• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke fan voor de ATI-HD4350 uit Medion PC? help!

sjors-c

New member
goedenavond allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik word echt gek van mn pc hier!

hieronder de mail die ik aan highflow heb gestuurd:



Goedendag, ik heb een medion akoya e3300d pc waarvan een fannetje van de geluidskaart herrie maakt, deze wil ik dus vervangen, aangezien medion mij niet kan helpen ben ik zelf maar gaan zoeken welke ik hiervoor nodig heb. ik heb het fannetje opgemeten en hij is 5x5x1 cm. Nu heb ik bij jullie ook zo'n fannetje van die maat besteld maar deze paste niet, de afstand tussen de schroefjes is anders. Mijn vraag is dus welke fan heb ik hiervoor nodig, ik heb zelf geen verstand van computers, maar kan hem wel erop en eraf halen. Hieronder staan de specificaties van de pc, en de link van het fannetje welke bij jullie vandaan komt.




AMD Athlon™ 64 x 2 7750 Dual Core processor
ATI Radeon HD 4350 grafische kaart met 512 MB grafisch vermogen, 1 x HDMI, 1 x DVI-I (HDCP ondersteuning), 1 x D-Sub VGA, Microsoft DirectX® 10 compatibel
• 640 GB harde schijf
• 4 GB werkgeheugen (4096 MB DDR 2 SDRAM met 667 MHz 64 Bit) met Greenpower™ technologie (S-ATA 300 Interface, 16 MB Cache)
• multistandaard DVD/CD brander
• eSATA aansluiting
• 8-kanaals High Definition Audio
• incl. toetsenbord en muis

Recom 50MM RC-5015BY 19DB

Mijn vraag is dus concreet, welke past op mijn videokaart?

alvast bedankt voor het meedenken, groeten sjors.
 
Gaat het om deze?:

4350.jpg
 
wou je de kaart koelen met een fan erop zonder een koelblok???

denk niet dat ie dan lang zal leven omdat de hitte afvoer nog minder dan minimum is, vandaar dat de orginele dat zwarte gedeelte heeft met die vins