekker crossfire (wel p35 maar met zo'n kaartjes valt dat nog goed mee ). Nuja, ik hoop dat die 3850 er tegen woensdag is, kan ik h'm rustig inbouwen.

Maar goed, aan de slag !

1. dat brengt altijd rommel met zich mee ...
    2. MCR220 vliegt eruit, die neemt te veel plaats in, dan wou ik er 'n RX120 in doen maar dat lukte net niet, dan maar 'n RS120, en dan ligt er nog een opgekalfaterde oude bekende middenin de foto...

Deze jongen is het slachtoffer van het verlaten van de opgekalfaterde oude bekende...

Thermochill PA120.2 will take care of the performance heat exchanging of the CPU !!!!

Frontbezelletjes !

|| . . . . . . . =>

Fancontroller wordt nog wel weer op z'n plaats gezet ...

Lekker mooi uitgemeten volle kelder !

I'll make it all managable !

DDC 10w POWAAAAAAH !

Wat het volgens Coolfris helemaal duality maakt, de 2 reservoirs.

Cpublock, en de fan ook eens vastgezet, lange schroeven waren binnen@doe-het-zelf-zaak.

Piet heeft last van slangen en draden.

Nog 'n mooi overzichtje...

Misschien moet ik toch hier en daar wat gaan sleeven (pci-e, 24pin, powerkabels enzo (deftige shrink rond doen)).

Zo dat was het weer

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90
    Piet heeft z'n bek idd vol.

Maar ziet er wederom goed uit. Je stijl is herkenbaar aan het worden. Heel veel spul op een nette manier opgesteld in een kleine ruimte.

Ben benieuwd naar die beezeltjes met die gaatjes.

Senior Member ward0 is on a distinguished road ward0's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Apr-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Ziet er idd mooi uit
    Project Plain crazy :

Sponsord by :

www.highflow.nl
    www.bitspower.com
    http://www.t-balancer.com/

http://www.highflow.nl/forum/f34/nie...geen-naam-874/

Download Speed: 23111 kbps (2888.9 KB/sec transfer rate)
    Upload Speed: 888 kbps (111 KB/sec transfer rate)

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Dankt bovenstaande posterss

laat de lezers ff geduld uitoefenen

...

...

...

Update 26 November 2009 - POWAAAAAAH!

Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes, vandaag krijgen we een kleine hardwareupgrade, het was dan ook nodig, jullie weten vermoedelijk al waarover ik het heb, jawel het is de 7900GT die eindelijk op pensioen mag gaan, waarom, nuja, halfdood artifacts geven in 3d, dat duld ik niet (niet dat ik echt veel game op die pc, daar heb ik mijn tijdelijk ghetto hold over rig voor...
    Maar dus een HD3850 512mb is gearriveerd, vermoedelijk steek ik er nog eentje bij, kan ik ze mooi in crossfire zetten en met elkaar verbinden d.m.v. BP snake fittings ^^, BLINGBLING gegarandeerd !
    Of 'n crossfire HD3870 set halen, da 's ook nog 'n optie.

HD3850 512MB Ultimate met vettige stock koeler, helemaal stil en passief enzo van die toestanden.

Ideaal voor wafeltjes op te bakken tijdens het gamen ...

Fear the red TIDE !!!

2min later zat er mijn MCW60-R op .

Natuurlijk, zonder BP compression fittings gaat dit feestje niet door.

Na de case ontdaan te hebben van de 7900GT die een pensioengerechtigde leeftijd had de pc uiteraard voorzien van 'n blitse? HD3850 !

Trechter in de aanslag om de loop te gaan vullen

FUZION V2 !!!!, misschien dat ik er dit weekend mijn supreme CU in zet ...

Candy, anyone?

't wordt toch eens tijd voor pinkyroze tubing ze ...

Slangengekte !

overzichtje@donker !

Vettig shot om deze onverwachte update mee af te sluiten!

Senior Member Homienator is just really niceHomienator is just really niceHomienator is just really niceHomienator is just really niceHomienator is just really nice Homienator's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 08-Feb-09
    Credits
    728
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Het word alsmaar mooier^^
    Wel jammer van het lek maar dat is al opgelost veronderstel ik? :p

@MeneerPeer volgende keer wel pamper aan he,.. ^^

,Homie
    Nickname:Homienator
    Clan:Invictus Clan
    Fear my TH10:Proud owner of the Caselabs TH10

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door homie6080 Bekijk Berichten
    Het word alsmaar mooier^^
    Wel jammer van het lek maar dat is al opgelost veronderstel ik? :p

@MeneerPeer volgende keer wel pamper aan he,.. ^^

,Homie
    lek was niet@ deze, was@stacker, moet ik eens logje voor maken, ghetto stacker, het reilen en zeilen ervan

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Credits
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    MCW60 FTW

Die dingen passen echt overal op en ze doen het ook vreselijk goed.

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZwerverRoodbaardNL Bekijk Berichten
    MCW60 FTW

Die dingen passen echt overal op en ze doen het ook vreselijk goed.
    mag je zeker van zijn, is 'n goede koop geweest, blokje heeft al op 3 verschillende kaarten gezeten in +-8 maand tijd

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    zo, ik heb als het goed zit nog 2ehands 'n multires 150 voor 15 euri op de kop getiks, dus dan zitten er 2 identieke reservoirs in, als m'n order van Freddy binnen is dan gaan we weer aan de bak

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Update 8 december 2009 – FUGLY

Even een update want dat mag af en toe, ‘k heb vrijdag wat bezig geweest en ga nu vrijdag ook weer wat bezig zijn denk ik
    Er is wat veranderd, ik had blauwe en gele slang georderd en nog wat kleinigheden, nu die gele slang slaat zo lelijk uit dat je er zelfs niet op wilt kijken, daar heb ik even een kleine bestelling bij de noorderburen voor geplaatst op dit op te lossen.

Verder is de WC setup zelf ook veranderd en komt er nog een verandering aan.
    CPU-loop heeft de EK Supreme met Copper top overgekregen uit de hoofdpc en wat blauwe slang, staat zeer mooi.
    De mobo/gpu-loop heeft wat lelijks gekregen, nl. die gele slang die eerder diareegroen uitslaat, nochtans in de verpakking mooi geel :s. Er ligt ook al ’n multires 150 klaar dat ik voor een kleintje overgenomen heb van XerberuZ op 9L.

Qua hardware gaat er misschien nog een HD5850 inkomen met fullcover EK blok nickel acetal combo denk ik zelf …, of nickel plexi, daar ben ik nog niet uit …, die HD3850 gaat er dan weer uit.
    CPU ga ik ook nog eens wat anders voor halen een Q6600 G0 uit een leuke batch ziet er mij wel leuk uit. Dan nog wat extra opslag en die kan weer voort.

Maar goed tijd voor vrij strakke pics van die lelijke slangenkleur -_-.

Die lekstok was heel lekker ^^

Fuzion V2 is h’m gesmeerd naar ’n andere build en de andere mounting zit al klaar se.

Supreme heeft plaats genomen, en die HR-05 IFX gaat nog plaats ruimen voor ’n blokje zoals er al eentje op de NB zit.

Reservoirs aan de kant gedaan zodat ik wat werkruimte had.

Na stuivertje gewisseld te hebben met de rood/zwartcombi de slangen ingewisseld voor dit, blauw = OK, gifgroen achtige = niet ok, als er iemand die slang moet hebben, 2,5m van dit voor €5

Pompompideridoe …

En dan hier slaat die slang ineens geel uit, zou je zot van worden …

Dat zou de update moeten zijn, alweer de tiende …

Het einde nadert, maar ik wil ook nog wat gaan sleeven als mijn hoofd daar tenminste naar staat.

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    het ziet er goed uit met de blauwe en gele slang...

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kerensky Bekijk Berichten
    het ziet er goed uit met de blauwe en gele slang...
    haha, maar die gele gaat weer weg, want in het echt ziet ze der diareegroen uit

@freddy, kan je mijn order morgen versturen?
    want ik ga vrijdag die multires 150 inbouwen, kben vergeten printscreen van de betaling op te sturen, maar die heb ik als ik het goed heb zaterdag of vrijdag uitgevoerd , wel vrij laat denk ik

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90
    Vrolijke boel met die kleuren. Maar geel is idd heel wat anders dan dat. Misschien komt de kleur geel alleen onder UV licht?

Ik zou er in ieder geval wel blij mee zijn als er een slang was die bij normaal licht knal geel zou zijn.

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    knal geel zou mooi zijn geweest maar dat is het dus niet

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    Frisse kleuren combo, ziet er mooi uit.

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Credits
    558
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Update 13 December 2009 - Silver Sight Brings Deep Blue

Ziezo, zilveren slang is ook aangekomen ... dat betekent dat het tijd is voor een update ...

Verder nog wat plannen, de Q9550, P5Q Deluxe, 8GB geil en 1 HD4870 komen naar hier, de HX750 waarschijnlijk ook, deze combi krijg nog 'n sb-blokje en vliegt naar 'n andere case, waar nog wel 'n logje van volgt ofzo ... . Met als opslag 1x640GB black en ik denk 2x2TB green, moet ik wel mee toekomen

Maar goed, foto's, want daar wachten jullie op.

Veel beter niet?

2x Multires 150 !

Sfeer !

Slangengekte

Nog meer slangengekte!

Overzicht

Front is nu ook definitief.

Reservoirpower !

EK supreme CU

YUM

Ik haat stof.

Zo dat was het, nu zal het eventjes wachten zijn op geupdate geweld tot nadat ik weer ben van frankrijk of dat die allesveranderende order (die ik ook eens ga bestellen) hier zal zijn, waar ook nog wat sleeving zal inzitten!

Bezig met houten pc... Alex is a jewel in the roughAlex is a jewel in the roughAlex is a jewel in the rough Alex's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    SupferGeilKlasse!

Ziet er echt strak uit .
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    PC:
    CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
    mobo:Asus P7P55D EVO
    GPU: Sapphire Radeon 5850
    RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
    Case:Project Piťdestal

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90
    Prachtige kleurencombi!

En absoluut YUM die desktop.