• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

aadje z'n waterkoelingkje (uitbreiding)

aadje93

Member
hallo, hierbij mijn build log (binnenkort gaat ik beginnen met"verbouwen" :icon_pidu:

De foto's zoals het nu is:

i4o5yv.jpg


:041: licht mooi op die dangerden slang, 3/8ID - 5/8OD (op advies van joren voor de maat)


2nhkp4z.jpg



Ik ga de pomp dan bovenop de voeding zetten.

De bovenkant van restop komt 90 graden fiting in, en na de pomp ook 90 graden bochtje, dan naar een T stukje (de uitloper gaat naar beneden) daar ook een 90 graden bochtje op, daar kraantje met dopje op (drain point)

dan daarvandaan omhoog naar cpu, dan bij uitgang van CPU (watercool heatkiller rev 2.0 AM3) een tussen stukje voor 2x g1/4 schroef (id ofzo, weet niet precies) daar weer een T stukje op, daar op de "uitloper (de gene die weg gaa zegmar) een inline temp metertje. dan boven op de doorloper (die buis onderin zegmar) een 90 graden bochtje, dan naar me ram blok (ook nieuw, corsair dominator blok) daar "weer" een 90 graden bochtje op, dan vanuit ramm block naar me GPU (ook nieuw blok) en daaruit "alweer" een 90 graden bocht, en dan res weer in :p


Zo dat was het ongeveer :p

Hoop dat het bietje lukt om water er voor het eerst uit te krijgen (pomp uit kast, en dan gwn slang lostrekken denk ik) :041:
 
veel succes met de veranderingen die je wilt aanbrengen...

Misschien is het handig dat als je toch bezig gaat met de setup om onderin de kast een drain aansluiting te maken...dan hoef je ook geen slang los te trekken met al het geknoei vandien.
 
eh.... : na de pomp ook 90 graden bochtje, dan naar een T stukje (de uitloper gaat naar beneden) daar ook een 90 graden bochtje op, daar kraantje met dopje op (drain point)

mischien iets beter lezen :p

dat had ik dus al in gedachten :p (wil niet in me kast gaan boren, anders had ik de T op me pomp gemaakt, de uitloper dan op de pomp en dan een kant naar de buitenkant van kast en daar dan een aansluting maken met zon dopje....
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan