• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke fan voor de ATI-HD4350 uit Medion PC? help!

sjors-c

New member
goedenavond allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik word echt gek van mn pc hier!

hieronder de mail die ik aan highflow heb gestuurd:



Goedendag, ik heb een medion akoya e3300d pc waarvan een fannetje van de geluidskaart herrie maakt, deze wil ik dus vervangen, aangezien medion mij niet kan helpen ben ik zelf maar gaan zoeken welke ik hiervoor nodig heb. ik heb het fannetje opgemeten en hij is 5x5x1 cm. Nu heb ik bij jullie ook zo'n fannetje van die maat besteld maar deze paste niet, de afstand tussen de schroefjes is anders. Mijn vraag is dus welke fan heb ik hiervoor nodig, ik heb zelf geen verstand van computers, maar kan hem wel erop en eraf halen. Hieronder staan de specificaties van de pc, en de link van het fannetje welke bij jullie vandaan komt.




AMD Athlon™ 64 x 2 7750 Dual Core processor
ATI Radeon HD 4350 grafische kaart met 512 MB grafisch vermogen, 1 x HDMI, 1 x DVI-I (HDCP ondersteuning), 1 x D-Sub VGA, Microsoft DirectX® 10 compatibel
• 640 GB harde schijf
• 4 GB werkgeheugen (4096 MB DDR 2 SDRAM met 667 MHz 64 Bit) met Greenpower™ technologie (S-ATA 300 Interface, 16 MB Cache)
• multistandaard DVD/CD brander
• eSATA aansluiting
• 8-kanaals High Definition Audio
• incl. toetsenbord en muis

Recom 50MM RC-5015BY 19DB

Mijn vraag is dus concreet, welke past op mijn videokaart?

alvast bedankt voor het meedenken, groeten sjors.
 
Gaat het om deze?:

4350.jpg
 
wou je de kaart koelen met een fan erop zonder een koelblok???

denk niet dat ie dan lang zal leven omdat de hitte afvoer nog minder dan minimum is, vandaar dat de orginele dat zwarte gedeelte heeft met die vins
 
mijn fannetje was volgens mij een koellichaam en fan ineen. het was 1 geheel, de bodem was zeg maar een u vorm van metaal met fijne ribbeltjes, met daarom een plastic fannetje.

maar weet dan echt niemand welke ik hiervoor kan gebruiken? dan kan ik beter een nieuwe kaart halen.
 
Kijk als je 60 euro er voor over hebt dan kan je zo'n Aquagate viva nemen.

Deze zet je dan bij hardeschijven en bij je CD-rom player, heeft geen onderhoud nodig gewoon direct gebruiken :)

Linkje naar de enige site die hem nog volgens mij heeft .
Aquagate Viva

Een review derbij om te kijken hoe het precies werkt :)
AquaGate viva Review

Misschien dat freddy hem nog kan leveren.. ?
 
mijn fannetje was volgens mij een koellichaam en fan ineen. het was 1 geheel, de bodem was zeg maar een u vorm van metaal met fijne ribbeltjes, met daarom een plastic fannetje.

maar weet dan echt niemand welke ik hiervoor kan gebruiken? dan kan ik beter een nieuwe kaart halen.

ja, maar ik bedoelde of je de kaart wou gaan koelen zonder dat zwarte metaling "ding"? :)

wat je kan doen, met een boormachine de gaatjes aan beide kanten iets groter maken zodat de schroeven passen zonder dat je het hoeft te forceren
 
Zo'n Chipset blokje moet erop passen. Anders neem je 1 met verstelbare aandraai dingetjes. Die universeel zijn. Volgens mij had Coolfris zo iets op zijn gpu. Een Enzotech blokjes, Maar dan moet je wel airflow in je kast hebben :)
 
@ okkii, vloeistofgekoeld is wat te extreem voor mij.
@ kamuchi, ik kwam er pas later achter dat dat zwarte ding eropzat, dat ken ik wel uit de audio wereld, das een koellichaam, en daar kun je beter niet zonder.
En gaan boren in die kaart, is dat nou wel verstandig?
@ okkii, airfloww in je kast? ik heb alleen kleding in m'n kast :p
@okkii, die laatste post, das een nieuwe kaart neem ik aan?

@ allen, weet dan niemand welke koelerdinges iok er plug&play op kan knallen? wat een gedoe allemaal om 1 zo n kutratelend fannetje. ik vrees dat ik dan maar een complete nieuwe kaart ga halen.

@ owners highflow, weten jullie het dan ook niet? jullie stuurden me naar het forum, maar hier kom ik er ook niet uit?

allemaal niet onaardig bedoeld en jullie allen bedankt voor de hulp, maar ik vind het wel een beetje veel gedoe voor 1 zo n ding.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
I Welke fan voor radiator? Overige Koeling 15
J Is deze setup geschikt en welke fan zijn het beste voor een stil systeem ? Advies Waterkoeling Setup 3
F Welke fan voor heatsink Overige Koeling 4
L 140 -> 120 fan welke rpm en verschil 3 pin en molex connectie? Overige Koeling 4
V Welke fan controller kan 5400RPM fan aan? Overige Koeling 12
H Promalitech megahalems: Fan Clips? En welke fans aan te raden? Overige Koeling 12
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan