+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 63 van de 63

Onderwerp: [BIP] Lil'lian

Senior Member Cygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond repute Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Credits
    582
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Dank je wel CrizCroz

Nu bedenk ik me ineens dat ik even zwarte schroeven erin moet draaien in de grill.

Senior Member Cygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond reputeCygnitr0n has a reputation beyond repute Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Credits
    582
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    En weer opnieuw bezig....

Nu mijn Obsidian Carnage samenvoegen met lil'lian en je krijgt een abnormaliteit op water.

ff een paar picca's droppen.

*Ohjah, heeeeel weinig ruimte zeg in deze beestjes! DAMN!*

Hardewaren:
    i5 2500K (EKwb Supreme)
    Asrock H-67m-ITX
    Asus GTX660Ti DCII (EKwb FC660TI DCII)
    GeIL Black Dragon 8GB
    REEVEN RFC-01
    Corsair AX850
    Corsair GT120
    Samsung F3 SS 2TB

LAN Bakkie aan het proberen dus
    Laatst gewijzigd door Cygnitr0n; 31-12-12 om 15:45.

Senior Member Joren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to allJoren is a name known to all Joren's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-Jan-09
    Credits
    491
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    Top! Vergelijkbare hardware en koeling als ik heb in m'n itx doos.
    Maar het word allemaal heel krap kan ik je vertellen, kan m'n hdd's niet eens meer kwijt ( in een kast die groter is dan die van jou.. )

Ga je ook nog een Z77 moederbordje halen ipv van H67? Heb ik namelijk ook en wil m'n 2500k wel graag wat kietelen nu hij watergekoeld is.

Succes in iedergeval en keep us posted

+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten